Fitness Seller

Wie irritanter: mannen of vrouwen ?

Bezoekers in dit topic

mesoectosaurus

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
22 okt 2012
Berichten
4.648
Waardering
586
Lengte
1m80
Massa
82kg
Als sommigen mogelijk al opgemerkt hebben ben ik undercover bezig met een onderzoek naar de verhouding man - vrouw. Eigenlijk meer bezig met een onderzoek naar wie nu irritanter is voor de andere coïtuse, de man voor de vrouw, of de vrouw voor de man. Ik heb reeds vele informatie en ervaringen vergaard echter in onze eigen doelgroep ( DBB ) nog niet.

Derhalve deze eerbiedige oproep om hier kenbaar te maken wat je stoort aan je partner. Zowel vrouwen als mannen mogen posten.

De posts zal ik uitgebreid doornemen, analyseren en filteren. Het aantal (rechtvaardige) irritaties van beide coïtusen zal ik tegen elkaar zetten en optellen bij de reeds verzamelde gegevens. Hieruit komt dan een betrouwbaar resultaat welke ik einde van de rit met de posters zal delen.

Ik trap af na de eerste paar posts aangezien ik het onderzoek in het prille stadium niet kan en mag beïnvloeden.
 
En dat vraag je op een BB-forum .. lekker representatieve steekproef zal dat geven....
 
Vrouw

-Omdat ze niet zo vaak geil zijn als mannen
-Omdat er ongewenste emotie's/hormonen een rol gaan spelen zonder bijhorende gebeurtenissen.
-omdat vrouwen beschermd worden door de wet en mannen niet.
-omdat de rijstijl van vrouwen als storend kan worden ervaren.
 
De vrouwen zijn hier uiteraard minder actief maar die amand die vind ik toch wel godse irritant.

Zal de reden er trouwens even bij zetten: Ze zet vaak ongegronde dingen neer en kapt vaak wetenschappelijk ondersteunde posts af. Laatst in een topic die ik even niet kon vinden zat ze te zeuren dat je niet op wetenschappelijk bewijs mag afgaan maar alleen op je eigen denkwijze dafuq.
 
Laatst bewerkt:
Vrouwen!

Omdat ze vaak zeuren en zeuren = irritant!
 
De vrouwen zijn hier uiteraard minder actief maar die amand die vind ik toch wel godse irritant.

Vrouwen die lijken op Amand: genoteerd.

Dank voor uw inzending
 
mannen... omdat ze zo ontzettend zielig zijn bij een griepje..
 
mannen... omdat ze zo ontzettend zielig zijn bij een griepje..
Mee eens:D Er worden hier regelmatig topics geopend of men wel moet trainen bij een verkoudheidje.


Waar ik me aan erger bij vrouwen is dat ze graag mogen profiteren en vervolgens ook nog ondankbaar zijn. En altijd dat gezanik dat mannen maar 1 ding willen.
 
Laatst bewerkt:
mannen... omdat ze zo ontzettend zielig zijn bij een griepje..

Vrouwen, omdat die denken dat alle mannen zeuren bij een griepje :D

Verder:
- omdat mannen worden afgeknald als ze een slippertje maken (keur het overigens niet goed) en als vrouwen dat doen dan ligt het altijd aan de man en wordt ze vaak nog aangespoort door vriendinnen ook
- omdat vrouwen in Nederland aanzienlijk meer rechten hebben dan mannen
- omdat ik van 1 km afstand al kan zien dat er een vrouw achter het stuur zit (of een bejaarde, met alle respect)
- omdat als een vrouw vraagt of de kleding die ze aan heeft kan voor het avondje uit je antwoord nooit goed is. Als je zegt: staat leuk schat, dan zegt ze: dat zeg je alleen maar om mij een plezier te doen. Als je zegt: ziet er niet uit, dan zegt ze: ik hou het aan want ik vind het wel leuk.

Mijn overige 900 frustraties volgen
 
Vind mannen irritant doe mij maar een vrouw
 
--Vrouwen

Omdat ze vaak stressen/zeiken/zich druk maken over onnodige dingen.
Dat sommige vrouwen de neiging hebben om tegen iedereen een bijdehande bek te geven onder het mom van "Hij mag me toch niet slaan, dus kan alles flikken"
Het gluiperige achterbakse gedrag waar sommigen over beschikken.
De verhalen verdraaien.
Vaak te dramatisch reageren.
Niet zoveel zin hebben in coïtus als de man
 
Vrouwen. Omdat ze zich alleen geëmancipeerd voordoen als het ze uitkomt.
 
Ligt eraan sommige mannen kunnen behoorlijk irritant zijn, vrouwen daarentegen zijn vaak te vergelijken met een mijnenveld, af en toe moet je goed nadenken voordat je wat zegt, ze zijn namelijk meesters in het verdraaien van dingen die je zegt.
 
--vrouwen

omdat ze vaak stressen/zeiken/zich druk maken over onnodige dingen.
Dat sommige vrouwen de neiging hebben om tegen iedereen een bijdehande bek te geven onder het mom van "hij mag me toch niet slaan, dus kan alles flikken"
het gluiperige achterbakse gedrag waar sommigen over beschikken.
De verhalen verdraaien.
vaak te dramatisch reageren.
niet zoveel zin hebben in coïtus als de man
+1
 
mannen die denken alles beter te weten en niet toe willen geven als vrouw gelijk heeft.

mannen die opscheppen en macho gedrag vertonen..

mannen die toiletbril omhoog laten staan
 
--Vrouwen

Omdat ze vaak stressen/zeiken/zich druk maken over onnodige dingen.
Dat sommige vrouwen de neiging hebben om tegen iedereen een bijdehande bek te geven onder het mom van "Hij mag me toch niet slaan, dus kan alles flikken"
Het gluiperige achterbakse gedrag waar sommigen over beschikken.
De verhalen verdraaien.
Vaak te dramatisch reageren.
Niet zoveel zin hebben in coïtus als de man

Om de stand wat gelijk te trekken, wat irritante trekjes van bepaalde mannen

Het overdreven gedoe ( Ik kan 2 kratten bier opdrinken in een uur zonder dronken te worden terwijl dit een halve krat bedraagt, Ik kan 120kg bankdrukken terwijl dit in werkelijkheid 60kg is, ik neuk elke dag wel een wijf terwijl dat in werkelijkheid 1x in het jaar is.

Het gewhiteknight op elke vrouw die ze aandacht geeft.
Het aanstelligere/zielige gedrag om zo aandacht te krijgen(Om een voorbeeld te geven: Een kennis van me ging schreeuwen tegen zijn vriendin dat zn vriendin hem niet eens gefeliciteerd had met Nieuwjaar, toen ze vervolgens zei dat ze dat wel gedaan had schreeuwde die "IK HEB NIET EENS EEN KNUFFEL GEHAD, JE HOUD NIET MEER VAN ME" True story, tamelijk lachwekkend dus.
 
Back
Naar boven