MuscleMeat

wie kan mij helpen..!!!!

Bezoekers in dit topic

tamara0410

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2007
Berichten
2
Waardering
0
ik ben een paar maanden geleden gestopt met trainen.. me voeding heb ik wel op gelet..( hoewel dat eigenlijk niet hoeft met mijn lichaamsbouw )

ik ga nu weer beginnen met trainen maar wil me vooral concentreren op benen, rug en armen.

ik ben 1.71m en weeg nu 56 kg. en wil naar de 60.. ik ben vrij droog vanmezelf, dus vind het moeilijk om een goede combinatie te vinden voor voeding en traingsschema.
me armen en schouders en borst reageren snel op me krachttraining.. benen gaan niet zo heel vlot.. heb wel een tijdje getraint maar nooit echt een schema gehad waar ik me goed bij voelde en resultaat zag zoals ik het wilde..
verder vind mijn lichaam het moeilijk om het gewicht vast te houden, misschien ligt het aan me voeding.. ?! ik heb wel iets vrouwelijke rondingen maar oog snel aan de iets te slanke kant..???

wie kan me een beetje helpen aan een begin,,,??

alvast bedankt..

greetz tamara
 
wat meer eten
en zwaar trainen en vergeet de compounds niet
 
Je wilt echt voor kracht gaan trainen ook ofwat?
Als je van jezelf al droog bent zou ik gewoon iets meer gaan eten ( gezond wel te verstaan) en zwaar trainen. Lijkt fullbody je niet iets? is makkelijk om de compounds (squat ,deadlift, benchpres, oh press, rows etc.) te leren.. weet niet hoe serieus je eerst trainde?

edit: ****in oude post...
 
Back
Naar boven