MuscleMeat

Wie kan mij helpen aan een bodybuild(sport) dietist met verstand van groeien.

Bezoekers in dit topic

sander1988

Novice
Lid geworden
5 dec 2012
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
hallo allemaal,

ik ben nu al een geruime tijd serieus met sporten bezig. alleen blijf ik onzeker over mijn voedingschema's.
ben heb veel informatie van internet en uit boeken die ik gelezen heb, maar heb niet het idee dat ik 100% goed zit met mijn voeding. ik ben al bij meerdere dietisten geweest, maar deze hadden weinig verstand van intensief trainen en groot willen worden. ik werd steeds teleur gesteld en kreeg informatie wat ik al wist.

vandaar dat ik het nu hier probeer. ik ben opzoek naar iemand die me echt kan helpen met mijn voeding. het liefst iemand die bekend is met bodybuilding en/of zware kracht sport. en als dat ook nog eens in de provincie noord holland, omgeving haarlem kan ben ik een gelukkig mens.

graag hoor ik van jullie!

sander
 
victor mooren is wel een goede, zit ook in noord-holland. google het even dan kom je zijn website wel tegen

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

of flevoland ben ff mn topokennis kwijt
 
ik woon in de buurt. je kan een pm sturen met wat meer info over wat je precies wilt.
 
bedankt voor de reacties voor zo ver
 
Dit forum is toch al een bb coach / voedingsconsulent :D
 
Eet veel eiwitten. Eet genoeg vitamientjes, mineraaltjes en vezels. Eet niet absurd weinig vet. Eet minder kcal als je af wilt vallen, eet meer kcal als je aan wilt komen.

Hier is al het advies dat je nodig hebt om fokking jacked te worden, gratis.
 
bedankt voor je gratis advies....

graag alleen reageren als iemand me echt kan helpen met het beantwoorden van mijn vraag
 
Hi! Je hebt tegenwoordig zoveel boeken die je kunt lezen over bodybuilding voeding. Ik heb er namelijk ook een tijdje aan gedacht om naar een sportdietiste te gaan, totdat ik zelf erg veel onderzoek heb gedaan (en ik vond dat ook leuk!).
Check bijvoorbeeld the 4 hour body van Tim Ferris.. aanrader!
 
Hi! Je hebt tegenwoordig zoveel boeken die je kunt lezen over bodybuilding voeding. Ik heb er namelijk ook een tijdje aan gedacht om naar een sportdietiste te gaan, totdat ik zelf erg veel onderzoek heb gedaan (en ik vond dat ook leuk!).
Check bijvoorbeeld the 4 hour body van Tim Ferris.. aanrader!

Stuitte toevallig op jouw post en heb het boek meteen besteld. Lijkt me inderdaad een aanrader.
Bedankt!
 
Hi! Je hebt tegenwoordig zoveel boeken die je kunt lezen over bodybuilding voeding. Ik heb er namelijk ook een tijdje aan gedacht om naar een sportdietiste te gaan, totdat ik zelf erg veel onderzoek heb gedaan (en ik vond dat ook leuk!).
Check bijvoorbeeld the 4 hour body van Tim Ferris.. aanrader!

Ik zou toch 2 keer nadenken of meer voor je dit boek koopt tenzij je goedgelovig bent. Tim Ferris is een gewiekste marketer (oplichter?) en zijn boek staat vol onwaarheden tenzij je gelooft dat je 14 kg spieren kan groeien in 1 maand of 50 kg verliezen in 3 maanden en een figuur hebben als Jane Fonda !
Die man weet goed hoe je moet inspelen op de zwakte van mensen en daar een goede stuiver mee te verdienen. Hij is dan ook een blogger die van zijn blogs kan leven --> selling the dream
http://britishmusicboom.com/deconstructing-the-tim-ferriss-four-hour-work-week/
 
verder niemand anders bruikbare tips?
 
Ik dacht dat Ray Simon in die hoek woont. Probeer het bij hem eens. Kerel weet waar hij mee bezig is.
 
Back
Naar boven