AndroidHealthClinic

Wie helpt mijn broers vriendin 10.000 euro verdienen, het kost maar een paar seconden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MyOwN

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2004
Berichten
255
Waardering
0
Beste bb vrienden,

Ik zou jullie graag om een gunst vragen. Mijn broers vriendin is aangesloten bij een scouting vereniging in Roemenie. Er is een actie opgezet waarbij je kunt stemmen op verschillende scouting verenigingen in Roemenie. Deze actie duurt nog tot vanavond 23.00. De vereniging met de meeste stemmen ontvangt 10.000 euro!!! Het is de bedoeling dat hun vereniging aan het eind van de avond die 10.000 euro in hun kas hebben. Ik hoop dat jullie mij, uiteindelijk haar, hierbij kunnen helpen! Dit is de site: Ionut Oprea » Voteaza un ONG din categoria Educatie/ Studenti(8) en als je dan op deze vereniging wil stemmen: CERCETASII ROMANIEI
Bedankt voor de medewerking!!!
 
zo te zien zijn ze aan 't winnen
 
ik vind dit wel een beetje dubbel, misschien zijn ze wel een flut scouting? hoe weet ik nou of hun het ook verdienen, misschien hebben andere het harder nodig maargoed.. i don't care ;)

ik heb gestemd op CERCETASII ROMANIEI
 
Ik heb maar op een ander gestemd
 
gestemd staan nu op 29 % die andere staat op 28 % dus dat wordt nog moeilijk
 
gestemd ;) succes ene krijg ik ook een procentje van de winst :P
 
vooruit dan maar
 
je zus kan mij ook helpen hoor!
kost maar een klein uurtje de tijd :D
 
Done en ik ook karma :D
 
Done. Karma :)

Ze staan op dit moment nog aan kop met 67 stemmen verschil op #2
 
Gestemd, en wil nu karma:)
haha, suc6;)
 
gestemd : ook karma :P lol.
 
Ik heb de afgelopen 24 te veel karma gegeven!!!Jullie hebben het te goed! Super bedankt!!!!
 
Back
Naar boven