XXL Nutrition

Wie is er gek op DB/DBZ/DBGT?

Wat vind jij van Dragon Ball?

• ik vind het gewoonweg fantastisch!

Stemmen: 24 68,6%
  • ik vind er geen bal aan!

Stemmen: 7 20,0%
  • ik ken het niet / geen mening

Stemmen: 4 11,4%

• Totaal stemmers
    35

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
13
ff voor Rob G een poll houden...

ik ben DB-fan "to the bone", vind het dan ook de geweldigste uitvinding naast de anticonceptiepil!!!

:D

geweldige serie, alles gezien tm kid buu, die zonden ze ineens uit , kwam er bij de laatste uitzending pas achter :( (wel einde gezien). Nu zenden ze gt uit, maar die volg ik niet. Evil majin buu was trouwens een grote inspiratiebron om nog harder te trainen, ik vond die gast zo vet geripped.

Laatst bewerkt:
heb et een hele tijd erg gaaf gevonden.. maar ja.. aan alles komt een eind :p
ik vond db wat saai eigenlijk.. z/gt waren zeker ok :D

ik kijk al vanaf mijn 11e geen tekenfilms meer. vind ik echt zo saai en het is echt cliché altijd. Zeker die Dragonball Z dat haat ik. Gewoon zo'n spierbundel die 5 seconden in de lucht zit te trillen en dan zegt 'My powerlevel is rising, I will fight with you Kalabanga' (of zo iets). Heel fantasievol maar zo oninteressant en tijdrovend er zijn belangrijkere dingen zoals bodybuilden of discovery channel kijken. Dat is tenminste echt en je leert er iets van.

yep
DB GT is geen hond aan maar ik heb alle afleveringen in het Japans op dvd..dat is extra gruwelijk, extra veel bloed, betere stemmen en ziet er cooler uit!
toch kijk ik meestal op yorin ook

Ik heb een lange tijd veel dragonball gekeken.
DBZ vond ik echt veruit de leukste van de 3.

Waar HEBBEN jullie het in hemelsnaam over???

Espi

DBZ heb ik idd wel gekeken was strak, maar vind het uiteindelijk tog maar te veel gericht op jongere leeftijdscategories.

jah kheb alle db/z afleveringen gezien!

( vind gundam wing wel beter tho )

Ja ik heb tijdje met Nappa getraind! Vandaar dat ie zo groot was! Vervolgens heb ik vegeta maar beetje geholpen met Super Saiyan te worden. Want ja ik zat al op Level 500 in de Gravity Capsule. Maar ja mij naam noemen? ho maar! :D

Originally posted by Ryu
Ja ik heb tijdje met Nappa getraind! Vandaar dat ie zo groot was! Vervolgens heb ik vegeta maar beetje geholpen met Super Saiyan te worden. Want ja ik zat al op Level 500 in de Gravity Capsule. Maar ja mij naam noemen? ho maar! :D

nappa, dat was allemaal opgeklopte pap man

Originally posted by Man-Mountain

nappa, dat was allemaal opgeklopte pap man

vond hem toch de eerste echte coole verschijning in DBZ

vind the cell saga de beste. Gewoon super. DBGT vind ik nx aan misschien zie ik nu pas in hoe kinderachtig het is.

Originally posted by guido_
vind the cell saga de beste. Gewoon super. DBGT vind ik nx aan misschien zie ik nu pas in hoe kinderachtig het is.

nee GT is inderdaad kinderachtiger dan de rest..

Ik keek het 3 jaar geleden wel 's. Toen alle afleveringen gedownload, allemaal gekeken en sindsdien kijk ik ut niet meer..
Geen zin meer in en geen tijd. Die afleveringen duren allemaal zooooo lang, in 20 afleveringen zijn ze net 1 stapje verder met 'the bad guy' the verslaan.

ik vind het gewoonweg fantastisch!

Ma denk dat het voor een groot deel jeugdsentiment is ...

En idd de GT serie is toch al een stuk minder.

De Z serie is toch beter dan de andere 2.

Gewoon een verslaving ...

:thumbs:

Originally posted by Speedy G.
ik vind het gewoonweg fantastisch!

Ma denk dat het voor een groot deel jeugdsentiment is ...

idd weet nog goed hoe ik zo'n 10 jaar geleden iedere ochtend naar club d'horoté keek, DBZ, Nicky Larson, ... ik verstond er geen bal van maar vond het gewoonweg fantastisch!

Back
Naar boven