XXL Nutrition

wie kan me helpen aan een (eet)schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sanny

Novice
Lid geworden
21 nov 2011
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
Hallo
Ik ben nieuw hier. Vijf maanden geleden ben ik begonnen met intensief trainen (fitnessen). Ik train zn vier a vijf dagen in de week.
De eerste twee maanden heb ik veel cardio oefeningen gedaan ( zn half uurtje per dag). Ik ben 29 jaar, weeg 72 kilo ( momenteel) en 1.77cm lang. Door cardio begon ik gewicht te verliezen en mijn trainer zei dat ik juist aan moest komen ( ik wil wat breder en gespierder worden). Mijn schema is aangepast en momenteel doe ik elke oefening in mindr sets ( 3 sets ) en minder herhalingen ( 3 sets van 10 herhalingen).
Ik gebruik ook sinds twee maanden eiwittekshakes ( 3 shakes per dag gemiddeld) en twee weken geleden heb ik een whight gainer aangeschaft, kwam 2 kilo aan in een week tijd maar meer vet dan spieren. Ik merk dat mijn lichaam gespierder wordt maar op de weegschaal is nauwelijks wat te zien, 100 gram aan spieren in 4 maanden tijd!

Ik eet dagelijks:
4 volkoren boterhammen met kaas, honing en boter ( bluwband)
direct een shake erbij

tussen de middag brood of iets warms en shake)

hoofdmaaltijd ( vaak rijst, met een stuk vlees)

21 uur shake, magere franse kwark ( soms tussendoor fruit, maar vaker vruchtensap, alovira sap etc.)

Ik wil weten of ik voldoende eet zo? hebben jullie tips voor mij? Ik train hard en wil graag spieren kweken. Ik heb er veel geduld voor.

bedankt alvast
 
Net wakker : amino's
Opstaan :2 scheppen Whey
Ontbijt : havermout , halve liter magere of hafvolle melk
Snack : Granny Smith + noten
Middag : bord pasta / rijst / aardappelen met groenten en vlees/vis/eieren
Namiddag : sardienen / tonijn / makreel , stuk fruit
Snack : liter melk
Avond : Half bord groenten , beetje kh en veel vlees/vis
Voor slapen : 2 lepels gebroken lijnzaad , 500 g magere kwark
Slapen : amino's
 
Lees de stickies. Je eet volgens mij niet genoeg en ook niet genoeg eiwitten.
 
Back
Naar boven