XXL Nutrition

Wie kan dit verklaren?

Bezoekers in dit topic

als je spiermassa wil aankomen is het sowieso raar om daar pas mee te beginnen als je vet kwijt bent.

vet verbrand door gebruik spiermassa, dus zorg dat je spiermassa aankomt.
dan gaat ook het vet verbranden sneller.

in een van je allereerste posts vraag je of je een halve kilo (lees liter) vocht ineens vast kan houden over die periode :eek:

man man, heel moeiteloos dus, 3 liter is ook zelfs geen probleem (3 kilo dus)
 
Hoe groot ben je?
ruw geschat % bf?
leeftijd ?
 
Hoe groot ben je?
ruw geschat % bf?
leeftijd ?

Ja dit miste ik ook nogal in de begin post. Weet niet of het verderop nog gepost is, maar dit lijkt me nogal belangrijk! Volgens mij eet hij zo ver onder zijn verbruik (en zelfs BMR) dat zijn lichaam op survival modus staat en gewoon alles vast houdt.
 
Jij bent ook een laffe donder hè. Deze post voegt totaal niks toe. Ja het was een niet al te doordachte opmerking van mij en ja Big T heeft daar compleet gelijk (als bodybuilders). Maar wat wil je er nu mee zeggen? :rolleyes:

Nogmaals....dat je niets aanneemt van een ander en telkens in verweer vliegt.
Blaten dat iedereen maar klakkeloos alles van elkaar aanneemt wat gepost wordt, terwijl je zelf ook naar web locaties verwijst.
Wie zegt dat daar geen lulkoek staat.

Het enige wat ik je wil meegeven nogmaals......neem eens iets aan van een ander en vlieg niet in meteen in de verdediging.
Het lijkt alsof je niet geholpen wil worden en toch alles beter weet.

Blijft een discussie, maar roep niet dat plusminus 20 mensen hier niets vanaf weten. (zo komt het over)

Succes verder...
 
1m80.
20% een half jaar geleden, geen idee op dit moment.
26 jaar.

Ja dit miste ik ook nogal in de begin post. Weet niet of het verderop nog gepost is, maar dit lijkt me nogal belangrijk! Volgens mij eet hij zo ver onder zijn verbruik (en zelfs BMR) dat zijn lichaam op survival modus staat en gewoon alles vast houdt.

There's your problem.
 
1m80.
20% een half jaar geleden, geen idee op dit moment.
26 jaar.

wat woog je dan ongeveer een halfjaar geledern?

als je nu namelijk ong. 20% zou staan, met 1.80 en 73 kg.:eek:

dan blijft er wel ziekelijk weinig VVM over, en zou ik zeker niet wachten met (spier)massa aankomen tot je vet kwijt bent.

eerlijk gezegd zijn dit waarden die onrealistisch overkomen, en als ze echt waar zijn is professionele hulp zoeken (snel!) niet zo een gek idee
 
1m80.
20% een half jaar geleden, geen idee op dit moment.
26 jaar.

Als het klopt wat er beschreven staat van voeding, dan zou je sowieso moeten afgevallen zijn, aangezien van starvation mode geen sprake kan zijn.

Eerlijk gezegd weet ik het dan ook niet :

Heb je taille voor en na nagenomen? indien ja, is die gedaald?


Kan zijn dat je schildklier minder functioneers of je veel vocht vasthoud...kan tal van dingen zijn.


Verder raad ik je het echt niet aan om te wachten met trainen tot je "droog" staat. Er zijn een aantal interessante manieren om fatloss en krachttraining te verenigen.

Lees dit artikel een keer door : aantal mensen waaronder ikzelf zijn hier lovend over, vooral bij cutten ---> http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/the_pulse_feast

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 17:28 ----------

There's your problem.

Aangezien er een aantal dagen bij zijn waar ie 2000+ kcal eet lijkt mij dit uitgesloten.
 
wat woog je dan ongeveer een halfjaar geledern?

als je nu namelijk ong. 20% zou staan, met 1.80 en 73 kg.:eek:

dan blijft er wel ziekelijk weinig VVM over, en zou ik zeker niet wachten met (spier)massa aankomen tot je vet kwijt bent.

eerlijk gezegd zijn dit waarden die onrealistisch overkomen, en als ze echt waar zijn is professionele hulp zoeken (snel!) niet zo een gek idee

Zit ongeveer op 20% nu.
 
wat woog je dan ongeveer een halfjaar geledern?

als je nu namelijk ong. 20% zou staan, met 1.80 en 73 kg.:eek:

dan blijft er wel ziekelijk weinig VVM over, en zou ik zeker niet wachten met (spier)massa aankomen tot je vet kwijt bent.

eerlijk gezegd zijn dit waarden die onrealistisch overkomen, en als ze echt waar zijn is professionele hulp zoeken (snel!) niet zo een gek idee

Hij staat wellicht een 5% droger nu
 
Nogmaals....dat je niets aanneemt van een ander en telkens in verweer vliegt.
Blaten dat iedereen maar klakkeloos alles van elkaar aanneemt wat gepost wordt, terwijl je zelf ook naar web locaties verwijst.
Wie zegt dat daar geen lulkoek staat.

Het enige wat ik je wil meegeven nogmaals......neem eens iets aan van een ander en vlieg niet in meteen in de verdediging.
Het lijkt alsof je niet geholpen wil worden en toch alles beter weet.

Blijft een discussie, maar roep niet dat plusminus 20 mensen hier niets vanaf weten. (zo komt het over)

Succes verder...

Is het zo raar dan dat ik niet zomaar iets aanneem omdat iemand dat zegt? Ik wil graag altijd weten waarom iemand iets zegt. Opmerkingen als je doet dit verkeerd of je moet dit doen zonder eigen argumentatie heb ik niks aan ook al ben je een ervaren bodybuilder. Vele hier doen net of ze de enige waarheid bezitten en er verder niks mogelijk is. Ik ben ook best wel geholpen door de mensen hier en neem ook een aantal dingen over.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 17:35 ----------

Als het klopt wat er beschreven staat van voeding, dan zou je sowieso moeten afgevallen zijn, aangezien van starvation mode geen sprake kan zijn.

Eerlijk gezegd weet ik het dan ook niet :

Heb je taille voor en na nagenomen? indien ja, is die gedaald?


Kan zijn dat je schildklier minder functioneers of je veel vocht vasthoud...kan tal van dingen zijn.


Verder raad ik je het echt niet aan om te wachten met trainen tot je "droog" staat. Er zijn een aantal interessante manieren om fatloss en krachttraining te verenigen.

Lees dit artikel een keer door : aantal mensen waaronder ikzelf zijn hier lovend over, vooral bij cutten ---> http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/the_pulse_feast

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 17:28 ----------



Aangezien er een aantal dagen bij zijn waar ie 2000+ kcal eet lijkt mij dit uitgesloten.

Bedankt voor de link.
 
Zit ongeveer op 20% nu.

serieus man, dan zou er iets best mis kunnen zijn met je.

1.80 m lang
73 kg
20% vet
en je hebt een buikje

ik kan me er geen plaatje van schetsen, maar zoals ik al zei, zou toch eens langs een professional gaan.
misschien een verwijzing ofzo via je huisarts?

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 17:39 ----------

Hij staat wellicht een 5% droger nu

niets droger dus
 
Aangezien er een aantal dagen bij zijn waar ie 2000+ kcal eet lijkt mij dit uitgesloten.

Aangezien zijn theoretische verbruik nog ver boven de 2000 kcals hoort te liggen lijkt het me helemaal niet onlogisch.
 
Hey zegtfou,

Weetje ik denk dat het komt doordat je te weinig eet.

Kijk ik zit nu in de ramadan en ik val nauwelijks af.

En als ik afval verlies ik alleen wat vocht/massa.
Vet gaat gewoon NIET weg.

De oplossing voor jou is om gwn seriues te cutten en zo zwaar mogelijk trainen.
Meer spier=meer vetbranding in rust.

groet
 
serieus man, dan zou er iets best mis kunnen zijn met je.

1.80 m lang
73 kg
20% vet
en je hebt een buikje

ik kan me er geen plaatje van schetsen, maar zoals ik al zei, zou toch eens langs een professional gaan.
misschien een verwijzing ofzo via je huisarts?

images?q=tbn:ANd9GcT4ZBFLIsuoNXNXQnRX4w2IUZOYTU-vr5ONU1OYhlpSj716JquQUA.jpg
 
Hey zegtfou,

Weetje ik denk dat het komt doordat je te weinig eet.

Kijk ik zit nu in de ramadan en ik val nauwelijks af.

En als ik afval verlies ik alleen wat vocht/massa.
Vet gaat gewoon NIET weg.

De oplossing voor jou is om gwn seriues te cutten en zo zwaar mogelijk trainen.
Meer spier=meer vetbranding in rust.

groet

Thanks :)

Ik wil in september beginnen met krachttraining.
 
Hij kan best 20% vet hebben. Skinny fat is een bekend fenomeen tegenwoordig en het is best kt omdat te hebben. Heel weinig massa, en veel vet op de buik en ook nog eens amper definitie op het gehele lichaam.

Je moet echt cutten, ook al blijft er weinig van je over. Cut tot 8-12% wat jij wil.

En als je nog BB doelen hebt, clean bulk je gwn daarna om je vet op peil te houden of ga je carb cyclen als je tenminste niet te vet wil worden op lange termijn.

Nogmaals zoals ik al zei,

Maak een goed cut dieet 500kcal onder je onderhoud (meer eten om aftevallen he).
100-150kg, 200-300 eiwitten en rest gezonden vetten.

Train zo zwaar mogelijk, nogmaals zwaar ;p.

En doe voldoende cardio, bijvoorbeeld in de ochtend, of na je training en op rustdagen een cardio (buiten hardlopen of binnen wat jij wil) 30-45min.

,P.S

Vorig jaar zomer (toen ik nog niet aan bb deed), heb ik de hele maand elke dag intensieve cardio oefening 2x maal per dag, met varrierend van hardlopen,frog squats als een idioot, intervals etc.

Eten was gwn brak, conditie ging vooruit , vet bleef gwn ;p
 
Laatst bewerkt:
en oja , gooi die wijn weg.

Spieren zijn ideale voeding voor die wijn :P
 
Hahaha, ik ben toch niet de enige zie je wel die er zo over denkt of wel vriend? Als je 't allemaal zo goed weet blijf lekker voort gaan. Maar met dit soort reacties word je op dit forum niet snel serieus genomen.

En je zegt dat je weet dat je op de lange termijn geen 1000/1200 kcals moet eten, maar waarom doe je 't dan. Ga lekker met je huisvrouwvriendinnetjes op de crosstrainer staan. Alsjeblieft zeg...

Troll maybe?

zoveel moeite met type doet een troll niet....
 
Back
Naar boven