XXL Nutrition

wie kan me helpen

Bezoekers in dit topic

1-joey-1

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
ik heb al veel berichten gelezen. ook ben ik aangemeld op body-fitness.
maar wat ik wil vragen is: wie kan van mij een bodybuilder maken? als je elite member bent kan je van een bodybuilder zelf advies krijgen enzo dat lijkt me wel goed,maar ik ben geen elite member.

greetz joey

help me

formuleer jezelf eens beter?? Ik neem aan dat je schema's e.d. wilt? Ik zou zeggen neem eens een kijkje door het forum en gebruik de zoekfunctie :thumb:

Hoe word ik een bodybuilder?

1. Neem een schema over uit de trainingen&oefeningen sectie en post die hier
2. Verander je voedingsschema en dus je voedingspatroon en post die in voeding&dieten
3. Blijf consistent in je training en in je voedingspatroon, doe je dit niet, dan faal je...

succes :thumb:

(het is in werkelijkheid niet zo extreem hoor, maar je moet een goede motivatie hebben om te BB'en, anders houdt je het niet vol)

1-joey-1 zei:
maar wat ik wil vragen is: wie kan van mij een bodybuilder maken? als je elite member bent kan je van een bodybuilder zelf advies krijgen enzo dat lijkt me wel goed,maar ik ben geen elite member.

greetz joey

help me

a) je springt op je fiets en rijd naar de dichtstbijzijnde bankautomaat

b) je haalt je bankkaart uit je portemonnee en steekt 'm in de gleuf

c) je tikt je code in en...

:D

probeer eerst eens adhv het "normale" board aan een goed schema te geraken, het elite board is er voor de meer ervaren members... en degene met een gat in hun hand :D

post eens wat info: doel, ervaring, kennis, stats... op die manier kunnen we je al véél verder helpen.

:thumbs:

iedereen is hier bodybuilder ;)

1-joey-1 zei:

greetz joey

help me

De enigste die van jou een bodybuilder kan maken ben jij zelf ;)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven