MuscleMeat

Wie is er allemaal bezig met zijn/haar stage? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vorige week begonnen met mijn afstudeerstage. Krijg erg veel vrijheid en direct al verantwoording gekregen over een grote opdracht.
Eerste indruk is in elk geval erg goed. Kan van mijn begeleider heel veel leren en ook de andere mensen zijn behulpzaam en aardig. De intentie is al uitgesproken dat als ik me goed ontwikkel, ik er aan baan aan ga overhouden dus dat is wel een extra motivatie. Ook de auto's die voor de deur staan, zouden mij niet misstaan over een aantal jaar.
Ook heb ik de eerste week direct al met een beroemdheid uit de hakken en zagen scene te maken gehad. Ik vermaak me wel!

Ohja, ik eet gewoon pannenkoeken tussendoor en in mijn pauze rijst met kip. Vandaag had ik niet gekookt en heb ik een hele berg broodjes op. Heeft me al meerdere keren belangstelling opgeleverd. Niet in de zin van domme blikken maar meer geinteresseerde vragen, belangstelling en waardering voor wat ik doe.

Netjes bro, welke bedrijfstak?
 
Ik begin volgende week dinsdag bij Marlpoint. Reclamebureau in de stad van Rotterdam, pretty cool.

Je zit iig in de mooiste stad van NL. Da's een goed begin.
 
Back
Naar boven