XXL Nutrition

Wie is mijn voorbeeld? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wil wel goed gespierd worden maar niet super groot. Ik kijk liever bv naar een Van Damme die goed gespierd is maar evengoed een atleet blijft.

Ik heb geen voorbeeld waar ik op wil lijken.
 
voorbeeld

Hi

WEG dat plaatje die je laat zien moet toch niet al te moeilijk zijn? Denk dat je er met een jaartje wel komt toch ?


Jongens ik heb nog eens wat foto's van Priest bekeken en die zien er wel goed uit. En ook van Shaw Ray.

Goed zeg! Maare heb ik dat nu alleen of jullie ook? Als je naar al die foto's kijkt dan begin je het op een gegeven moment normaal te vinden en begin je te denken "That cant be that hard to get.... :D "

Xerxes
 
Re: voorbeeld

Originally posted by xerxes
Hi

WEG dat plaatje die je laat zien moet toch niet al te moeilijk zijn? Denk dat je er met een jaartje wel komt toch ?
Denk ik niet .. Vrouwen groeien stukken minder hard dan mannen! Maar ze is wel clean, voor mij ook geen AS :finger:!
 
Kevin Levrone is toch wel 1 van mijn favorieten
 
Giovanni Thompson is mijn voorbeeld. Ongeveer dezelfde lengte als dat ik heb en hij is one huge MOFO. en superaardig btw :D

pro3.jpg
 
Re: Re: voorbeeld

Originally posted by wateengedoe2

Denk ik niet .. Vrouwen groeien stukken minder hard dan mannen! Maar ze is wel clean, voor mij ook geen AS :finger:!

Weet je zeker dat ze clean is. Vrouwen die gebruiken hoeven niet allemaal supergroot te zijn en tekenen van vermannelijking te vertonen.

greetz
 
deze trainen trouwes ook bij kneet. supercoole mensen.

anthony(100% natural)

anth3.jpg
 
Laatst bewerkt:
mijn voorbeeld?

pfoe... een heel stuk.

ik zou zeggen Kirk Karwoski en Eddie Coan

[Abeelding niet meer beschikbaar]


en dit is Coan :

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
en dit is het powerliftersfysiek ik goed zie zitten :

[Abeelding niet meer beschikbaar]

let wel, dit is een van de massa-beesten in de sport. 75% ziet er NIET zo uit. maar zo zou het mij niet echt storen... maar ik ga er niet voor. volgens mij doet ie het met méér dan enkel pasta en vlees. en dat druist in tegen mijn principes.
 
Hoeveel kg doen die jongens nu bij t powerliften?
 
Originally posted by smalluser
Toffe link BB..... die 800 bench is volgens mij geen "geldige beurt" desalniettemin impressive !!

Groet Smalluser :thumb:

wel indie federatie was die geldig.
 
Re: Re: Re: voorbeeld

Originally posted by Diver2000


Weet je zeker dat ze clean is. Vrouwen die gebruiken hoeven niet allemaal supergroot te zijn en tekenen van vermannelijking te vertonen.

greetz
Nou ja, ik bedoelde meer, dat wat zij heeft bereikt, ook clean te bereiken is. Het kan zijn dat ze (te vroeg dan, als je het mij vraagt) AS is gaan gebruiken, net als bijv. Mr X die voordat ie goeie basis had, is gaan gebruiken. Hij had dat ook zonder AS en met tijd en doorzettingsvermogen kunnen halen. Ik geloof, zo ik het lees op de site, dat Natalie Barnett, mijn voorbeeld dus, dit in ong. 3 a 4 jaar heeft gehaald, dan is het zeker plausibel dat ze natural is.
 
Zoals velen van jullie al weten is Lena Johannesen mijn favoriet,gespierd,maar desalnietemin erg vrouwelijk!!
Greetz....
 
Originally posted by patrick
Anja Timmer


Dus zij is een van je grote voorbeelden patrick.
Succes met de operatie :D :D :D
En het trainen
 
hmmm jam jam GIVE ME SOME!

Hoi allemaal


he he zo mag mijn toekomstige vrouw er wel uitzien hoor....hmmm lekker

Maare WEG kijk de vorige plaatje, dat is pas een mooie meid. Dat plaatje van de eerste meisje vind ik eerlijk gezegd nog een beetje aan de magere kant. En btw weet je zeker dat ze AAS heeft gebruikt? Want nogmaals dat moet niet al te moeilijk zijn.

Ik ken namelijk een vrouw van onze fitness school en zij was ook vrij mager (ze heeft me foto's laten zien, ze is erg sympahtiek die vrouw trouwens) Toen ze op haar 25e aan BB begon zag ze er na 1 ! jaar al behoorlijk groot uit! En zij gebruikte/gebruikt ! niets hoor maar je ziet echt dat ze goede spieren EN defenitie heeft. Ondertussen traint ze wel al een jaar of 7 maar na een jaar zag je op de foto's al dat ze ECHT een stuk groter was. Dus kijk wat ik wil zeggen : ja je hebt geijk over dat eten een betere optie is (natuurlijk, daarom train ik ook natural ) anaboler is dan AAS maar ik denk dat je makkelijk over een jaartje anders over 2 jaar je streven bereikt! Dus dont worry zou ik zeggen en ga ervoor :lifter: (zoals je nu ook doet)! Succes! :thumb:


Xerxes
 
Laatst bewerkt:
Re: hmmm jam jam GIVE ME SOME!

Originally posted by xerxes
Hoi allemaal


he he zo mag mijn toekomstige vrouw er wel uitzien hoor....hmmm lekker

Maare WEG kijk de vorige plaatje, dat is pas een mooie meid.

Het ging me met nadruk om haar lichaam, niet haar gezicht. Mijn gezicht is zoals het is, daar valt alleen met zware middelen (lees: plastische chirurgie) iets speciaals van te maken, DUH! ;) j/k, makeup maakt er ook wel wat van, maar ik ben geen fotomodel ofzo. Daar gaat het bij BB natuurlijk ook niet over.

Dat plaatje van de eerste meisje vind ik eerlijk gezegd nog een beetje aan de magere kant. En btw weet je zeker dat ze AAS heeft gebruikt? Want nogmaals dat moet niet al te moeilijk zijn.[/b]
??? Mager? Nou ik vind haar al aan de gespierde kant hoor, dat duurt echt wel ff voordat ik dat bereikt heb! Enne, ik zei dan ook juist dat ze het ZONDER AS bereikt zal hebben, want idd, dat kan best.

Ik ken namelijk een vrouw van onze fitness school en zij was ook vrij mager (ze heeft me foto's laten zien, ze is erg sympahtiek die vrouw trouwens) Toen ze op haar 25e aan BB begon zag ze er na 1 ! jaar al behoorlijk groot uit! En zij gebruikte/gebruikt ! niets hoor maar je ziet echt dat ze goede spieren EN defenitie heeft. Ondertussen traint ze wel al een jaar of 7 maar na een jaar zag je op de foto's al dat ze ECHT een stuk groter was. Dus kijk wat ik wil zeggen : ja je hebt geijk over dat eten een betere optie is (natuurlijk, daarom train ik ook natural ) anaboler is dan AAS maar ik denk dat je makkelijk over een jaartje anders over 2 jaar je streven bereikt! Dus dont worry zou ik zeggen en ga ervoor :lifter: (zoals je nu ook doet)! Succes! :thumb:
Oh ik ga gewoon door ... Leuk te horen van die vrouw, dat het binenn een jaar al zo'n goed resultaat kan zijn. Bij mij is er na 3 mnd ook al eengroot verschil te zien (helaas doet mijn servertje het op dit moment niet, dus die foto's in mijn fotothread zijn niet te zien .. Ik zal proberen ze vanavond naar een andere webstek te uploaden). En als ik mijn doel heb bereikt, stel ik gewoon een nieuw doel. Tussendoelen zijn motiverend, anders ligt de lat meteen veel te hoog :)
 
Back
Naar boven