MuscleMeat

Wie irritanter: mannen of vrouwen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

True , maar wat gebeurt er met hun 'zelfvertrouwen' die ze krijgen van de complimenten en aandacht als deze wegvallen? Of als een man minder reageert op haar dan zij op hem. Ook al valideert een validatie chode haar na je haar half negeert , ze verwacht dat hij (de chode) haar valideert. Ze zal nog steeds jouw validatie willen , soms zelf zo ver dat ze je zal nken om die validatie te hebben omdat je haar niet verbaal valideert.

Echt, hier zouden ze zo'n tegeltje van moeten maken voor op de wc.
 
50/50

Er zijn veel k*twijven, maar ook veel k*tgozers :D
 
wat ook vervelend is dat mannen niets achter hun kont opruimen en overal troep laten slingeren... en er word vervolgens dan weer verwacht dat vrouwen dat opruimen

Couldn't disagree more.
 
Ik ben uitermate netjes in huis, tot op het zieke af. Maar wil niet zeggen dat velen dat niet doen. Nuke, ik tel hem gewoon mee.
 
wat ook vervelend is dat mannen niets achter hun kont opruimen en overal troep laten slingeren... en er word vervolgens dan weer verwacht dat vrouwen dat opruimen

Fair enough.
Maar VAAK is het zo dat de man het gewoon ergens neerlegt waar hij het kan terugvinden, en dat vrouwen er de stempel "rondslingeren" op plakken, en het vervolgens geïrriteerd ergens anders neerleggen en boos gaan doen dat zij het moeten opruimen. Hoeft helemaal niet.
 
Ik ben uitermate netjes in huis, tot op het zieke af. Maar wil niet zeggen dat velen dat niet doen. Nuke, ik tel hem gewoon mee.

daar heb ik ook last van en daarom is het ook flink irritatiepunt:D:D...
 
Ik vind het nachtkastje een volstrekt logische plek voor een half vol blikje polenbier na een cheatdag, mijn vrouw niet. Als ik dan wakker wordt wil ik de rest op kunnen drinken zonder zoeken.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 22:56 ----------

daar heb ik ook last van en daarom is het ook flink irritatiepunt:D:D...

Verdomme wat moet ik nu noteren, dat vrouwen te netjes zijn of wij te slordig. Zooooooo ingewikkeld dit weer.

Die noteren we
 
Ik vind het nachtkastje een volstrekt logische plek voor een half vol blikje polenbier na een cheatdag, mijn vrouw niet. Als ik dan wakker wordt wil ik de rest op kunnen drinken zonder zoeken.

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 22:56 ----------



Verdomme wat moet ik nu noteren, dat vrouwen te netjes zijn of wij te slordig. Zooooooo ingewikkeld dit weer.

Die noteren we

beide ;)
 
Zinloos onderzoek als je het mij vraagt, de beide geslachten zijn nl even irritant, of juist niet irritant voor elkaar.
 
Zinloos onderzoek als je het mij vraagt, de beide geslachten zijn nl even irritant, of juist niet irritant voor elkaar.

Dat zou dan uit officieel onderzoek moete blijken. Persoonlijk deel ik die mening hoor. Alhoewel mijn vrouw toch echt een oscar zou moet krijgen voor haar acteerwerk........zoals die het faken faked, ongekend.
 
Mannen lijken de gave te hebben om volledig hun gevoel uit te kunnen schakelen waardoor ze zich als een complete jackass gedragen.(tenzij ze ziek zijn:D)

Vrouwen gedragen zich soms zo needy en dom omdat ze denken daarmee lief en sexy over te komen op mannen.

50/50 imo
 
mannen... omdat ze zo ontzettend zielig zijn bij een griepje..


welke half-men ken jij dan?

mijn theorie is dat mannen vrouwen irritanter vinden en vrouwen mannen, omdat beide partijen zich voorstellen dat ze moeten samenleven met de ander (al heb je het soort vrouwen dat misogyner is dan Dick Masterson)

persoonlijk vind ik het meest irritante het constante drama, altijd is er wel iets en als er niks is, dan zal de gemiddelde vrouw er wel vinden, daar kun je van op aan.
 
Mijn vriendin praat te veel
 
Mijn grootste irritatiepunt bij vrouwen is: Je maakt een fout en je krijgt daarover ruzie, maar dan is niet de fout zelf het probleem, maar de manier waarop of een belofte, etc. Zal het nooit begrijpen...

Bij mannen is het macho gedrag altijd wel irritant. Constant de baas spelen over elkaar alsof we nog jaren terug zitten in de evolutie. Aan de andere kant vind ik de verwijfde man(zyzz bijv.) ook iets om uit te spugen.
 
Mijn grootste irritatiepunt bij vrouwen is: Je maakt een fout en je krijgt daarover ruzie, maar dan is niet de fout zelf het probleem, maar de manier waarop of een belofte, etc. Zal het nooit begrijpen....

Nee nog erger: als je als man een fout maakt zal je daarvoor de rest van je leven in de hel branden (of je moet van haar af gaan)

Als een vrouw een fout maakt dan weten wij mannen niet goed hoe daar mee om te gaan van nature.
 
Back
Naar boven