XXL Nutrition

Wie is bi en wie nie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Monster grammar skillz
 
daarentegen, klap op je koppie gehad?:D

nope, jij wel he... toch hebben ze met chirurgie nog best veel weten te doen... je ziet er nog steeds uit als the Thing...maargoed
 
nope, jij wel he... toch hebben ze met chirurgie nog best veel weten te doen... je ziet er nog steeds uit als the Thing...maargoed

spaties:rolleyes:
Ik vindt het toch knap dat je denkt te weten hoe ik eruit zie, terwijl ik nog nooit een foto van mijn kop heb gepost.
Volgens mij heb je last van waanideeën!

No kids don't do drugs, drugs are baaaaaaid
 
:p schorem, ik geef je ervan langs!
 
HCNR1 Hij heeft 2 accounts :D
 
Van welk forummember denk je dat hij bi is?
( 1 naam per keer )


Jonko

Ghostrider, jij HOOPT dat ik bi ben, zodat je mn batsmattie kan worden....dat is iets anders dan denken dat iemand bi is.... vies flikkertje die je bent... heb je wel door

Als ik al bi zou wezen dan zou ik niks met je willen je bent een kleinzerig en opvliegend persoon, horrepoot hoe gaat het met je gipsklauw?

OPvliegend!!! ben ik helemaal niettt!!! moet ik ff naar je toe komen, ff k*t gezicht verbouwen ofzo??:mad:

:p

Monster grammar skillz

zegt het jongetje die skills met een z schrijft :rolleyes:

Zegt het knuppeltje die zijn klauw breekt als hij de karate kid nadoet:rolleyes:

achja, dit is over een weekje weer goed.... jouw lelijke hoofd daarintegen.... :o

daarentegen, klap op je koppie gehad?:D

nope, jij wel he... toch hebben ze met chirurgie nog best veel weten te doen... je ziet er nog steeds uit als the Thing...maargoed

spaties:rolleyes:
Ik vindt het toch knap dat je denkt te weten hoe ik eruit zie, terwijl ik nog nooit een foto van mijn kop heb gepost.
Volgens mij heb je last van waanideeën!

No kids don't do drugs, drugs are baaaaaaid

:p schorem, ik geef je ervan langs!

Ook nog levensmoe:D

pfffffff ik drink je onder de tafel

Die tafel die je kapot geslagen hebt?
Met drinken win je wel ik drink namelijk niet;)

Hardcore hoor.... :p



:roflol: Aight, Peace niggers!
 
stelletje trutten hier weer ga ergens anders ruzie maken!!!
 
Back
Naar boven