MuscleMeat

Wie is je favoriete Moderator?

  • Topic starter kwarko
  • Startdatum
  • Reacties 141
  • Weergaven 6K
  • Volgers 16

Wie is je favoriete Moderator?


  • Totaal stemmers
    192

Bezoekers in dit topic

Ik stem altijd op de underdog dus Sephirothsnake
 
Geen van allen tot nog toe maar ik kan me natuurlijk over laten halen :rolleyes:
 
BIG MAUS is de enige die me een kaart heeft gegeven en hem binnen 5 minuten weer heeft ingetrokken, onder lichte bedreiging dat dan weer wel. Een mod die zijn plaats weet kan ik wel waarderen.:D
 
Yin Yang, de man van 46 jaar oud die wekenlang heeft gejankt vanwege veranderingen aan het karmasysteem en mensen online bedreigd vanwege een digitale gele kaart.

Prachtig exemplaar van het menselijke ras zeg ik je.
 
Yin Yang, de man van 46 jaar oud die wekenlang heeft gejankt vanwege veranderingen aan het karmasysteem en mensen online bedreigd vanwege een digitale gele kaart.

Prachtig exemplaar van het menselijke ras zeg ik je.
Je hebt een goed geheugen, gelukkig werkt er nog iets aan je.
 
Ik zie hier weer 2 goed overwogen stemmen.

Natuurlijk was de keus lastig, omdat we allemaal zeer integere mensen zijn.
Maar zoals Henny Huisman altijd al zei:...''er kan er maar 1 de beste zijn..'':)
.


Gewoon omdat je avatar leuk is ? :p
 
Dani uiteraard. :thumbup:
 
Pf.. heb altijd een zwak gehad voor 3XL.
Maar heeft er iem foto's van die mod's? Ik hoorde in de wandelgangen dat het beesten zijn?
 
Pf.. heb altijd een zwak gehad voor 3XL.
Maar heeft er iem foto's van die mod's? Ik hoorde in de wandelgangen dat het beesten zijn?

al eens gepost in dit topic, ik verwacht eigenlijk eens wat nieuwe en brutale fullbody pics van big T, ipv die halfgare shot van zijn onderarm.
 
Big-T wanneer begin je es aan een kuurtje. Je zou ene beginnen als je 95 kilo op 12% was, je bent het nu alleen is het 14%... Of ben je al stiekem begonnen:eyebrow:
 
Al m'n collega's zijn me even dierbaar, dus ook maar op mezelf gestemd


:D
 
De eerste mod die 100 stemmen heeft krijgt een kusje van me
 
BigMaus omdat hij zo'n kuurige man is :)
 
Pics van iedere mod zou ook wel leuk zijn. Dan kijken wie de buffste is.
 
3XL gestemd, omdat hij de materie volgens mij serieus goed doorheeft en niet schuw is om advies te geven.

BigMaus en Krieltje doen dat ook in hun sectie, maar daar ben ik niets mee.
 
Big-T staart er niet tussen, dus ik kan niet stemmen. :(
 
Back
Naar boven