AndroidHealthClinic

Wie herinnert zich het sterrenmeisje nog?

  • Topic starter CoD
  • Startdatum
  • Reacties 89
  • Weergaven 6K
  • Volgers 17

Bezoekers in dit topic

staat in funny pics iets gelijkaardig.
 
  • Like
Waarderingen: CoD
Rouslan ... Rusland ... misschien heeft hij haar een foefke wijs gemaakt :p
 
Rouslan is één van de meest boeiende personen die ik in mijn leven heb ontmoet. En hoezo nieuw slachtoffer? Hij doet er regelmatig. Sterk staaltje riooljournalistiek weer.
 
Rouslan is één van de meest boeiende personen die ik in mijn leven heb ontmoet. En hoezo nieuw slachtoffer? Hij doet er regelmatig. Sterk staaltje riooljournalistiek weer.

Jij verwacht dat ze over 10-20 jaar nog bij elkaar zijn? Zo'n tattoo is moeilijk te verbergen/weg te halen.
 
Jij verwacht dat ze over 10-20 jaar nog bij elkaar zijn?

Geen idee, ik ben Dr. Phil niet. Het gaat mij ook daarover niet, snap niet waarom dit nu (weer) overal een item is.

(namen zijn sowieso een slecht idee)
 
Laatst bewerkt:
Leek me nog een redelijk knap meisje te zijn.
 
BRB APELDOORN BELLEN

m1nw8ibpdr8a_940x662.jpg
 
****ed for life.
 
sick die tattoo van roesland :roflol:
 
Zij is er toch echt mee akkoord gegaan, de tattoeerder zet gewoon erop wat mensen vragen.

Denk als ik bij mijn tattoo artist ga en vraag of hij zijn naam op mijn gezicht wilt zetten dat hij het me iig sterk zal afraden lol
 
Tja als zij er blij mee is... vind het echt afschuwelijk en je moet toch niet helemaal goed zijn in de bovenkamer.
 
Geen slachtoffer.. Ze wou het zelf.
whatever makes her happy...
 
Sunt van het koppie, of was ze ook in slaap gevallen halferwege ? :roflol:
 
"Fons, je hebt een wijnvlek op je kop"
 
sommige mensen zouden toch beter tegen zichzelf beschermd moeten worden :-/
 
ik zag het voorbij komen op fb... beetje koekkoek:gek:...
 
Zo zonde... ben je straks granny.... klein kinderen op schoot... "Er was eens in een land hier heel heel ver vandaag een meisje met sterren op haar gezicht" OMA OMA! dat zijt u!
 
Die sterren zijn al lang weg.
 
zou wel gepijpt willen worden door dat tatoosmoeltje;)
 
Back
Naar boven