AndroidHealthClinic

Wie is bij julie de BOB op benendag

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.009
Waardering
3.621
dUKa1mb8oGIFn5rvGVZlQcrrok1_80Fh.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ROTFL..

Eh, hoe moet ik in hemelsnaam thuiskomen als ik zo benen doe op een benendag.. ik moet met de fiets thuiskomen (tussen 13 en 17 km afh. van de route) :D.

Ik ben zelfs al zo krankzinnig dat ik zit te dubben of ik de spinningmarathon (4 lessen in 3 uur) 2x zal doen op resp 17 en 18 januari .. waar ik me het meest zorgen over maak is dus idd hoe ik thuis zal komen.. vooral als ik echt zo krankzinnig zal zijn om zaterdag OOK mee te doen.

Espi, die wel spinning kan doen direct NA benen, maar niet 2 dagen er na...
 
Toevallig hadden me broer en ik het er vandaag nog over: Vanmorgen met z'n tweeen gesquat, en bij ons in de sportschool zitten van die trappetjes. Die lopen dan heel moeilijk als je zwaar getraint hebt. Volgende keer nemen we een rolstoel of een rollator mee als we gaan squaten. :)
 
Same here, 2trappen naar de eerste etage, waar de sportschool zit.Moest na het squatten via de trapleuningen naar beneden, kon gewoon niet door me poten zakken zonder te vallen :P


God I love squats :)
 
Originally posted by Chewie
Same here, 2trappen naar de eerste etage, waar de sportschool zit.Moest na het squatten via de trapleuningen naar beneden, kon gewoon niet door me poten zakken zonder te vallen :P


God I love squats :)

Mijn sportschool zit op de 4e etage :) Normaal ga ik ook altijd op de fiets (15 mins fietsen) maar op benendag pak ik echt de scooter, anders kom ik nooit meer thuis
 
i know what ya mean :) :D
 
Back
Naar boven