MuscleMeat

Wie kan mij helpen???? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Giovani

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2003
Berichten
8
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem. Ik ben smal en dun.

Ik ben 22 jaar, bijna 23.
1m95
80kilo
Ik train 4x per week.

Ik ben altijd erg dun geweest. Ik train nu een ander half tot twee jaar, ik woog eerst 67 en nu 80 kilo, daar ben ik al erg blij mee, maar het is nog lang niet genoeg. Ik ben nog altijd dun en smal.

In die anderhalf tot twee jaar trainen heb ik altijd eiwit shakes gedronken en amino en creatine capsules geslikt. Heb ook al vele gainers gehad. Ben sinds 1maand een combinatie van creatine, vanadyl sulfaat en tribulus aan het innemen. Ik merk dat ik hierdoor wel sterker ben geworden, maar tot nu toe nog geen gewichtstoename of meer massa heb gekregen.

Ik heb al heel veel gelezen en ben nu bijna nog niets wijzer dan ik was, want iedereen zegt weer wat anders.

Ik ben het in ieder geval zat om dun en smal te zijn. Ik wil nog zeker 10 tot 20 kilo zwaarder worden.

Ik merk dat er veel mensen hier zijn met heel veel kennis en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik moet en zal iets doen om zwaarder te worden en beter uit te zien.

Heeft misschien iemand tips voor me? Suplimenten of steroïden?

Ik wil alles doen, behalve spuiten, dat vind ik wat te eng.

En zeg a.u.b. niet, gewoon veel eten en trainen, want daar heb ik niets aan.

Hoop snel wat reacties te krijgen.

Later.

Giovani
 
Als ik jou was zou ik naar een dieetist gaan.
Deze kunnen jou heel goed helpen met aankomen, door goed te eten.
 
Originally posted by Giovani
En zeg a.u.b. niet, gewoon veel eten en trainen, want daar heb ik niets aan.

Giovani

daar heb je niets aan!!! dat is de basis en zonder goed eten en trainen kun je gebruiken wat je wilt!!
 
In principe doe je het nu best goed. Wat wil je, 10 of 20kg erbij? Is best wel een groot verschil. Als je doorgaat zoals je nu bezig bent heb je die 10kg in een jaar of twee. Je bent trouwens net begonnen met creatine. In principe zullen de meeste mensen hier je afraden om nu (al) AS te gebruiken.

Als je er toch serieus mee aan de slag wilt zal je jezelf over die angst voor spuiten heen moeten zetten. Ook al zou ik je willen helpen, ik kan het niet, dus dat ik geen voorbeeld kuur geef is niet lullig bedoeld hoor. :)

Anders even je huidige dieet in het daarvoor bestemde forum plaatsen en dan kunnen we je zo verder op weg helpen (lijkt me sowieso verstandig om te doen).
 
Tja je geeft aan dat we niet mogen zeggen "veel eten". Maar wat je ook doet, Natural of met wat hulp, als je wilt groeien moet je toch echt genoeg voeding tot je nemen om te groeien. De massa vliegt er niet vanzelf aan.

En zo te horen is je lichaamstype waarschijnlijk Ectomorf, dan kan je nog best wel aardig groot worden maar je zal nooit een kolos worden. Laat eerst eens vaststellen wat je lichaamstype is, zodat je in ieder geval weet waar je naar toe kan werken.

Succes in ieder geval, 13 kilo in zo'n 2 jaar is nog steeds een aardig resultaat.
 
Laatst bewerkt:
we mogen niks zeggen over eten. maar dat is toch de sleutel. ik bemerk erg vaak dat veel personen denken dat ze veel eten (misschien in verhouding met je ouders of zo), maar dat dit dus echt weinig is. Met veel eten bedoelen we ook veeeeeeel!! dus als je eerst eens neerzet hoeveel je eet kunnen we dan eens verder kijken....
 
eet jij maar dagelijks een pak rijst en een kilo kip gemengd met een bakje cashewnoten. let maar op of je aankomt.. maar dat is voor de meeste weer teveel werk allemaal.. even een spuitje en ik groei, maar zo werkt het niet.
 
13 kg ben je aangekomen in de eerste 1-2 jaar.. dat is toch NICE? gewoon doorgaan ! en tja.. toch zal je toch veel en gezond moeten eten en hard trainen, ookal vindt je dat je daar niets aan hebt.....

mijn advies.. vraag/kijk wat rond hier en op andere informatiebronnen m.b.t. voeding/BB en wacht t een of twee jaartjes af.. als je dan nog niet tevreden bent zou je, als je 100% zeker weet en niet tevreden met je natuurlijke vooruitgang, AS gaan kunnen gebruiken.

BB is een ingewikkelde sport en vraagt veel geduld en dicipline... vooral als je echt groot wilt worden op de natural way (niet dat je dat niet moet hebben als je wel AS gebruikt !).

anyways.. ik wens je veel succes met groeien :thumb: !
 
Allereerst bedankt allemaal voor jullie snelle reacties!

Ik wil ook even wat ophelderen, er is namelijk een misverstand. Ik bedoel met: niet zeggen veel eten en trainen niet dat ik denk dat het niet helpt, maar dat ik dat al weet.

Ik ga ook proberen nog meer te eten, want ik zie dat vergeleken met jullie ik helemaal niets eet.

Ik bedoelde er mee, dat ik al weet dat ik nog meer moet eten, maar dat het te lang duurt, ik wil eigenlijk niet nog eens twee jaar wachten, hoopte dat het wat sneller kon.

Maar als ik alle reacties lees, denk ik dat het niet anders kan, dan toch maar nog twee jaar veel eten en trainen en maar wachten wordt.


Heeft iemand misschien wel nog tips voor supplimenten, die de voortgang iets kunnen helpen? Ik doe nu crea, vanadyl en tribulus. 35 dagen.
 
Het kan ook sneller, alleen en nou komt het, je gaat kuren, wint 10 kilo, je voeding is niet voldoende, je verliest uiteindelijk alle 10 de kilo's weer.. zorg dus voor je wil gaan kuren dat je voeding okeej is dan zal je punt 1 in je kuur al meer massa pakken en punt 2 de massa kunnen houden. voeding is dus, hoe vervelend het soms ook kan zijn, de basis.. zorg dus eerst dat je een tijd een stabiel dieet volgt, een fiks massa dieet, voor tips kan je in het voedingsgedeelte terecht en win dan evt. in die tijd ook meteen info in over de verschillende soorten steroiden en niet vergeten hun bijwerkingen, want geloof me, daar krijg je onherroepelijk mee te maken en die zijn niet altijd prettig.
 
neem geen suplementen om zwaarder te worden zijn gewoon veel te duur voor hun doel,die exstra kracht die je nu heb is in feite exstra energie,dat voeding de sleutel is dat zul je nu wel begrijpen maar neem ook je training is onder de loep en kijk of je daar alles wel goed doet voor massa.

good luke
 
Idd. neem een schema en train max. 45-60 min. pak dan voornamelijk basisoefeningen.
 
zelf woog ik altijd 60 tot 65 kg en ik train al 12 jaar, groei erg slecht van mezelf en ben naturel tot 77 kg gekomen. Heb pas na 12 jaar besloten om een kuur te nemen. Voordeel is dat je dan een hele goede basis hebt en de gewonnen kilo's bijna niet kwijt raakt.

Met 2 jaar kuren is de makkelijke weg kiezen, zoek eerst een goede balans tussen voeding en training en daarna pas de as. En als je toe bent aan as dan zal je ook de keus moeten maken om te gaan spuiten, zolang je dat niet ziet zitten ben je niet klaar voor de as.

Zoek een goede gainer en kijk de komende maanden hoe je daar op groeit.

Succes
 
gewoon de moed niet opgeven...
niemand groeit altijd even hard.
ikzelf heb soms ook wel het idee dat ik net zo goed niet kan gaan want ik zie weer een tijd niets en de weegschaal ook niet.
maar andere momenten gaat het weer 'hard' en ben ik helemaal tevreden.
dat zijn nou de momenten die je door moet komen en daar heb je doorzettings vermogen voor nodig....
na 2 jaar kun je echt nog goed groeien,het gaat 2-3 stapjes omhoog,dan weer 1-2 stapjes omlaag.
maakt niets uit....zolang je maar groeit.
gr martin77
 
Originally posted by Giovani
Heeft iemand misschien wel nog tips voor supplimenten, die de voortgang iets kunnen helpen? Ik doe nu crea, vanadyl en tribulus. 35 dagen.
De vanadyl en tribulus zou ik stopzetten, je gooit hier echt geld mee weg.

Creatine, dextrose, whey/casseine, lijnzaadolie/visolie, weightgainers, vitaminen, mineralen .. meer heb je niet nodig en alle andere niet-hormonaal werkende supplementen zijn geldverspilling en zo goed als nutteloos.

Ik denk niet dat kuren direct een goed idee is, je moet niet gaan kuren omdat je niet snel genoeg gaat maar omdat je niet snel genoeg meer gaat (wanneer je al lang traint en niet veel natuurlijke groei meer ziet)
De hele instelling is dus verkeerd. Je kan ook niet sneller groeien tijdens een kuur als je ervoor niet aangeleerd hebt om meer en regelmatiger te gaan eten. (ja dit wilde je niet horen maar zelfs al weet je dat het belangrijk is, je moet het ook nog in praktijk omzetten)

Maar geloof me die 20 kilo komen er niet vanzelf aan, zeker niet nadat je de eerste 2 jaar voorbij bent (wanneer het allemaal snel vooruit gaat) Dus je zal nog veel meer moeten inzetten, alles nog beter gaan plannen en als je 100% georganiseerd bent dan kan je denken aan een goede massa kuur.
 
Ik zou aan de anapolon gecombineert met dianabol gaan.

200mg van de eerste p/dag. 6wkn
50 mg van de tweede p/dag 6wkn

of dan toch maar eff wat meer eten, anders trainen..... Is beter pik. anabolen is niet alles vriend, terwijl ik dit schrij ondervind ik het weer aan m'n koppijn.

ciao
 
Creatine, multi vit, vit c, ZMA, mineralen, caseinaat en whey zouden het moeten doen voor suplementen.
Gebruik drie a vier eiwitbronnen en idem aantal koolhydraatbronnen.
Haal je vetten uit omega 3, olijfolie en lijnzaadolie.
Wissel 1 vaste maaltijd of met een vloeibare gainer. Minimum van elk drie.
500 cal voor de vaste maaltijden en 700 voor de vloeibare.
Drink veel water.
Dextrose s'morgens en na de training.
Verhoog je calorien om de 4 weken met 200. (ja ik weet dat je dit niet kan blijven doen > extra maaltijd is de oplossing
Train 3 a 4 maal intensief en kort. Basis bewegingen
Hang voor de rest de luierik uit en slaap veel.
Voila, allas wat je nodig hebt om te groeien
 
super thnx allemaal

Ben er veel wijzer van geworden, ik ga proberen goed te trainen regelmatig met een vast schema. Een uurtje pompen en dat 4x in de week.

Ga proberen ook een eet schema op te stellen en dat rustig opbouwen.

Ik laat idd de as nog even liggen, denk dat ik idd met de juiste voeding en training nog wel een stuk kan groeien en dan zien wel het wel weer.

Nu maar erin blijven geloven!


Heb ik eigenlijk toch nog een vraagje
crea en whey wat zijn goede merken?
Helpen die weight gainers? zoja, welke is daar goed van?


Thanx nog allemaal!
 
Voor de laatste vragen kan je nog in het supplementen forum terecht ;)
 
Back
Naar boven