AndroidHealthClinic

wie kan mij er wat meer over vertellen??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

exarchos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.693
Waardering
0
he guys, zoals als misschien een paar al weten zit ik in ZA en gebruik nu supplementen hier, ook dus deze fatburner hieronder ben nu een week bezig en neem er 2x 4 per dag, maar ben niet helemaal tevreden zouden jullie wat meer kunnen vertellen over de inhoud????



Phedra-Cut



(Extreme Thermogenic)



Phedra-Cut is the most advanced anti-catabolic, metabolic enhancer and thermogenic fat burning formula.

This combination of herbal extracts, amino acid, vitamins and minerals has shown to be extremely effective in stimulating rapid reductions in body fat and immediate increases in physical strength and energy. It also acts as a powerful anti-catabolic formula, which builds muscle while reducing body fat fast.

Phedra-Cut is designed to mimic the powerful fat-burning and appetite suppressing effects of the caffeine, ephedrine and aspirin stack.






Pack size:
100 caps and 200 caps


Content type:
Capsules Per 4 Capsules


Ingredients: Per 4 Capsules

Hydroxycitrine TM (Garcinia Cambogia extract) 1000mg

Citrus Aurantium (6% Synephrine) 435mg

Caffeine 199mg

White Willow Bark Extract (15% Salicin) 105mg

Acetyl L-Carnitine 100mg

L-Tyrosine 100mg

Ginger Root powder 50mg

Vitamin B-5 (Pantothenic acid) 40mg

Chromium Picolinate 200mcg
 
iemand kan er toch wel wat over vertellen over de caf/efe verhouding!!!!
 
heb je al op de internet zite gekeken van het betreffende merk? En als je maar niet de dosis omhoog schroeft omdaat je terleurgesteld bent in het resultaat..... dan kunnen er doden vallen, naar het schijnt....
 
ja dat heb ik net even gedaan en even vergeleken met de xenadrine (met efe) en ongeveer similar maar die ik gebruik mist vlg mij de juiste hoeveelheid efe?! of niet
 
Neem toch clen! :D
 
Originally posted by exarchos
iemand kan er toch wel wat over vertellen over de caf/efe verhouding!!!!

Waar zie jij ephedrine staan dan? Ik zie wel een hoop stimulanten staan die adrenaline en noradrenaline stimuleren (direct, maar voornamelijk indirect). Daarnaast zie ik synephrine en daar heb je niks aan. Synephrine is een alpha-1 stimulant wat ervoor zorgt dat je het warmer krijgt doordat de warmte niet meer weg kan. Het zorgt er dus niet voor dat je het warm krijgt door verhoging van je stofwisseling zoals ephedrine wel doet.
 
ok, dat is duidelijk en hoe kan ik dat oplossen? kan ik er niks zelf aan toevoegen, bijv ephedrine, kijk ik zit ik za en om nou wat helemaal in nederland te bestellen, ik zal een skijken wat de apotheken hier allemaal verkopen, maar ik kan concluderen dat als je een juiste hoeveelheid ephedrine erbij zou nemen dat het een goede stack is?!
 
Ik weet niet of het aangenaam zal zijn wanneer je er ephedrine bij doet. Denk dat je het erg warm gaat krijgen.
Op zich zou je van die phedra-cut, toch wel een 'boost' moeten krijgen.
 
gewoon veel cardio doen! dan val je ook af! :D
 
cardio doe ik genoeg, en ik zie ook verschil met de week, maar het is hier hoogzomer en dan ziet het er voor de foto's leuker uit om goed strak te zijn. dieet en trainingschema zijn goed, maar ik mis die extra stimulans, ik heb hier een reformwinkel gezien en ik zou dus kunnen kijken voor voor tabletten met ma huang erin?! en dan deze erin juiste verhouding bij nemen?
 
wel vermoeiend dat asl je een vaarg stelt het, het erg lang duurt om een reactie te krijgen!!
maar terzake, om even terug te komen op het bovenstaande, ik heb ma huang tabletten gekocht, en bestaan uit 100% ephedra, nu weet ik niet of hier een aant % efhedrine bij zit, en het vrouwtje wist het ook niet, dus wat denken jullie???
verder hem ik hier vernomen dat je hier pure ephedrine bij de apotheek kan kopen, maar dat duurt even, wel relax dus ik heb nu bij de apotheek wat gehaald voor 1 euro en daar zit volgens hun ook ephedrine in nl:pseudoephedrine hydrochloride, ik weet niet wat het betekent maar dat pseudo zegt genoeg denk ik
wat zeggen jullie ervan en graag veel tips en reacties!!! en snel
 
Originally posted by exarchos
wel vermoeiend dat asl je een vaarg stelt het, het erg lang duurt om een reactie te krijgen!!
maar terzake, om even terug te komen op het bovenstaande, ik heb ma huang tabletten gekocht, en bestaan uit 100% ephedra, nu weet ik niet of hier een aant % efhedrine bij zit, en het vrouwtje wist het ook niet, dus wat denken jullie???
verder hem ik hier vernomen dat je hier pure ephedrine bij de apotheek kan kopen, maar dat duurt even, wel relax dus ik heb nu bij de apotheek wat gehaald voor 1 euro en daar zit volgens hun ook ephedrine in nl:pseudoephedrine hydrochloride, ik weet niet wat het betekent maar dat pseudo zegt genoeg denk ik
wat zeggen jullie ervan en graag veel tips en reacties!!! en snel

Pseudoephedrine is geen ephedrine en heeft ook bij lange na niet dezelfde werking. Pseudoeph. verminderd wel je honger, evenals ephedrine doet, maar heeft niet de thermogenische eigenschappen.
Hoeveel verschillende producten wil jij eigenlijk wel niet kopen, om wat gewict te verliezen? Stel gewoon een goed dieet samen en doe indien nodig cardio en je zult vet verliezen, dit is zonde van je tijd.
 
nou die ma huang capsules werken denk wel ok, ik ism de phedra cut, dus gaat prima zo, ik wist even niet wat ik meemaakte maar bijna zelfde gevoel als bij xenadrine, nu paar weken dit en dan pure ephedrine en dan klaar denk,=6%, bedankt iedergeval
 
Werken die capsules nou echt goed? En wat voel je dan?
Waar kan je ze kopen? uitgevraagd!!
 
Back
Naar boven