AndroidHealthClinic

Wie kan mij helpen?

Bezoekers in dit topic

Zinho73

Novice
Lid geworden
26 feb 2020
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
98kg
Vetpercentage
25%
Wie kan me helpen

Ik ben 47 jaar. 1.81 m en weeg 99 kilo. Vetpercentage is 25%. Nu train ik inmiddels 8 maanden en er verandert voor mijn gevoel niet veel. Kwa spiermassa kan ik wel zien dat mijn lichaam wat verandert, maar mijn vetpercentage verandert niks. 8 maanden terug was dat 27% en nu is dat 25%. Als ik naar mijn voeding kijk dan ben ik inmiddels 9 maanden volledig van de suiker af en eet bv nu de gezondere koolhydraten. Ik zit rond de 3000 calorieën per dag. Mijn doel ik om de groeien. Ik heb veel gelezen en hoor van mensen dat ik moet eten. (wat ik graag doe). Maar kan het zijn dat door mijn eten mijn vetpercentage daarom niet zakt? Ik train goed en zwaar. 4x per week op ma, di, do en vrijdag. Ik zit op 190 gr. eiwitten per dag, vetinname is rond de 60 gr. en koolhydraten 390. Is dit te hoog?
Ik kan van alles op het internet vinden, maar zie door de bomen het bos niet meer. Wie zou me tips oid.kunnen geven?

Alvast bedankt.
 
Even weinig tijd
Maar lees hier even over onderhoud berekenen en je kcal.
 
Ja je eet teveel of beweegt te weinig, daarom zakt je vetpercentage niet.
 
En wat deed je gewicht in die 8 maanden?
 
99 kg en 25% vet is zeker niet ideaal om te groeien , eerst cutten tot een procent 12 / 15 daarna een clean bulk starten .
 
Ja je eet teveel of beweegt te weinig, daarom zakt je vetpercentage niet.

Ik heb begrepen dat als je cardio erbij gaat doen dat het ten kostte kan gaan van je spiermassa. Ik voetbal op zondag, dat is eigenlijk mijn enige cardio moment. En een kleine 20 minuten roeien alvorens ik met krachttraining begin
 
99 kg en 25% vet is zeker niet ideaal om te groeien , eerst cutten tot een procent 12 / 15 daarna een clean bulk starten .

Oke en hoelang duurt het voordat je rond de 12/15 procent zit?
 
Even weinig tijd
Maar lees hier even over onderhoud berekenen en je kcal.
Lees de link... of heb je dit bericht (bewust) gemist?
 
Die was toen ik begon 102 kg
3kg en 2% vet eraf in 8 maanden schiet niet op inderdaad. Minder eten dus. 2600 KCal per dag lijkt me een mooi streven als je nu op 3000 zit. Dan gaat er wel beweging in komen.
 
Back
Naar boven