XXL Nutrition

Wie is er aan het werk en voelt zich ook zo zuur

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
En ik ruik zuur. Rose, volle zon en de volgende dag werken is blijkbaar geen goede combo! :D
 
tell me about it.. gelukkig is er bijna niemand hier dus kan ongestoord mijn eigen dingen doen... iemand nog een mojito??
 
De uni is gelukkig dicht wegens dag van de arbeid. :D
 
ben vrij, ik ga zo ff de stad in..

Werk ze!
 
Ben hier tien pc's aan't installeren en op hun plek aan't zetten, werkt ff makkelijker als je geen collega's aan de kant moet zetten en 30 minuten technisch werkloos moet maken... :) Zit er niets mee in, enkel dan dat de gym gesloten is, maar gelukkig gaat kickbox deze avond gewoon door
 
Ik ben zo'n luie student, jeweetwel, en heb deze week vakantie... voel me prima!
 
deaud aan studenten :D
 
Ik voel me topfit.
 
ik moet over anderhalf uur naar me werk toe, ben nu al moe en heb dan nog 8,5 uur te gaan :roflol:
 
Scheelt trouwens een hoop als je op tijd stopt met drinken heb ik gemerkt, was gister om een uur of 8 redelijk zwaar aangeschoten, maar ben daarna gekapt en voel me nu best ok. :)
 
Ik ben 3 uurtjes langer doorgegaan met drinken.
 
Ik moet zo werken en ben zo fris als een hoentje. Heb zelfs net al voor de 2e keer getraind deze week. Tis lang gelden, dat ik zo vaak heb getraind.:D
 
ik had vanmorgen vrij en heb vanmiddag er maar bij gepakt.

hopelijk vanavond weer wat frisser
 
Ben aan het Spijbelen....:bang: ..ow nee verzuimen noemen ze dat he :P.
 
Dag van de arbeid bij ons. Dus verlof. Ik ben wel gisteren gaan werken..
 
Heb net ook getraind en wat pr's verbeterd. :)
 
Back
Naar boven