Fitness Seller

Wie is die enorme...(Blackeyed Peas Video)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Waardering
13
Blackeyed Peas hebben een nieuwe plaat uit (Shut Up) waarin een enórm lekkere dame in een gelikte clip heerlijk staat mee te blèren.

Wie is dit en is ze al eerder in films/clips/op podia te zien geweest?

Ja die is lekker man!!

Een vrouw zoals zij maakt me helemaal gek. Wow...maar de vraag was of ze er nou gewoon in rondhuppelt of dat ze daadwerkelijk ook kan zingen...

Ja dat is echt wel een knappe madam. Daar kan britney spears niet aan tippen vind ik. En wie is dit nu eigenlijk? ???

Ik vind alleen die wenkbrauw piercing echt fout, uit dat ding!

't is maar wat je lekker vind:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Welkom in de showbizz :D

Ze heet Stacy Ferguson en speelde hiervoor in Wild Orchid.

Ff een toepasselijke foto er bij :) Doe mij dan maar de middelste, mag DBC Stacy houden.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

De foto gelinkt via Geocities ligt er uit, bandwidth probleempje denk ik :p Dan maar een andere.

Euhm is ze dat echt?? Amai in da clipke is da precies een andere. euhmmm zo knap is ze nu ook weeer nie :D

Guntheru zei:
Euhm is ze dat echt?? Amai in da clipke is da precies een andere. euhmmm zo knap is ze nu ook weeer nie :D

Ja, die foto heb ik van hun officiele site. Vind haar echt een lelijke kop hebben. Verschrikkelijke ogen en mond. Ook haar figuur is IMHO beroerd. Breed middel, geen kont en ook hele dunne benen die extra opvallen door haar brede middel of is het misschien een gebrek aan heupen?

Maarja, gelukkig gaan we niet allemaal voor dezelfde vrouwen. ZO heb ik nog een kans bij Britney. :D (nee, vind haar ook niet de knapste meid ter wereld, maar wel een lekker lichaam en geile uitstraling)

:thumb:, vind er ook niet veel aan. jessica simpson vind ik dan weer een hele mooie zangeres

Damn, ik vind (vond) haar ook heel lekker. Ik heb haar ook een keer in een clip met Justin Timberlake gezien en daar was ze ook echt lekker. Heerlijke tieten heeft ze.

Maar die ander foto's vind ik minder :(

Hmmm....dan is die zangeres voor de Blackeyed-clip dus aardig in de verf gezet begrijp ik? :(

dandyman zei:
al die zangeressen toch:dunno::D

Ja, maar bij de een is het verschil tussen voor en na groter dan bij de ander. :D

Tering ik vond er ook echt lekker in die clip.

Maar ja ze kunnen bijna iedereen mooi maken op T.V. en in de bladen is het nog erger.

zat idd weg te zwijmelen van die clip, maar nu ik die foto's hier heb gezien brrrrrrrr

KaLe zei:
zat idd weg te zwijmelen van die clip, maar nu ik die foto's hier heb gezien brrrrrrrr

same here

Back
Naar boven