XXL Nutrition

wie kan mij helpen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

hannes

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
16
Waardering
0
hoi hoi ik ben pas met een kuur begonnen maar nu ben ik aan het afbouwen en moet ik gaan droog trainen maar ik sta er momenteel alleen voor en weet niet zo goed hoe en wat wie kan me een beetje weg wijs helpen wacht graag op goede info en ook wat ik met drrogtrainen moet gaan eten
ik heb gebruik testeron 250mg 1 ml om de anderste dag en dat twe weken lang meer niet dat zeggen ze tegen mij dat is afbouwen als je in de begin tijd twee tot 3 flejes per dag hebt geinjecteerd wat moet ik nu eigenlijk gaan eten om te gaan droog trainen ik heb nu dit AGOVIRIN DEPOT TESTOSTERONI ISOBUTYRAS 25 MG V 1 ML IM/IMS 2 ML AMPUL BIOTIKA wie kan me vertellen wat ik nu moet gaan eten en dit hebben ze me gezegt moet ik dan 3 weken lang om de anderste dag gaan injecteren ik hoop op goede info te krijgen via dze site :( :(
 
Laatst bewerkt:
hannes zei:
hoi hoi ik ben pas met een kuur begonnen maar nu ben ik aan het afbouwen en moet ik gaan droog trainen maar ik sta er momenteel alleen voor en weet niet zo goed hoe en wat wie kan me een beetje weg wijs helpen wacht graag op goede info :cool: :cool:


:scratch: Zou je niet beter je eerst geinformeerd hebben vooraleer je eraan begon??

Net na een kuur droogtrainen is niet aan te raden omdat je dan veel massa zal verliezen...je wacht beter maandje of 3 totdat je wat hersteld bent.

Tenzij je nu een cuttingskuur bezig bent maar je bent een beetej vaag...hoe zag je kuur eruit en nakuur??

Droog trainen = cardio /lager in koolhydraten, hoger in eiwitten/ meer herhalingen in sets met minder gewicht.....en vooral gezond en 6x per dag kleinere hoeveelheden eten.

grtz
 
Kerel, ik begrijp er echt geen flikker van, zelfs na 4x lezen niet. ???
 
hannes zei:
hoi hoi ik ben pas met een kuur begonnen maar nu ben ik aan het afbouwen en moet ik gaan droog trainen maar ik sta er momenteel alleen voor en weet niet zo goed hoe en wat wie kan me een beetje weg wijs helpen wacht graag op goede info en ook wat ik met drrogtrainen moet gaan eten
ik heb gebruik testeron 250mg 1 ml om de anderste dag en dat twe weken lang meer niet dat zeggen ze tegen mij dat is afbouwen als je in de begin tijd twee tot 3 flejes per dag hebt geinjecteerd wat moet ik nu eigenlijk gaan eten om te gaan droog trainen ik heb nu dit AGOVIRIN DEPOT TESTOSTERONI ISOBUTYRAS 25 MG V 1 ML IM/IMS 2 ML AMPUL BIOTIKA wie kan me vertellen wat ik nu moet gaan eten en dit hebben ze me gezegt moet ik dan 3 weken lang om de anderste dag gaan injecteren ik hoop op goede info te krijgen via dze site :( :(


Ah, je hebt het al aangepast maar bent aan het kuren zonder dat je weet waarmee je bezig bent en dat is heel gevaarlijk...je hebt maar één lichaam.

En verder lees ik ook veel chinees :D

grtz
 
hannes zei:
hoi hoi ik ben pas met een kuur begonnen maar nu ben ik aan het afbouwen en moet ik gaan droog trainen maar ik sta er momenteel alleen voor en weet niet zo goed hoe en wat wie kan me een beetje weg wijs helpen wacht graag op goede info en ook wat ik met drrogtrainen moet gaan eten
ik heb gebruik testeron 250mg 1 ml om de anderste dag en dat twe weken lang meer niet dat zeggen ze tegen mij dat is afbouwen als je in de begin tijd twee tot 3 flejes per dag hebt geinjecteerd wat moet ik nu eigenlijk gaan eten om te gaan droog trainen ik heb nu dit AGOVIRIN DEPOT TESTOSTERONI ISOBUTYRAS 25 MG V 1 ML IM/IMS 2 ML AMPUL BIOTIKA wie kan me vertellen wat ik nu moet gaan eten en dit hebben ze me gezegt moet ik dan 3 weken lang om de anderste dag gaan injecteren ik hoop op goede info te krijgen via dze site :( :(

jezus...??? en nu in het nederlands...

en 250mg testo om de dag voor 2 weken en inhet begin 2 a 3 testos van 250mg per dag??

welke malloot heeft je deze kuur geadviseerd??
 
Dude haal eens diep adem en schrijf het stukje opnieuw MET LEESTEKENS

Begrijp er niets van.

Volgens mij heb je je iets aan laten smeren terwijl je er geen zak vanaf wist
 
snap dr niks van, maar als ik jou was zou ik gaan nakuren en gaan dammen
 
To do list:
- naar school gaan
- Nederlands leren
- informatie inwinnen over kuren
 
Hehehe, waar komen al die gasten vandaan? Is per 1 mei het mallotenseizoen geopend?

Hopelijk komt MrJ nog met z'n links en is het niet te laat voor jouw.
 
hannes zei:
hoi hoi ik ben pas met een kuur begonnen maar nu ben ik aan het afbouwen en moet ik gaan droog trainen maar ik sta er momenteel alleen voor en weet niet zo goed hoe en wat wie kan me een beetje weg wijs helpen wacht graag op goede info en ook wat ik met drrogtrainen moet gaan eten
ik heb gebruik testeron 250mg 1 ml om de anderste dag en dat twe weken lang meer niet dat zeggen ze tegen mij dat is afbouwen als je in de begin tijd twee tot 3 flejes per dag hebt geinjecteerd wat moet ik nu eigenlijk gaan eten om te gaan droog trainen ik heb nu dit AGOVIRIN DEPOT TESTOSTERONI ISOBUTYRAS 25 MG V 1 ML IM/IMS 2 ML AMPUL BIOTIKA wie kan me vertellen wat ik nu moet gaan eten en dit hebben ze me gezegt moet ik dan 3 weken lang om de anderste dag gaan injecteren ik hoop op goede info te krijgen via dze site :( :(

Ongelovelijk dit....

Ga toch ergens anders spelen joh sufk*t.....
 
hey man... kijk eens naar je toetsten bord..

Daar staat een pijltje naar links met de letters ENTER erop. Als je daar af en toe op drukt tussen het tpen wordt je verhaal al een stuk duidelijker :D
 
:roflol: dit draadje.
 
Ok, mede door mijn opmerking gaat het wel erg offtopic en wordt de TS relatief onaardig bejegend. Svp niet meer doen vanaf nu.

@TS: Kan je ons nog eens duidelijk maken hoe je kuur eruit zag en in welke week je nu zit?

Schrijf het dan zo ongeveer op:

Week 1-x: xxxmg Test.
etc


Je hebt volgens mij er niet echt goed aan gedaan te kuren zonder enig idee te hebben waarmee je bezig bent, maar goed, daar kunnen we niets meer aan veranderen. Als jij eea wat duidelijker neerzet kunnen we wat 'damage control' advies geven.

Daarna kunnen we eens kijken wat je allemaal moet weten voor een eventuele vervolgkuur. :)
 
MrJ zei:
Ok, mede door mijn opmerking gaat het wel erg offtopic en wordt de TS relatief onaardig bejegend. Svp niet meer doen vanaf nu.

@TS: Kan je ons nog eens duidelijk maken hoe je kuur eruit zag en in welke week je nu zit?

Schrijf het dan zo ongeveer op:

Week 1-x: xxxmg Test.
etc


Je hebt volgens mij er niet echt goed aan gedaan te kuren zonder enig idee te hebben waarmee je bezig bent, maar goed, daar kunnen we niets meer aan veranderen. Als jij eea wat duidelijker neerzet kunnen we wat 'damage control' advies geven.

Daarna kunnen we eens kijken wat je allemaal moet weten voor een eventuele vervolgkuur. :)


Hoe kunnen mensen nou serieus reageren als ie zo erg slecht nederlands schrijft :eek: .
 
firedsoul zei:
Hoe kunnen mensen nou serieus reageren als ie zo erg slecht nederlands schrijft :eek: .

Gewoon proberen. :cool:
 
Vind ik ook.

Het is af en toe echt ongelofelijk wat ik lees maar ik zal nooit vergeten hoe ikzelf in het begin heb lopen kloten met a.s dus ik probeer anderen er ook niet op te veroordelen.

Wat WEL erg belangrijk is,dat iemand zijn post goed overzichtelijk schrijft omdat je anders af en toe het idee hebt in de zeik te worden genomen.

En met die gedachte in mn achterhoofd skip ik bepaalde topics zoals deze...
 
hannes zei:
ik heb gebruik testeron 250mg 1 ml om de anderste dag en dat twe weken lang meer niet dat zeggen ze tegen mij dat is afbouwen als je in de begin tijd twee tot 3 flejes per dag hebt geinjecteerd wat moet ik nu eigenlijk gaan eten om te gaan droog trainen ik heb nu dit AGOVIRIN DEPOT TESTOSTERONI ISOBUTYRAS 25 MG V 1 ML IM/IMS 2 ML AMPUL BIOTIKA wie kan me vertellen wat ik nu moet gaan eten en dit hebben ze me gezegt moet ik dan 3 weken lang om de anderste dag gaan injecteren ik hoop op goede info te krijgen via dze site :( :(

1. Je injecteert bijna 1 gram test per week. Dat is TE veel, ik hoop dat je iets tegen oestrogenen slikt?
2. De test die jij hebt bevat 25 mg per ml? Is dit ene typfout of injecteer je daarom zullke onwijze hoeveelheden?

Post a.u.b. een duidelijk schema want dat jij hulp nodig hebt lijkt me wel duidelijk :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven