XXL Nutrition

wie is er wel eens gebeten door een POLITIEHOND?????

Bezoekers in dit topic

idd , als je gebeten wordt door een degelijke politiehond schijt je door de vezels van je broek uit en huil je als een 6jarig kind tot hij stopt

hij werd ook niet gebeten Koe
 
Moet je eens met een homp gras op je lul de wei in rennen, zal jij zien of koeien bijten.
 
Het verhaal van Yzord is het stoerste tot nu toe!
 
Laatst bewerkt:
Bij de voetbal, de liefste jongens worden altijd gebeten!;)
 
Niet door een politiehond, maar wel door agressieve befkeffers.

Tijdje geleden bijna gebeten door zo befkeffer. Ik zat op de fiets en dat kreng viel me aan, maar voordat hij zijn tanden in mijn been kon zetten had ie al een voetafdruk op z'n koppie.

Ohja, en 1 keer bijna gehapt in mijn noten. Was ik nieuwjaarskaartjes aan het lopen in mijn krantenwijk. Net toen dat ouwe vrouwtje weg was om wat geld te pakken, vliegt haar hond richting mijn kruis. Trap verkocht en het hondje stuiterde door de gang.

Ik vond honden schattige beesten, maar ze moeten niet gaan bijten.
 
1 keer in mijn hielen (toen ik aan het rennen was voor de tram:p:o) door een jack-russel:D:D...ik zeg 1 ding....DOMME HOND;):D:D:D
Moest het zo een politie hond zijn of een pitbull, rotweiller, etc... zou het wellicht anders afgelopen zijn...:P
 
Niet door een politiehond, maar wel bijna door andere honden. Had laatst een snoek gevangen en die had ik teruggezet, was nog even bezig op mn knietjes met het net bezig, kwam een hond kijken wat ik aan het doen was. Op het moment dat ik mn hoofd naar em toe draaie, blafte ie keihard en leek het even of hij wilde happen, toen rende hij snel weg. Hij schrok van mn kop denk ik:D

Ook weleens een rotweiler achter me aan gehad, dan fiets je ineens heel hard hoor :D
 
Wat kun je eigenlijk het beste doen als zo'n politiehond op je af rent. Weg rennen heeft geen zin, maar is een harde trap tegen z'n kop effectief? Je moet toch iets doen lijkt me.
 
Op het moment dat hij hapt heel hard je hand naar binnen duwen met volle kracht!
Kan die niet happen.
Of gewoon bij zijn kop pakken en zijn nek breken.

Politiehond iets doen word wel erg zwaar gestraft!
Maar ik zou mezelf niet laten bijten.

Ik ben grote honden gewend. Ben er ook niet bang voor.
 
Op het moment dat hij hapt heel hard je hand naar binnen duwen met volle kracht!
Kan die niet happen.
Of gewoon bij zijn kop pakken en zijn nek breken.

Politiehond iets doen word wel erg zwaar gestraft!
Maar ik zou mezelf niet laten bijten.

Ik ben grote honden gewend. Ben er ook niet bang voor.

Ze kosten dan ook veel geld:p
En ik denk als je echt blijft trappen dat ie na een tijdje wel afgeeft (als hij je al niet bij je been bijt ofzo:p)
 
Politiehond iets doen word wel erg zwaar gestraft!

Da's dan jammer, want ik ga me echt niet zo maar door zo'n beest laten bijten. Dan ram ik nog liever m'n vuist in z'n anus.
 
Ze kosten dan ook veel geld:p
En ik denk als je echt blijft trappen dat ie na een tijdje wel afgeeft (als hij je al niet bij je been bijt ofzo:p)

Als hij je te pakken heeft kun je hem wel laten loslaten.
Gewoon net achter zijn oor pakken:D Of bij zijn keeltje;)

Wij hebben toen ik een kind was een herder gehad waarvan de moeder een wolvin was.
Mega mooi beest. Dus de kleuren van een duitse herder alleen een slag groter.
Kleine 75 kg. Zulke herders zie je nooit meer. Dat beest was oersterk, maar als je wist hoe je hem moest uitschakelen kon die niks meer.
2e Herder was stukkie kleiner (65 kg), maar wel agressiever. Bleef het proberen al had je hem 10x de hoek ingeflikkerd.
Mooiste wat er is, rausen met een hond!~
Dat je een half uur later met de vellen op de armen helemaal buiten adem bent en de hond zwaar loopt na te hijgen en niks meer kan!

Weet je wat wel vervelend is:
Als je de stoere bink wilt uithangen en dan een stok omhoog houd en de hond er aan gaat hangen, hij zijn grip verliest, loslaat maar gelijk weer vasthapt en ik mijn duim niet om de stok had, maar er langsaf zeg maar.
Is lullig om een duimpje te zien bungelen aan je hand:D
 
Niet door een politiehond, maar wel bijna door andere honden. Had laatst een snoek gevangen en die had ik teruggezet, was nog even bezig op mn knietjes met het net bezig, kwam een hond kijken wat ik aan het doen was. Op het moment dat ik mn hoofd naar em toe draaie, blafte ie keihard en leek het even of hij wilde happen, toen rende hij snel weg. Hij schrok van mn kop denk ik:D

Ook weleens een rotweiler achter me aan gehad, dan fiets je ineens heel hard hoor :D

wel eens door een snoek gebeten?:D

ik wel:( teringscherpe bek!:mad:
 
Wat kun je eigenlijk het beste doen als zo'n politiehond op je af rent. Weg rennen heeft geen zin, maar is een harde trap tegen z'n kop effectief? Je moet toch iets doen lijkt me.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo moet je gaan staan. Dan heb je kans dat hij niets doet :D.


Die hond pijn gaan doen heeft geen zin. Heb een keer gezien dat een hond iemand vast had aan zn arm, die vent slingerde die hond tegen de auto aan. Denk je dat die hond losliet? Nee dus.
 
Back
Naar boven