XXL Nutrition

Wie is er hier door schande wijs geworden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oke.. thnx... ik denk dat ik toch maar w8 tot me 21ste:)
 
Goed topic...
Interessante en nuttige info van mensen die het ervaren hebben.
Hier kan wat van opgestoken worden!

Wie nog?
 
Op dit moment gebruik ik vanaf week 1 500iu pw,nagelang kan je verhogen naar 750iu pw.Blijft bij mij perfect,ook snel op oorlogsterkte na de nakuur (meestal 4 wk op 20mg nolva pd)

Hier is ff een spontane vraag kriel....
Is zo een vail van 5000iu dan 10 weken houdbaar in de koelkast?
Ik vind dat namelijk een super idee om zo je balletjes een beetje op maat te houden.
doe het zelf ook.
Iedere week 500 iu in mijn buikvet.
 
Hier is ff een spontane vraag kriel....
Is zo een vail van 5000iu dan 10 weken houdbaar in de koelkast?
Ik vind dat namelijk een super idee om zo je balletjes een beetje op maat te houden.
doe het zelf ook.
Iedere week 500 iu in mijn buikvet.

Iig in bac water langer dan in de bijgeleverde oplossing.ik weet wel dat het nog steeds na een week of 6 nog werkt,10 weken,durf ik niet te zeggen.Gewoon 750iu pw,ietsje meer
 
Je ziet vaak dat de huidige experts vroeger de grootste en meeste fouten maakten :D

Niet alleen bij AAS maar ook gewoon bij alles :)
 
Ons kent Ons hahahaha
 
Ik ben heel gevoelig voor as. Daar kwam ik achter...
1x een bulkkuur gedaan van 10 weken.. Geen idiote doseringen; eerst 6 weken op 600mg deca, 500mg test, 400mg tren en de laatste 4 weken alleen 750mg test + 400mg masteron.
Van 114kg naar ruim 130kg in de eerste 6 weken. En wat vreemd.. toen kreeg ik nogal wat commentaar. Vooral in de sportschool. Na 15 min. trainen leken mijn armen meer op ballonnen. Al zou ik nu een kuur doen houd ik het zeker subtiel. Dus absoluut geen deca erin..:P
 
Ik ben heel gevoelig voor as. Daar kwam ik achter...
1x een bulkkuur gedaan van 10 weken.. Geen idiote doseringen; eerst 6 weken op 600mg deca, 500mg test, 400mg tren en de laatste 4 weken alleen 750mg test + 400mg masteron.
Van 114kg naar ruim 130kg in de eerste 6 weken. En wat vreemd.. toen kreeg ik nogal wat commentaar. Vooral in de sportschool. Na 15 min. trainen leken mijn armen meer op ballonnen. Al zou ik nu een kuur doen houd ik het zeker subtiel. Dus absoluut geen deca erin..:P

Ik ken dat.Momenteel moet ik er femara bij nemen,anders loop ik erbij als quasimodo
 
Ik ken dat.Momenteel moet ik er femara bij nemen,anders loop ik erbij als quasimodo

Haha bekend voorval dus.. En ja femara. Misschien wat voor mij.. Alleen of het werkt? ik had het jaar daarop aromasin bij een kuur van 1250mg/week test-only en zag er weer uit als een freak.. Vond het echt heerlijk gaan met trainen, maar ik wist gewoon dat iedereen het weer zag.. ging toen van 124 naar 136 kg in 10 weken..
En nu? wat moet ik nu, denk ik steeds. de kleinste prikkeling laat alles al knallen. beetje test prop en na 3 weken zeggen ze: "gaat lekker denk"?
 
hahaha ken dat,heb je een shirt van xxl nutrition,"nou dat zijn toch echt geen eiwit shakes",of nou jij doet xxl eer aan,en dat soort opmerkingen
 
Je ziet vaak dat de huidige experts vroeger de grootste en meeste fouten maakten :D

Niet alleen bij AAS maar ook gewoon bij alles :)

Dat bedoelde ik niet. Lichtzinnige starters die denken dat er bijna grenzen zijn en vervolgens na een lange periode van veel zetten hard to stilstand komen er erachter komen dat hun manier van gebruik niet efficient was.
 
Back
Naar boven