MuscleMeat

Wie kan mij helpen???

Bezoekers in dit topic

Mojo

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2003
Berichten
3
Waardering
0
Wat ik wil weten is ik heb al een kuurtje genomen 6 weken Test en deca dat ging perfect.
Alleen nadat ik klaar was met mijn kuurtje, had mijn vriendin het uitgemaakt. En ik werd er heel erg emotioneel daardoor en dus minder trainen, weinig eten, geen slaap etc etc etc....
Dus ik ben toen heel wat kilo's kwijtgeraakt.(HELAAS)

Maar ik wil nu weer een kuurtje gaan doen! Wat raden jullie mij aan om het beste te gebruiken en wat zou het mij gaan kosten??
 
Mojo zei:
Wat ik wil weten is ik heb al een kuurtje genomen 6 weken Test en deca dat ging perfect.
Alleen nadat ik klaar was met mijn kuurtje, had mijn vriendin het uitgemaakt. En ik werd er heel erg emotioneel daardoor en dus minder trainen, weinig eten, geen slaap etc etc etc....
Dus ik ben toen heel wat kilo's kwijtgeraakt.(HELAAS)

Maar ik wil nu weer een kuurtje gaan doen! Wat raden jullie mij aan om het beste te gebruiken en wat zou het mij gaan kosten??

Met veel hoop ben je bodyman niet. bestond je vorige kuur uit test ent en deca 250/200 zou je nu 10 weken test enth 500 en boldenone 400 kunnen zetten en week 12-15 nakuren.
 
Juriaan zei:
Met veel hoop ben je bodyman niet. .

dacht exact t zelfde maar postte t maar niet. zal wel ignoren indien hij t wel blijkt t zijn
 
We kunnen wel lastig elke newbee gaan verdenken bodyman te zijn. Maar ik weet wel dat het niet goed gaat komen als ie het wel is :D
 
Wat is een bodyman of wie is dat????
 
En nog iets hoe krijgen jullie die foto onder jullie naam?? Zal wel leuk zijn als ik een fotootje erop kan zetten.
 
Mojo zei:
Wat ik wil weten is ik heb al een kuurtje genomen 6 weken Test en deca dat ging perfect.
Alleen nadat ik klaar was met mijn kuurtje, had mijn vriendin het uitgemaakt. En ik werd er heel erg emotioneel daardoor en dus minder trainen, weinig eten, geen slaap etc etc etc....
Dus ik ben toen heel wat kilo's kwijtgeraakt.(HELAAS

maar dat is nog geen reden om je salamanders zo dood te maken! Die hebben dat toch niet verdiend.

En in dat andere topic zeg je dat je nog niet gekuurd hebt?? hmmmmm....

nou ja! Een bodyman is een lichaamsman. Maar wel een hele vervelende.
 
Back
Naar boven