XXL Nutrition

Wie is de grootse mongool op DBB?(editie zomer 2008)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, daar is klussie al. Nu gaat ie waarschijnlijk elke post waar hij genoemd is quoten en er een 'grapje' bij maken. :D
 
Degenen die klagen over het verval van Nederland maar zelfs de Nederlandse taal niet machtig zijn. Egt toppers sijn dat, de voorvegters van een puur Nederlant.
 
Ah, daar is klussie al. Nu gaat ie waarschijnlijk elke post waar hij genoemd is quoten en er een 'grapje' bij maken. :D


nee, ik moet zo gaan werken, maar voor jou maak ik graag een uitzondering!
:p
 
Ik vind Olddutch helemaal niet grappig, gewoon achterlijk. Wat Jesaja zegt.

Edit: ik weet nog iemand! Ik vind klusmier ook zéér irritant (=understatement).

zitten je loveballs niet goed :rolleyes: , of is het "rode zee " alarm :rolleyes:
ff rustig aan he beffie, een mongool ben ik , maar ben niet achterlijk :mad: :yell: :roflol:

zo en nou weer terug aan het werk :bj: hop hop
 
Degenen die klagen over het verval van Nederland maar zelfs de Nederlandse taal niet machtig zijn. Egt toppers sijn dat, de voorvegters van een puur Nederlant.

que?
 
Degenen die klagen over het verval van Nederland maar zelfs de Nederlandse taal niet machtig zijn. Egt toppers sijn dat, de voorvegters van een puur Nederlant.


:hahaha: Zeker de pvda of groen links.
 
Degenen die klagen over het verval van Nederland maar zelfs de Nederlandse taal niet machtig zijn. Egt toppers sijn dat, de voorvegters van een puur Nederlant.

nee, ik moet zo gaan werken, maar voor jou maak ik graag een uitzondering!
:p

zitten je loveballs niet goed :rolleyes: , of is het "rode zee " alarm :rolleyes:
ff rustig aan he beffie, een mongool ben ik , maar ben niet achterlijk :mad: :yell: :roflol:

zo en nou weer terug aan het werk :bj: hop hop


:D Hilarisch topic.
 
Mongool weet ik niet , Jordaan komt in aanmerking, maar waarom is Nihilist gebanned ? :p
Was nochtans ook een kanshebber...

olddutch is niet zo een mongool, verveelt zich gewoon en bereidt een midlifecrisis voor
(joke man :D)
Hij behoort eerder tot degenen die het forum wat kleur geven, samen met oa.
ivo (nu strongman ?) , sanca, ... en magnusje uiteraard, die is gewoonweg hilarisch :P
 
Gewoon een keer daten met Mikki die helpt je zo van je midlife crisis af.


ze wilt niet , en als ik haar vraag gaat ze me pedo noemen :rolleyes:

:slet:


:jk:


@mikki :kiss: ;)



eventuell flower dan als 2de keus kneus ?
 
Die maakt inderdaad een goede kans aangezien onze Jambek nergens te bekennen is.


Eigenlijk vind ik OD meer de gaarste haan dan de grootste mongool.
Oh je mag me gerust nomineren hoor Denysis, alleen wat zelfreflectie zou imo geen kwaad kunnen:
strike 1: grootse schrijf je nog steeds: grootste
strike 2: een topic als dit hoort in het gare hanenhok thuis, niet slecht dat je dat naar ruim 5 jaar member te zijn nog niet weet.:thumbs:
strike 3: ik ben niet weg, als je de moeite had genomen om m'n profiel te lezen had je gezien dat ik vandaag nog online was geweest, omdat ik door omstandigheden hier nog een week zit.

yer out :wave:
 
k*t bek is back, nou sta ik weer op de 2de plaats :(
 
Oh je mag me gerust nomineren hoor Denysis, alleen wat zelfreflectie zou imo geen kwaad kunnen:
strike 1: grootse schrijf je nog steeds: grootste
strike 2: een topic als dit hoort in het gare hanenhok thuis, niet slecht dat je dat naar ruim 5 jaar member te zijn nog niet weet.:thumbs:
strike 3: ik ben niet weg, als je de moeite had genomen om m'n profiel te lezen had je gezien dat ik vandaag nog online was geweest, omdat ik door omstandigheden hier nog een week zit.

yer out :wave:

:treuren:
 
Don't worry ouwe geitenbeffer ben weer weg vooor dat je "cheese" kan zeggen.

please don't go :huilen: !!, jij bent toch altijd mijn motivatie voor de echt goede topics !


Edit : als jij gaat ga ik ook :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven