XXL Nutrition

Wie is mijn voorbeeld?

Bezoekers in dit topic

xerxes

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
145
Waardering
0
Hallo

naast de ALMIGHTY Arnold is een van mijn favourites Frank Zane. Ik vind zijn lichaam echt heel mooi gebbouwd en wil eigenlijk ook zoiets alleen hoor ik nu dat hij een ecto-meso is geweest en dat ik een BB'er als voorbeeld moet zoeken om naar toe te werken die ook een endo-meso is geweest. Wie kent er een paar goeie ?
En vermeld dan ook meteen aub erbij waar ik zijn loopbaan kan volgen.

Behalve Lee Priest want die ken ik al. Die is ook wel goed gebouwd damn...... ongeloofelijk.
Wat is Arnold trouwens? Behalve GOD HIMSELF OFCOURSE ! :D UPPER GOD?! nee effe serieus .... :D

Groetjes, Xerxes
 
Arnold is een gepensioeneerde BB er... :D

Mijn voorbeeld..Jay Culter. :thumb:
 
Ik heb niet echt een voorbeeld, maar mijn voorbeeld zal zeker geen (a.s. gebruikende) BB-er zijn. Ik zie liever een atletisch gebouwde krachtsporter.
 
Shawn Ray, Ronnie coleman! en mr. mark natuurlijk :D :D ;)
 
Wel endo's?

Hi
is Ronnine ook Endo morf?

Xerxes
 
YEAAAHHH

Arnold RULES!!!!


Xerxes
 
De meeste van die pro's zijn meso hoor, maar doordat ze insuline spuiten en wreten als een gek komen ze veel vet aan in de bulk waardoor ze lijken op endo's.

Probleem met echte endo is dat je nooit een zane zal worden omdat je gewoon te breed gebouwd bent en geen slanke taille hebt.
 
Re: Wel endo's?

Originally posted by xerxes
Hi
is Ronnine ook Endo morf?

Xerxes
Ik vraag me af of jullie weten wat endo betekend???
Endo is iemand die redelijk wat spieren heeft maar vooral een dikke laag vet van nature erover.
Ze hebben een brede botstructuur en een heel traag spijsverteringsstelsel wat maakt dat ze gemakkelijk dikker worden. De spiergroei gaat sneller dan bij ecto's maar minder snel dan bij meso's verder is afvallen zeer moeilijk.

Ronnie is dus geen endo maar een rasechte meso!
 
Re: Re: Wel endo's?

Originally posted by admin

Ik vraag me af of jullie weten wat endo betekend???
Endo is iemand die redelijk wat spieren heeft maar vooral een dikke laag vet van nature erover.
Ze hebben een brede botstructuur en een heel traag spijsverteringsstelsel wat maakt dat ze gemakkelijk dikker worden. De spiergroei gaat sneller dan bij ecto's maar minder snel dan bij meso's verder is afvallen zeer moeilijk.

Ronnie is dus geen endo maar een rasechte meso!
Vandaag keek ik het blad Muscle & Fitness in, waar een interview stond met een vrouw die had gewonnen bij een 'figure' wedstrijd. Dus een mengvorm van schoonheid waar ze bij Miss-verkiezingen naar kijken en bb. Ik vond haar een schoonheid.. dat is mijn voorbeeld.
Ze gaf tips over hoe je een geweldige 'gluteus' kon opbouwen, dus o.a. met squats en step-ups.
 
Zelf vind ik Ahmad Haidar errug mooi. Hij heeft tenminste ook niet zon dikke buik als Ronnie e.a

Ik zou er wel uitwillen zien als hem :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
ik heb niet de ambitie om zo groot en droog te worden als de prof bb'ers, maar gewoon groot en strak voor mezelf, ik vind het gewoon super lekker omte trainen en zie wel waar het eindigt
 
KING KAMALI!!!!

Komt ook door zijn hele attitude...


Nasser is ook goed.
 
Moet me aansluiten bij marcel... AS of niet maakt me niet uit, als hij er maar atletisch uitziet ipv een brok logge massa.
 
Originally posted by AlexvanM
Zelf vind ik Ahmad Haidar errug mooi. Hij heeft tenminste ook niet zon dikke buik als Ronnie e.a

Ik zou er wel uitwillen zien als hem :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]
------> Ziet er erg cool uit ! Leunt ook dicht bij mijn ideaalbeeld aan !
 
Originally posted by admin
De meeste van die pro's zijn meso hoor, maar doordat ze insuline spuiten en wreten als een gek komen ze veel vet aan in de bulk waardoor ze lijken op endo's.

Probleem met echte endo is dat je nooit een zane zal worden omdat je gewoon te breed gebouwd bent en geen slanke taille hebt.

:sob:

ikke een rasechte endo
 
Hoe wil ik er dan wel uitzien? Dit is een mooi begin, toch? ;)

[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Mmm, got some work to do! :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by xerxes
Tja wie niet jongen ?

Xerxes

Ik ook niet , ik wil op niemand lijken :D
Ik wil me zelf zijn en ik zie wel hoe ik groei.
Als ik maar uniek blijf :cool:
 
Back
Naar boven