MuscleMeat

Wie is jouw inspiratiebron? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

delguy zei:
Dolf Jansen

2002-08-27-wandelendkadaver.jpg

Heeft simpelweg een brute fusiek.

Wél symmetrisch! Die Dolf heeft duidelijk de genen!

Jongens.. dit is de MEIDEN afdeling en dan zou je toch denken dat hier gevraagd wordt om vrouwelijke voorbeelden? Er is nog wel heel specifiek naar gevraagd.

Heb zelf qua fysiek niet direct een voorbeeld om na te streven, wel bewonder ik veel dames, waaronder vooral Juliette Bergmann. Wellicht omdat we bijna even oud zijn en precies even lang. Maar daar houdt ook alle overeenkomst op. O ja, en ze eet ook low-carb.

Dit vind ik een zeer mooie dame...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zolang het bij een vrouw natural blijft dan is het gezicht en de stem ook nog normaal tenminste.

Mars zei:
Zolang het bij een vrouw natural blijft dan is het gezicht en de stem ook nog normaal tenminste.

Ligt aan de persoon zelf hoor. Niet bij elke vrouw die geen natural is, wordt de stem erg veel zwaarder of krijgt ze mannelijke trekjes. Zie het resultaat hierboven!

Ja je hebt wel gelijk daar in, Lenda Murray heeft ook nog een normale stem, maar je ziet het toch wel veel hoor juicende vrouwen met een mannenstem.

Lisa Marie is mijn held :)

Aimee zei:
Ligt aan de persoon zelf hoor. Niet bij elke vrouw die geen natural is, wordt de stem erg veel zwaarder of krijgt ze mannelijke trekjes. Zie het resultaat hierboven!

Ze is nog vrouwelijk, op de foto tenminste. Maar ze heeft mannelijke trekjes, op de eerste foto; is te zien aan haar kaak.

Remco - 1977 zei:
Ze is nog vrouwelijk, op de foto tenminste. Maar ze heeft mannelijke trekjes, op de eerste foto; is te zien aan haar kaak.

Vind ik niet. Vind haar absoluut niets mannelijks hebben in d'r gezicht.

Nou, aimee m'n liefste, jij mag best vinden van niet, hoor. In vergelijking met andere vrouwen heeft ze een flinke kaak, dit zie je op de onderste foto ook goed. On the other hand, het is niets vergeleken met sommige vrouwen in haar branche ;)

Ze heeft idd een beetje een grote kaak t.o.v andere vrouwen, en idd wat D. zegt er zijn een hoop zombies bij zeg.

hee en wat dachten jullie van gina davis prachtig lichaam
of niet soms?

Esperantisto zei:
Jongens.. dit is de MEIDEN afdeling en dan zou je toch denken dat hier gevraagd wordt om vrouwelijke voorbeelden? Er is nog wel heel specifiek naar gevraagd.

ja, ik dacht ach laat maar zitten... ;)

Cynthia zei:
ja, ik dacht ach laat maar zitten... ;)

Zie post nr. 18, is misschien een beetje ondergesneeuwd tussen off topic posts.

Het zou de mods sieren als ze de off-topic zaken er uit gooien?

Ik denk dat er al zo'n beetje 100 draden zijn waarin gevraagd wordt wie de inspiratiebron is van MANNEN.. en als die nu ook al hier in de meidenafdeling ongevraagd mannen gaan posten?
Dames mogen wel uiteraard een man noemen als inspiratiebron.

Trouwens... las net precies een heel aardig verhaal.. alweer wat gedateerd maar toch.
Uit Vince Gironda's webstek... zo kan het dus ook

Women: The Future of BodyBuilding
By Vince Gironda
(From Iron Man, May 1984)

The last physique contest I attended was the last contest I appeared in as a guest poser. That was 11 years ago. Why don’t I attend physique contests? They are uninspiring, mundane, dull and unimaginative. Well this has all been reversed because of a physique contest I was talked into seeing because of business reasons connected with the opening of my new women’s gym. Which is another thing I resisted. My experience with training women was, to say the least, boring. Bob Kennedy of the Muscle Magazine International recently voiced great admiration to me upon finding an old Iron Man magazine with an article about my first wife, Peggy O’Neal, who had the first chain of women’s gyms in California and a TV show. He revealed his great surprise for her obvious charm and beauty and the fact that we, Peggy and I, were the pioneers in the birth of the women’s bodybuilding movement we are in at the present time. Her forte was, as mine is, movie and TV actresses, mine being actors. Peggy’s background was showgirl, model and actress, which is why she was able to handle a TV show. Back to my former feeling about training women.

I find that this new breed of women are more positive, aggressive and eager to experience new things. They certainly have a higher pain threshold than men. I observe them grind out sets and reps with no need for surveillance or encouragement. They seem totally confident in that they will get results if they give it an honest effort. I am totally aware that the sissies are not in the women’s gym. They are downstairs.

About Frank and Christine Zane’s women’s championship contest that I attended. Well, I have never been so surprised and shocked in my life. I thought I was going to see a bunch of women trying to emulate men with ugly, ungraceful, muscular contortions. Well, I was wrong. I saw a new art form devised and originated by women. I made a spectacle of myself yelling and clapping. If I went in trying to be unnoticed, I sure failed miserably. But my excuse is that I was completely unable to contain myself. The grace, innovativeness of each and every performance is what I feel should be the thing men should strive for. (Men’s contests are – each one does the same poses as everybody else does.) Actually, the women’s performances were all so varied that in all fairness you could not say that any one of them was more outstanding than any other. I think they all should have received trophies. I don’t even think that they should be judged. How can you judge 12 different things?

I think they have stumbled on to a new art form. If I am right, you will see this type of event in the Olympic Games, where it belongs; where the whole world can share it.

boerenkool zei:
Zie post nr. 18, is misschien een beetje ondergesneeuwd tussen off topic posts.

jeej, eentje! ;)

D. zei:
Justin Timberlake
justin_timberlake_foto6.jpg

Ik train voor dit doel, met de hoop dat dit naturel haalbaar is. Niet realistisch misschien, maar een mens mag dromen, toch?

:D :D :D
dat meen je toch niet serieus of wel?

Back
Naar boven