AndroidHealthClinic

Wie kan me helpen met een eiwitrijk dieet ( vergoed )

Bezoekers in dit topic

RaymonSparta

Novice
Lid geworden
19 okt 2017
Berichten
15
Waardering
2
Lengte
1m74
Massa
62kg
Vetpercentage
8%
Beste leden,

Ik ben laatste maanden thuis flink aan het trainen en dit is mijn schema:

Zaterdag buikspieren
Zondag voetballen / Hardlopen
Maandag Dumbell armen
Dinsdag Buikspieren
Woensdag hardlopen
Donderdag Borst
Vrijdag Mix van alles / niks

Even wat info over mezelf:

Ben een jongen van 21 jaar, weeg 62.5 kg.
Ben 1,73 ongeveer en heb een vetpercentage van 12.3 procent
Ik train thuis met dumbells en heb een bankje. Sportschool vind ik zelf gewoon niet leuk om heen te gaan en niet super veel tijd voor.



Nu wil ik mijn vetpercentage nog omlaag krijgen naar rond de 10 maar daarnaast wel spieropbouw creeren.

Mocht iemand mij willen helpen tegen een bepaald bedrag stuur aub een berichtje!
Tips zijn ook altijd zeer welkom!
 
Nu wil ik mijn vetpercentage nog omlaag krijgen naar rond de 10 maar daarnaast wel spieropbouw creeren.

Hier kom je als beginner nog wel mee weg (als je nog novice-gains maakt).
Maar daarna is droger en gespierder worden zo goed als een utopie.

Good luck !
 
Je weegt 62 kg. Doe jezelf een lol en ga niet cutten.
 
Yep.. dan blijft er niets van je over.....

Nee precies maar wil wel graag wat afvallen in vetpercentagw als het kan? Dan zouden mn buikspieren beter te zien zijn las ik
 
Nee precies maar wil wel graag wat afvallen in vetpercentagw als het kan? Dan zouden mn buikspieren beter te zien zijn las ik
Maar denk je nu echt dat het eruit ziet als je een dunne lat bent maar wel een paar buikspieren hebt? ;)
 
Abs on a skinny guy are like big tits on a fat chick...they don't count

Truetrue

Maar ik wil wel graag die sixpack te zien laten komen. Ben nu dus 62.5kg

Moet ik dan juist op onderhoud eten, erboven?

Want om die sixpack goed te zien te laten komen moet mijn vetpercentage weer wat omlaag als ik het goed heb??
 
Gebruik maken van je beginners gains... licht boven onderhoud en hard trainen. Heb je vast wel ergens wat over gelezen inmiddels. ;)
 
Je training is qua indeling / verdeling niet zo best. Wanneer train je benen? En rug? Begin eens met maandag en donderdag full body te trainen.

Qua voeding: je behoefte zal rond de 2300-2400 liggen. Dat is een goede gok. Veel meer dan dat zijn online berekeningen ook niet. Neem dat als startpunt en eet eens een maandje deze hoeveelheid terwijl je fatsoenlijk traint. Wat gebeurt er met je kracht, lichaamsgewicht, buikomtrek, vet%. Op basis van de resultaten kun je dan na 4-6 weken besluiten hetzelfde, meer of iets minder te eten.

Zorg dat je per dag ongeveer 125g eiwitten nuttigt. Vetten rond de 77g. Koolhydraten rond de 250g. Sorg dat je an Deze hoeveelheden komt met voornamelijk gezonde voeding.
 
Slecht trainingsschema. Waar is rug benen en schouders?
En neen voetbal vervangt geen beentraining.
 
Hier kom je als beginner nog wel mee weg (als je nog novice-gains maakt).
Maar daarna is droger en gespierder worden zo goed als een utopie.

Good luck !

Zelfs de meeste beginners lukt dit niet.

Voeding is meestal niet goed en qua training is alles ook nog niet optimaal.
 
Nee precies maar wil wel graag wat afvallen in vetpercentagw als het kan? Dan zouden mn buikspieren beter te zien zijn las ik

Als je werkelijk op 12% staat zie je je buikspieren zat genoeg.
 
Thanks iedereen! Ga vanavond maar eens met het excel bestandje aan de slag en zet daar alles in wat ik dan vandaag heb gegeten, weet wel zeker dat t te weinig gaat worden maar vanaf daar kan ik uitbreiden :D
 
Back
Naar boven