AndroidHealthClinic

Wie kan mij helpen?

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
25 jun 2017
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
75kg
Goedenavond,

Ik heb even een vraagje.
Ik ben 1.86, 23 jaar en weeg 76 kilo.
Ik ben 1.5 jaar geleden begonnen met fitnessen en woog toen 60 kilo.
Veels te mager voor iemand van 1.86 vandaar dat ik ook ontzettend veel ben gaan eten en sporten en ben in totaal 16 kilo bijgekomen. Ik ben dus nu op een ''normaal'' gewicht voor iemand van mijn lengte.
Mijn vraag is nu ik wil graag nog groeien zeg uhm tot de 85/90 kilo, dat vind ik goed voor mijn lengte. Ik ben dus slank om te zien alleen heb ik wel een buikje en lovehandels. Wat kan ik doen om toch te groeien maar niet dat ik dalijk een enorme pens heeft. Het is ook zo raar want ik ben overal dun om te zien maar alleen me buik hangt nou over me broek lol.

Zou iemand me kunnen helpen? Mijn dank is groot.

Groetjes,
Mitchell
 
Wat is je vetpercentage?
 
En hoe heb je de afgelopen 1,5 jaar getraind?
 
Ik heb 5x per week gesport met een personal trainer( ben alleen nu verhuisd dus moet het nu alleen doen ). Ik zorgde ervoor dat ik ruim boven me calorieën behoefte zat. Ik at op een dag rond de 3000-3200 calorieën. Ik wil dus nu graag nog verder groeien omdat ik dus pas op ''normaal'' gewicht ben maar niet weer zoveel aankomen qua vet gehalte want dat gaat naar mijn buik, ik snap dat ik wat aankom in vet wat logisch is maar niet dat ik dalijk ''gespierde'' armen heb en een buik die uit me tanktop valt zeg maar lol
 
en sporten qua circuitjes en uithoudingsvermogen of heb je ook zware squats/deadlifts/benchpresses gedaan?
Zonee, dan zou ik met iets heel simpels als 5x5 Stronglift beginnen en 200kcal onder je onderhoud eten en dit langzamerhand laten zakken als je merkt dat je niet meer afvalt.
 
Maar ik wil zeg maar nog groeien. Ik weeg nu 76 kilo, 1.86. Dus ik wil naar de 85 kilo ongeveer, maar ik wil dus groeien en niet zoveel bij me buik zoals ik dus nu ervaar. Waar ik dus overal ''dun'' ben behalve me buik. Dus dan zou ik toch eigenlijk meer moeten eten dan me behoefte of begrijp ik het nu verkeerd?
 
Als je boven onderhoud gaat eten, zal die buik nooit weggaan. Omdat je echt beginnend krachtsporter bent (aanname) zal je wel wat vet kunnen kwijtraken én spier kunnen kweken, maar op de lange termijn (na 6 maanden) gaat dit echt niet meer en zal je je vp omlaag moeten brengen om van je buikje af te komen.
 
Back
Naar boven