Fitness Seller

Wie irritanter: mannen of vrouwen ?

Bezoekers in dit topic

+1

Vrouwen voor de tv, mannen aan de pc. 0 komma 0 irritaties
 
Mannen: belachelijke machogedrag en erg gierig (sommige dan toch)

Vrouwen:
-ze liegen
-fouten geven ze nooit toe, of ze draaien het naar de man toe dat het zijn fout was
-ze zijn meesters in het passief agressief reageren.
 
mannen en vrouwen zijn allemaal hypocriet..

ze verwijten elkaar dingen die ze zelf ook doen..
Ik woon liever met een vrouw samen ^^ Dus zou ik toch zeggen dat mannen irritanter zijn.
 
Waar vallen mannen met teveel vrouwelijke eigenschappen dan onder?
Je weet wel, dat type wat vol trots in de nieuwe Fort Ka rijdt en wat meer stemmingswisselingen heeft dan een menstruerende vrouw?
 
Waar vallen mannen met teveel vrouwelijke eigenschappen dan onder?
Je weet wel, dat type wat vol trots in de nieuwe Fort Ka rijdt en wat meer stemmingswisselingen heeft dan een menstruerende vrouw?

Dat is Albert Verlinde
 
Mannen: belachelijke machogedrag en erg gierig (sommige dan toch)

Vrouwen:
-ze liegen
-fouten geven ze nooit toe, of ze draaien het naar de man toe dat het zijn fout was
-ze zijn meesters in het passief agressief reageren.


dat gierige heeft meestal een voorgeschiedenis met een vrouw in de hoofdrol.

nuja, als we allemaal eerlijk zijn is het antwoord niet moeilijk.

stem: vrouw
 
Vrouwen:
We hebben een vriendin in de vriendengroep die continu z'n eigen vriend aan het commanderen is. Laatst hadden we een discussie onder de mannen en nadat die vriend z'n mening gaf, zei die vriendin doodleuk: "Kun jij je mond niet gewoon houden, jou is helemaal niet om mening gevraagd". Ik had echt zoiets van: hoor ik dat nou goed ? Zou ik overigens niet gepikt hebben, mocht mijn vriendin dat doen. Maar die vriend is veel te goed voor haar, die zou zelfs nog haar stront opeten mocht ze dat graag willen...

Op een of de andere manier voelt dat niet natuurlijk aan als een vrouw een man aan het commanderen is, maar dat kan aan mij liggen...

Mannen:
Snitchers. Ik blijf er altijd zover mogelijk bij uit de buurt.
 
Mannen snitchers? Mijn ervaring leert dat mannen tegen hun beste vrienden juist erg betrouwbaar zijn, en dat vrouwen als ze alleen met je zijn iedereen afkraken. Zelf hun beste vriendin krijgt dan een paar messen in de rug.
 
Vrouwen praten en zeuren teveel, en vaak totaal overbodige gesprekken, vind ik vrij irritant. Ook het feit dat ze vaak irrationeel denken en handelen kan erg irritant zijn.

Maar bepaalde mannen denken dan weer dat ze grappig of interessant zijn terwijl ze dat helemaal niet zijn. Haantjesgedrag is natuurlijk ook erg irritant.


Uiteindelijk hangt het toch af van het individu zelf en in welke mate deze irritaties tot uiting komen.
 
Mannen snitchers? Mijn ervaring leert dat mannen tegen hun beste vrienden juist erg betrouwbaar zijn, en dat vrouwen als ze alleen met je zijn iedereen afkraken. Zelf hun beste vriendin krijgt dan een paar messen in de rug.

Hangt af van persoon tot persoon imo , een vriend van me is door een andere vriend van me toch behoorlijk gebackstabbed. Probeerde achter z'n rug z'n vriendin in te palmen terwijl ze samen aan het werk waren.(die vriend met die andere vriend) Note dat ze al sinds de kleuterklas vrienden waren.

Je hebt wel gelijk over chicks die graag rodelen over zelf hun beste vriendinnen. Doen ze om zelf beter te voelen over zichzelf , niet per se uit evilness imo meer uit onzekerheid. Two-faced is het wel en wanneer ik dit weet over een persoon mijd ik deze zoveel mogelijk en moedig ik het gedrag zoveel mogelijk af door er niet op in te gaan of over onderwerp te veranderen.
 
mannen: zijn even irritant, maar hebben niet de positieve eigenschappen zoals tieten en dat je er je lul in kan hangen.
 
Vrouwen:

Nooit, maar dan ook NOOIT zeggen ze wat ze bedoelen.

Ze geloven alles wat in hun fantasie opkomt. Wij moeten verantwoording afdragen voor dingen die niet eens gebeurd zijn.

Ze nemen alles persoonlijk, de verdediging staat altijd paraat ook al heeft iets niets met hen te maken.
 
Maar bepaalde mannen denken dan weer dat ze grappig of interessant zijn terwijl ze dat helemaal niet zijn. Haantjesgedrag is natuurlijk ook erg irritant.

Uiteindelijk hangt het toch af van het individu zelf en in welke mate deze irritaties tot uiting komen.

Ik ben beiden niet, dus hoef me hier geen zorgen om te maken. Mijn collega's daarentegen......

Waar vallen mannen met teveel vrouwelijke eigenschappen dan onder?
Je weet wel, dat type wat vol trots in de nieuwe Fort Ka rijdt en wat meer stemmingswisselingen heeft dan een menstruerende vrouw?

Die vallen onder de homocoïtusuele mannen en dienen dus te stemmen als vrouw.
 
Die vallen onder de homocoïtusuele mannen en dienen dus te stemmen als vrouw.
Ja uuuuhhh no-way dat ik accepteer dat ze onder mijn geslacht vallen he? Ik heb ook mijn trots, en zulk soort dingen! Tsk!
 
Mannen snitchers? Mijn ervaring leert dat mannen tegen hun beste vrienden juist erg betrouwbaar zijn, en dat vrouwen als ze alleen met je zijn iedereen afkraken. Zelf hun beste vriendin krijgt dan een paar messen in de rug.

Collega's genoeg die graag een wit voetje halen en eventjes bij de leidinggevende snitchen, omdat je 5 minuten doorbracht op dit forum (srs). Vooral bij mijn vorige werkgever hadden we een paar van die gasten.
Bij vrienden gelukkig niet meegemaakt.

Verder kunnen vrouwen er ook wel wat van. Ik zit niet op dat soort bullshit verhalen te wachten, dus ik word er gelukkig ook niet mee lastig gevallen, maar zo af en toe pik je wel wat op ja.
 
Back
Naar boven