XXL Nutrition

Wie kan mij uit de barnd helpen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

koelkikker

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2004
Berichten
191
Waardering
0
Ik heb sinds een tijdje dat al mijn dvds die ik maak allemaal vastlopen in mijn dvd speler!!!
Heeft iemand enig idee hoe dit kan ik heb hier eerder nooit last van gehad, kan die te maken hebben met te veel codecs op de computer?
Ik gebruik winavi en nero om te brande dat ging altijd goed maar maar nu kan ik ze ineens niet meer op mijn dvd speler afkijken omdat ze op een gegeven moment gewoon vastlopen en het beetd bevriezd!!!

Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem of een linkje waar een oplossing staat?

Baal er als een stekker van wand nu kan ik helemaal geen dvds meer maken!!!

Alvast bedankt,

Gr,
Koelkiker ???
 
uit de barnd ??? :D

maare het lijkt erop dat een van de twee kapot is, hebben die dvd'tjes het ook op andere dvd-spelers?
 
op mijn dvd-speler blijven veel dvd's hangen, ik moet gwn een paar seconden wachten en dat speelt hij verder..
 
den_dimi zei:
op mijn dvd-speler blijven veel dvd's hangen, ik moet gwn een paar seconden wachten en dat speelt hij verder..


nou ik denk dat hij dat wel heeft geprobeerd :cool:
 
tswhey zei:
nou ik denk dat hij dat wel heeft geprobeerd :cool:
Het is wel veel moeite hoor... :D
 
Als AL je dvd's vastlopen is je DVDspeler kapot. Simpel.
 
Ja inderdaad, check ff met een originele DVD of ied die wel goed leest.
Ben toevallig overgestapt op een ander merk DVD recordables? sommige standalone spelers kunnen niet goed overweg met bepaalde merken.
+ dat er ook kwaliteitsverschil zit tussen de ene batch en de andere van hetzelfde merk.
Ze kunnen uit verschillende fabrieken komen, met DVD identifier kan je checken wat de mediacode is, dat zegt over het algemeen wat over waar ze gemaakt zijn.
 
Ik heb altijd de platinums gebruik en nu ook dus dat moet denk ik geen probleem zijn!!!

ik heb het ook met dvds geprobeerd maar die spelen gewoon goed af en dit zijn ook platinums!!!

Dus misschien is het iets met de instellingen????

Gr,
Koelkikker
 
Back
Naar boven