XXL Nutrition

Wie kan mij helpen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Robby327

Novice
Lid geworden
1 okt 2012
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
83kg
Hallo ik zou graag willen beginen metTestosteron / Boldenone massakuur
Weet iemand hoe je deze moet gebruiken waar ik die moet toedienen enz grtz robby
 
Zal toch wel op het potje staan !?
trouwens denk dat je er niet veel van zal merken (21jaar lijkt mij nog wat te jong) kan er naast zitten......

EDIT waar hebben we het nu over, AAS ?
EDIT2 Ja dus, daar heb ik geen kaas van gegeten , ff vragen of een mod de thread kan verplaatsen.....

Ray....
 
Voor je aan aas begint zul je toch eerst wat kennis moeten opdoen. Sides/nakuur/injectiespots enz. Niet zo lui doen
 
Zal toch wel op het potje staan !?
trouwens denk dat je er niet veel van zal merken (21jaar lijkt mij nog wat te jong) kan er naast zitten......

EDIT waar hebben we het nu over, AAS ?
EDIT2 Ja dus, daar heb ik geen kaas van gegeten , ff vragen of een mod de thread kan verplaatsen.....

Ray....


Weet jij dan iets voor mij wat ik zou kunnen pakken ik heb nog niets gekocht ik zou graag rap verandering zien grtz robby en alvast bedankt

---------- Post toegevoegd Tue 1 Jan 2013 om 14:28 ----------

Voor je aan aas begint zul je toch eerst wat kennis moeten opdoen. Sides/nakuur/injectiespots enz. Niet zo lui doen

Ja ik train nu al 2 jaar maar ik heb nog al een zwak lichaam heb al 21 operaties achter de rug door te slechte gewrichten ik moet wel zeggen op gebied van al deze producten heb ik nogal weinig kennis daarom sorry ik doe dit gewoon door medische redenen grtz
 
celltech is genoeg.
 
celltech is genoeg.

En werk dit snel weetje ik zou graag wat dikker worden gewoon om sterker in mij lichaam te staan ik pak al 2 jaar chakes maar ik blijf mijn gewicht behouden grtz
 
En werk dit snel weetje ik zou graag wat dikker worden gewoon om sterker in mij lichaam te staan ik pak al 2 jaar chakes maar ik blijf mijn gewicht behouden grtz

de tuinen - celltech
 
chakes nog wel het zware spul dus.
 
Een doos karmabolics en een bak kwarkolone zal je wel helpen.
 
Dit is trouwens het supplementen gedeelte, niet het aas gedeelte Belg.
 
De report knop doet het niet meer?
 
Frogtech jongen, is de shit.
Srsly.

80b859_388896.jpg
 
dis fo real?

ik denk dat je niet eens weet wat seltek is met je chake... pak gewoon een kuur ZMA voor de goeie anabole werking als beginner... de kilo's komen slapend aan..
 
Het word ook steeds gekker hé.
Gast, jij gaat niks hebben aan AAS. Nu niet, volgend jaar niet, nooit niet.
De manier van posten zegt imo al genoeg!
 
Heb jij al schaamhaar Robby ? Want als je nu AAS gaat gebruiken krijg je het nooit meer.
 
Back
Naar boven