AndroidHealthClinic

Wie kan mij helpen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fit2015

Novice
Lid geworden
22 apr 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
81kg
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en zou graag hulp willen omdat ik wil veranderen. Ik ben 169 en weeg 81 kg. Veel te veel dus. 3 zwangerschappen hebben mijn lichaam veranderd en daar ben ik niet tevreden mee. Ik wil dus erg graag veranderen en flink afvallen. Mijn streefgewicht zit onder de 65 kg.

Ik ben vandaag begonnen met mijn man die mij steunt. Hij heeft een schema voor me opgesteld en zou graag jullie mening willen.

Het gaat om een upper/lower schema

Nu was ik zo gemotiveerd tot het moment dat ik ging google en veel las over dat je niet kunt afvallen met alleen krachttraining. En dat kracht training mooier resultaat geeft als je al op gewicht bent. Ik las ook dat je aankomt als je enkel kracht training doet. Aankomen begrijp ik aangezien spier meer weegt dan vet maar ik zou niet van mijn maatje nu ( maat 40) naar een maat 42 willen. Gaat dit gebeuren als ik enkel kracht training blijf doen?

Alle andere tips waardeer ik enorm. Ik schaam me erg en durfde niet eens een acount aan te maken maar het is tijd voor een grpte verandering

super bedankt alvast!!
 
Hoi fit2015, door alleen sporten val je niet.. Daar dien je ook zeker veel in je eetpatroon aan te passen, in het begin als je lang niet gesport heb zal je spieren gaan aanmaken die inderdaad zwaarder zijn dan vet, maar die spieren heb je ook nodig om vet te verbranden. Dus naar alle waarschijnlijkheid als je je eetpatroon en sporten oppakt ga je niet ineens naar maat 42 maar word je strakker in je vel en misschien wel stabiel in gewicht of dat het ineens rap naar beneden zal gaan!
En je je streefgewicht gaat behalen! Heel veel succes!
 
Hoi fit2015, door alleen sporten val je niet.. Daar dien je ook zeker veel in je eetpatroon aan te passen, in het begin als je lang niet gesport heb zal je spieren gaan aanmaken die inderdaad zwaarder zijn dan vet, maar die spieren heb je ook nodig om vet te verbranden. Dus naar alle waarschijnlijkheid als je je eetpatroon en sporten oppakt ga je niet ineens naar maat 42 maar word je strakker in je vel en misschien wel stabiel in gewicht of dat het ineens rap naar beneden zal gaan!
En je je streefgewicht gaat behalen! Heel veel succes!

Dank je wel!

Ik was inderdaad vergeten erbij te vermelden dat ik mijn eetpatroon ook heel erg heb veranderd. Van nooit ontbijten naar wel ontbijten. Ik heb moeite met eten. Ik heb constant een voldaan gevoel (komt dit door het sporten?)
Maar heb me wel goed aan me schema kunnen houden. (veel eiwitten en goede vetten)
 
Ontbijten hoeft ook niet per se, hoor.
Afvallen zal je, door Kcal tekort en krachttraining, eventueel cardio erbij als je wil.
Zwaar trainen, geduld hebben, Kcal tekort op dagelijkse of wekelijkse basis en de rest komt vanzelf.
 
Back
Naar boven