Fitness Seller

wie kan mij meer vertellen over meridia

Bezoekers in dit topic

2hard2die zei:
phentermine is een afgeleide van amfetamine. Amfetamine wordt op straat gewoon "speed" of "pep" genoemd. Amfetamine kan ik je zowieso niet aanraden, hoewel het wel effectief is;)
phentermine onderdrukt ook je hongergevoel en verhoogt je hartslag.
Ik vind het rotzooi. Het is dan ook gewoon versleutelde drugs is mijn ogen!
Er schijnen in de jaren 80 heel veel huisvrouwen opgenomen te zijn met hartafwijkingen na gebruik van medicatie op phentermine-basis. ( Ik geloof dat het phen-fen heette)
zie film requiem for a dream
 
Amfetamine is nou ook niet echt bevordelijk voor het vasthouden van spiermassa volgens mij. Maakt meer kapot dan dat het goed maakt imo..
 
Angerfist zei:
Amfetamine is nou ook niet echt bevordelijk voor het vasthouden van spiermassa volgens mij. Maakt meer kapot dan dat het goed maakt imo..

True, tijdens gebruik van speed is het lichaam nu niet echt kieskeurig in het verbranden vetten of spieren. Maar je wordt uiteindelijk wel hardcore droog (tot op het bot)! :D
 
2hard2die zei:
True, tijdens gebruik van speed is het lichaam nu niet echt kieskeurig in het verbranden vetten of spieren. Maar je wordt uiteindelijk wel hardcore droog (tot op het bot)! :D

hehe idd, ik ben er vaak aardig wat kilo's door verloren ;)
 
2hard2die zei:
True, tijdens gebruik van speed is het lichaam nu niet echt kieskeurig in het verbranden vetten of spieren. Maar je wordt uiteindelijk wel hardcore droog (tot op het bot)! :D

zie me foto in de foto sectie :D
 
Genoeg geblaat. Nu weer ontopic plies.
 
Dani zei:
Genoeg geblaat. Nu weer ontopic plies.

Dit topic ging juist over : meridia, phentermine en amfetamine!
dus we zitten nog op de goede weg!
 
meridia...

hoi hoi.
ik had ff een vraagje.
of ik dat hier moet doen weet ik niet want ben nieuw en helemaal niet bekent haha.
maar ik heb dus meridia gekocht en wilde graag toch nog voor de zekerheid ff checke of er hier iemand weet hoeveel je nou precies moet nemen???
ik neem er nu 1 per dag.
en zo wie zo is alle info over meridia welkom.
heb er al veel over gelezen enz.
maar je kan nooit genoeg weten he haha.
groetjes bibi :p
 
beginnen met 10mg en max 15 mg..staat op zon handleiding van sibutramine..
 
Test_Addicted zei:
Maar dat is als BB'er zijnde toch volkomen nutteloos dan?!?...


BTW... Wat kan je naast Clen en ephedrine nog meer als vetverbrander gebruiken...?

schildklier tabletten (t3/t4)
 
Back
Naar boven