Fitness Seller

Wie is de koppigste ezel van DBB? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steks

Enormous Athlete
Lid geworden
21 feb 2017
Berichten
39.663
Waardering
37.781
Lengte
1m82
Massa
92kg
In navolging van topics over relnichten en hunks ben ik wel benieuwd wie nu echt de koppigste ezel met driedubbele oogkleppen op van dit forum is. Post hier de kandidaten en ergens in maart maak ik er een poll van.
 
Maak jij daar een topic over?
tenor (3) (4).gif
 
In navolging van topics over relnichten en hunks ben ik wel benieuwd wie nu echt de koppigste ezel met driedubbele oogkleppen op van dit forum is. Post hier de kandidaten en ergens in maart maak ik er een poll van.
Jij bent in ieder geval wel de meest paternalistische
 
Hier moest ik niet lang over nadenken: euphorea
 
Goed topic Steks!
 
Oom ollie (of hoe hij zich nu ook noemt).

Ik ken niemand die meer tegen een ban is aangelopen en vrolijk onder een andere naam weer op dezelfde manier verder ging/gaat. (zowel hierals op ander fora)
 
Oom ollie (of hoe hij zich nu ook noemt).

Ik ken niemand die meer tegen een ban is aangelopen en vrolijk onder een andere naam weer op dezelfde manier verder ging/gaat. (zowel hierals op ander fora)
Oom Oli
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Nou, boforli heeft meer aliassen gehad dan menig undercover agenten. 't Zou me geeneens verwonderen als hij circa tien accounts heeft gehad ondertussen.
 
Oom ollie (of hoe hij zich nu ook noemt).

Ik ken niemand die meer tegen een ban is aangelopen en vrolijk onder een andere naam weer op dezelfde manier verder ging/gaat. (zowel hierals op ander fora)
Is/was dat trenchmouth2 ?
 
Ik mocht hem wel.
Ik ook... Dolde hem graag. :)

troll GIF
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven