MuscleMeat

Wie into muscleworship?

Bezoekers in dit topic

Nebelung

Novice
Lid geworden
17 sep 2019
Berichten
16
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
84kg
Hey mannen!

Ben een verzorgde, relaxte jongen van in de 30s. Ik heb voor corona ruim een jaar fitness gedaan, en zal het nu weer willen oppakken.
Verder lees ik geregeld posts op dit forum en waardeer de content en passie enorm :pressing:

Heb altijd een fascinatie gehad met sportieve/gespierde mannen die fitheid en kracht uitstralen.
Is al op jongen leeftijd ontstaan toen een vader van een vriendinnetje zijn biceps liet voelen (why? lol).

Ben dus op zoek naar mannen die geïnteresseerd zijn in muscleworship.
Het gaat niet altijd om de grootte, maar ook om verhouding, ben je wat smaller met grote armen is dat ook tof.
Het is het flexen van je spieren, en de ander die bewonderd d.m.v. voelen, masseren, opmeten voortgang, etc en laat je weten wat hij er van vind.

Als je een vergoeding vraagt en het alleen daarom doet vind ik het minder interessant.
Het leukste is natuurlijk dat jij het ook leuk vind en er van geniet.
Want het gaat erom dat je je groot en sterk voelt, en al dat harde werken wordt gewaardeerd.

Stuur gerust een bericht of laat er één achter.
Grapje kan, maar graag ook serieuze reacties, thnx!

Ciao!
Nebelung
 
Laatst bewerkt:
Nebelung mijn fysiek is op mijn avatar te zien. Kan dit je bekoren?
[/QUOTE]

Ja man, machtige armen, grote kerel.
Je straalt puur kracht uit :flexbiceps:

Dank voor de reacties zover hehe
 
Gaan we weer. :roflol: :roflol: :popcorn:
 
In dat geval: kom er maar in johnyjordaan
Aan mij valt jammer genoeg niet veel te worshippen.

Maar als ik gerevalideerd ben ga ik terug proberen een muscle worshipwaardige fysiek te behalen en zal ik terug beschikbaar zijn.

Voor midgetworshippers ben ik wel nog steeds beschikbaar.
 
Aan mij valt jammer genoeg niet veel te worshippen.

Maar als ik gerevalideerd ben ga ik terug proberen een muscle worshipwaardige fysiek te behalen en zal ik terug beschikbaar zijn.

Voor midgetworshippers ben ik wel nog steeds beschikbaar.
Zie pm
 
Back
Naar boven