- Waardering
- 1.774
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
My fürher says i'm special.
Fabeltje, veel moslims houden ln zich zelfs gewoon aan de rammadan. Drinken nooit alcohol. Gaan geen doping gebruiken.Geloof me iedereen die aan topsport doet gebruikt doping!!
Hier gaat zoveel geld in om dat wil je niet weten, kijk naar de wielrenners die de Tour the France fietsen, dat kan je simpelweg niet met een broodje pindakaas redden, en ook geen drie broodjes 😉
Er zijn genoeg soorten doping die simpelweg niet 1,2,3 te traceren zijn, als je geld heb dan kan alles.
Waar geld zit,zit ook maffia natuurlijk, en organisaties zoals the hell's Angeles die organiseren dat soort evenementen 😉
Veel wedstrijden zijn van te voren al bepaald, en als ze zeggen dat je in de tweede ronde moet gaan liggen, dan ga je gewoon liggen want anders heb je een groot probleem, als je begrijpt wat ik bedoel 👀
Fabeltje, veel moslims houden ln zich zelfs gewoon aan de rammadan. Drinken nooit alcohol. Gaan geen doping gebruiken.
Ligt eraan wat je betaalt en wat je ermee wil doen.
Waarom zou een voetballer doping nodig hebben ? Ik was zelf enkele seizoenen semi-prof. Gebruikte enkel pep.En als je in een bos goed luistert naar de paddenstoelen, hoor je de kabouters snurken.
kunnen ze sneller achter ballen aan. Beetje gay als je het mij vraagt maar goed.Waarom zou een voetballer doping nodig hebben ? Ik was zelf enkele seizoenen semi-prof. Gebruikte enkel pep.
Misschien was je met doping wel de beste voetballer van de wereld geworden.Waarom zou een voetballer doping nodig hebben ? Ik was zelf enkele seizoenen semi-prof. Gebruikte enkel pep.
Amfetamine valt ook onder doping, daarnaast zijn er ook bekende voetballers gepakt op doping.Waarom zou een voetballer doping nodig hebben ? Ik was zelf enkele seizoenen semi-prof. Gebruikte enkel pep.
speel je alleen slechter van.Amfetamine valt ook onder doping, daarnaast zijn er ook bekende voetballers gepakt op doping.
Dat heb ik nog nooit besteld 😋
Ik citeer Jamal's woorden: "Dat je nooit gepakt bent, betekent niet dat je clean bent, EPO boy."Als ze echt allemaal van elkaar weten dat ze gebruiken, zou Jamal over Rico hetzelfde kunnen zeggen.
Weet niet wie dat is. Misschien gebruikt hij niet en was hij met doping wel de beste voetballer van de wereld geworden.Denken jullie dat Kevin Debruyne doping gebruikt. Die wilde op wk 2014 zelfs geen voedingssuplementen nemen.. 🤣🤣🤣
Geloof me iedereen die aan topsport doet gebruikt doping!!
Hier gaat zoveel geld in om dat wil je niet weten, kijk naar de wielrenners die de Tour the France fietsen, dat kan je simpelweg niet met een broodje pindakaas redden, en ook geen drie broodjes 😉
Er zijn genoeg soorten doping die simpelweg niet 1,2,3 te traceren zijn, als je geld heb dan kan alles.
Waar geld zit,zit ook maffia natuurlijk, en organisaties zoals the hell's Angeles die organiseren dat soort evenementen 😉
Veel wedstrijden zijn van te voren al bepaald, en als ze zeggen dat je in de tweede ronde moet gaan liggen, dan ga je gewoon liggen want anders heb je een groot probleem, als je begrijpt wat ik bedoel 👀
Beseft u wel wat voor onzin u hier wel niet uitkraamt? Spierkracht en uithoudingsvermogen die nodig is om topvoetbal te spelen is makkelijk om natty te bereiken. Voor techniek, spelinzicht, torinstinct enz.. bestaat geen doping.Als doping een positief effect heeft op prestaties. Dan kan het toch bijna niet anders dat de beste prestaties ooit (in sporten waarbij uithoudingsvermogen en spierkracht een rol spelen), geleverd worden door iemand die aan de doping zit?
Waarom zou u voor een gevechtsport EPO gebruiken ?Ik citeer Jamal's woorden: "Dat je nooit gepakt bent, betekent niet dat je clean bent, EPO boy."
Voor conditie. Ooit wedstrijden gezien van verhoeven?
Ja puur conditioneel kan ik de inspanning die hij doet ook.Voor conditie. Ooit wedstrijden gezien van verhoeven?
Vechten in de ring is wat anders dan een beetje hardlopen.Ja puur conditioneel kan ik de inspanning die hij doet ook.