MuscleMeat

wie kan kuur samenstellen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomson23

Novice
Lid geworden
9 mrt 2019
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
20%
Hallo,

Ik stel me even kort voor. Net 40 jaar geworden 1m80cm - 83 kg, heel mijn leven steeds sportief geweest. Tot 33 jaar bijna dagelijks voetbal gespeeld. Nadien aan fitness begonnen, 6 jaar getraind tot 5 x per week met goede resultaten zonder middelen.
Jaartje niets gedaan, kilo's aangekomen nu de draad terug opgepakt sinds een half jaar. Graag wil ik nog een keertje scherp staan wat kilo's vetverlies en proberen spiermassa aan te maken en nadien zien te onderhouden.
Nu heb ik onderstaande middelen kunnen bekomen en overweg ik deze te gebruiken omdat ik graag zelf eens wil weten hoe het voelt en wat het doet.
Ik heb me zien te verdiepen, maar ik zie het bos niet meer door de blaren en zou graag toch verschillende meningen horen. Hoop niet teveel kritiek te krijgen ik wil enkel advies van ervaren mensen.
Mijn voeding ga ik zeker aanpassen met de juiste behoefte van lichaam en ook verspreid over de dag, ga hier niet verder over uitwijken weet hier voldoende over. Ik drink graag in het weekend een glaasje en zal dit zeker ook aanpassen tot niets meer alcohol te drinken.

Wie kan mijn kuur samen stellen met de middelen die ik heb kunnen bekomen? alles moet zeker niet worden gebruikt.

turinabol 10 mg 100 tabs
methandienone 10 mg 100 tabs
testosteron enantate 250 mg 10 ml
drostanolone 200 mg 10 mg
deca durabolin 3ml
sustanon 3ml
tomaxifen citrate 20 mg 50 tabs
clonifene 50 mg 50 tabs

Alvast bedankt op voorhand, benieuwd wat de reacties gaan worden en welke kennis hier uitkomt.
 
Wie koopt er nu eerst een hoop gear, en gaan dan pas nadenken wat hij er mee moet?

10 weken 250mg test + 200mg mast. Nakuren met Clomid.

Tamoxifen bij de hand houden mocht er Gyno optreden. De rest van dit allegaartje terugbrengen of zo...
 
wat zou je doen als je dat voor 50€ kan kopen
lees eerst wat ik vraag,
mss overweeg ik het, geen kritiek
 
wat zou je doen als je dat voor 50€ kan kopen
lees eerst wat ik vraag,
mss overweeg ik het, geen kritiek
Ik zou het gewoon laten. Je weet er duidelijk niet veel van af.

Dit is geen kritiek, maar goedbedoeld advies.
 
Gewoon alles kritiek noemen wat je niet wil horen, mooi makkelijk.
 
manmanman. Nog nooit gekuurd? Probeer eerst is of 100 mg primo pw voor 6 weken wat doet. Beter voor jou is er gewoon afblijven.
 
Eigenlijk is dit gewoon een starterskuur droge massa die ze op elke bekende anabolenwebsite aanprijzen.
Heb er enkel 3ml sustanon en 3ml deca aan toegevoegd om te kijken wie hier dan toch ervaring heeft.
Maar eigenlijk niemand. Ha ha ha!!
Niemand die een kuurschema kan maken.
upload_2019-3-9_17-18-42.png
 
Eigenlijk is dit gewoon een starterskuur droge massa die ze op elke bekende anabolenwebsite aanprijzen.
Heb er enkel 3ml sustanon en 3ml deca aan toegevoegd om te kijken wie hier dan toch ervaring heeft.
Maar eigenlijk niemand. Ha ha ha!!
Niemand die een kuurschema kan maken.
Bekijk bijlage 442271
Niemand gaat een kuurschema maken met 6 verschillende compounds (5 als je test-e en sust op een hoop gooit als ‘test’) voor een eerste kuur.

Ik begrijp niet wat je precies wil. Ik heb je op basis van je lijstje en je verhaal een serieus advies gegeven.

Ik wens je verder veel geluk met je kuur. /out
 
Eigenlijk is dit gewoon een starterskuur droge massa die ze op elke bekende anabolenwebsite aanprijzen.
Heb er enkel 3ml sustanon en 3ml deca aan toegevoegd om te kijken wie hier dan toch ervaring heeft.
Maar eigenlijk niemand. Ha ha ha!!
Niemand die een kuurschema kan maken.
Bekijk bijlage 442271

Wij van wc-eend...

Maar ik zie dat je plan al vaststaat. Heel veel succes, pik!
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Een starterskuur droge massa begin je niet op 20% vet% en als je voeding en training dus kennelijk nog niet op orde is....

Daar kan je over na gaan denken als voeding en training op orde is en je vet% richting 12% gaat...

Of je kan er gewoon voor gaan... het zal je niet veel opleveren op zo een hoog vet% en daarbij verkloot je je hormonen voor nop.
Hoe goedkoop het ook mag zijn.. waarom zou je het risico nemen als er nog veel meer zonder te behalen is?

Gooi t eerst even een paar jaar de kast in en ga fatsoenlijk eten en trainen. Je zal jezelf dankbaar zijn na die tijd.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Top kuurtje gaat je vast niks brengen
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Wie koopt er nu eerst een hoop gear, en gaan dan pas nadenken wat hij er mee moet?

.

Is ook gewoon een lulverhaal.

Eigenlijk is dit gewoon een starterskuur droge massa die ze op elke bekende anabolenwebsite aanprijzen.
Heb er enkel 3ml sustanon en 3ml deca aan toegevoegd om te kijken wie hier dan toch ervaring heeft.
Maar eigenlijk niemand. Ha ha ha!!
Niemand die een kuurschema kan maken.
Bekijk bijlage 442271

Rot lekker op dan.

Ha ha ha.
 
Voor 50 euro vertel ik je wat de perfecte kuur is. Stuur mij pm indien interesse. :trollfacex:
 
Man man man
 
Eigenlijk is dit gewoon een starterskuur droge massa die ze op elke bekende anabolenwebsite aanprijzen.
Heb er enkel 3ml sustanon en 3ml deca aan toegevoegd om te kijken wie hier dan toch ervaring heeft.
Maar eigenlijk niemand. Ha ha ha!!
Niemand die een kuurschema kan maken.
Bekijk bijlage 442271
Maak dan zelf 1 aan.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven