AndroidHealthClinic

Wie is de grootste natty?

Bezoekers in dit topic

Kan ik hier trouwens één nasi speciaal bestellen?

My fürher says i'm special.
forrest-gump.jpg

Geloof me iedereen die aan topsport doet gebruikt doping!!
Hier gaat zoveel geld in om dat wil je niet weten, kijk naar de wielrenners die de Tour the France fietsen, dat kan je simpelweg niet met een broodje pindakaas redden, en ook geen drie broodjes 😉
Er zijn genoeg soorten doping die simpelweg niet 1,2,3 te traceren zijn, als je geld heb dan kan alles.
Waar geld zit,zit ook maffia natuurlijk, en organisaties zoals the hell's Angeles die organiseren dat soort evenementen 😉
Veel wedstrijden zijn van te voren al bepaald, en als ze zeggen dat je in de tweede ronde moet gaan liggen, dan ga je gewoon liggen want anders heb je een groot probleem, als je begrijpt wat ik bedoel 👀
Fabeltje, veel moslims houden ln zich zelfs gewoon aan de rammadan. Drinken nooit alcohol. Gaan geen doping gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou een voetballer doping nodig hebben ? Ik was zelf enkele seizoenen semi-prof. Gebruikte enkel pep.
Misschien was je met doping wel de beste voetballer van de wereld geworden.

Als doping een positief effect heeft op prestaties. Dan kan het toch bijna niet anders dat de beste prestaties ooit (in sporten waarbij uithoudingsvermogen en spierkracht een rol spelen), geleverd worden door iemand die aan de doping zit? Ik sluit niks uit, maar het klinkt voor mij nogal onwaarschijnlijk dat de beste ergens in zonder doping, beter is dan de een na beste die wel doping gebruikt.

Daarnaast kunnen bepaalde verboden middelen ook helpen bij herstel, waardoor iemand die doping gebruikt vaker kan trainen.

Denken jullie dat Kevin Debruyne doping gebruikt. Die wilde op wk 2014 zelfs geen voedingssuplementen nemen.. 🤣🤣🤣

• Topic Starter Topic Starter
Denken jullie dat Kevin Debruyne doping gebruikt. Die wilde op wk 2014 zelfs geen voedingssuplementen nemen.. 🤣🤣🤣
Weet niet wie dat is. Misschien gebruikt hij niet en was hij met doping wel de beste voetballer van de wereld geworden.

Als doping een positief effect heeft op prestaties. Dan kan het toch bijna niet anders dat de beste prestaties ooit (in sporten waarbij uithoudingsvermogen en spierkracht een rol spelen), geleverd worden door iemand die aan de doping zit? Ik sluit niks uit, maar het klinkt voor mij nogal onwaarschijnlijk dat de beste ergens in zonder doping, beter is dan de een na beste die wel doping gebruikt.

Daarnaast kunnen bepaalde verboden middelen ook helpen bij herstel, waardoor iemand die doping gebruikt vaker kan trainen.

Geloof me iedereen die aan topsport doet gebruikt doping!!
Hier gaat zoveel geld in om dat wil je niet weten, kijk naar de wielrenners die de Tour the France fietsen, dat kan je simpelweg niet met een broodje pindakaas redden, en ook geen drie broodjes 😉
Er zijn genoeg soorten doping die simpelweg niet 1,2,3 te traceren zijn, als je geld heb dan kan alles.
Waar geld zit,zit ook maffia natuurlijk, en organisaties zoals the hell's Angeles die organiseren dat soort evenementen 😉
Veel wedstrijden zijn van te voren al bepaald, en als ze zeggen dat je in de tweede ronde moet gaan liggen, dan ga je gewoon liggen want anders heb je een groot probleem, als je begrijpt wat ik bedoel 👀

Lance Armstrong heeft gezegd hoe hij het deed.

Als doping een positief effect heeft op prestaties. Dan kan het toch bijna niet anders dat de beste prestaties ooit (in sporten waarbij uithoudingsvermogen en spierkracht een rol spelen), geleverd worden door iemand die aan de doping zit?
Beseft u wel wat voor onzin u hier wel niet uitkraamt? Spierkracht en uithoudingsvermogen die nodig is om topvoetbal te spelen is makkelijk om natty te bereiken. Voor techniek, spelinzicht, torinstinct enz.. bestaat geen doping.

Ik citeer Jamal's woorden: "Dat je nooit gepakt bent, betekent niet dat je clean bent, EPO boy."
Waarom zou u voor een gevechtsport EPO gebruiken ?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven