Fitness Seller

Wie kan mij vertellen wat het nut van kaneel precies is?

Bezoekers in dit topic

kaneel toevoegen aan je postworkoutshake steunt de insulinepiek.
er bevind zich een stof imn kaneel dat de opname van glucose uit bloed vergemakkelijkt en zodoende helpt om insuline te koppelen aan bepalde receptoren in je spiercellen..sneller herstel dus

bevordert als t ware de insulineproductie wat we maar al te graag willen na een workout

meen dat t ongeveer halve theelepel genoeg is
 
Een theelepel moet inderdaad voldoende zijn.
 
Ha ik dacht dat je 1 thee lepel had geschreven! He, nou die 1 thee lepel komt anywayz uit een andere post hier van het bord. Dus vandaar.... Kweenie niet of een halve theelepel wel voldoende is, maar ik denk het wel.
 
frietbakker zei:
Ha ik dacht dat je 1 thee lepel had geschreven! He, nou die 1 thee lepel komt anywayz uit een andere post hier van het bord. Dus vandaar.... Kweenie niet of een halve theelepel wel voldoende is, maar ik denk het wel.


ook betreffende kaneel?

zal wel de hoeveel gram is een eetlepel-topic zijn of niet?
 
Even deze oude post naar boven. Ik wou eigenlijk ook wel kaneel door mijn shakes gaan mikken omdat ik r toch wel veel goede dingen over lees.

Maaruh, ik kan dus het beste gewoon een theelepel kaneel door mijn post-workout shake heen gooien? En moet ik dan nog wel even veel dextrose gebruiken?

Mijn shake bestaat nu uit;

Lading magere melk (ongeveel 350 ml of zo)
44 gram whey
90 gram dextrose
1 gram vitamine C

Kan de kaneel hier dan gewoon bij?

En is r een speciele soort kaneel of gewoon die huis-tuin-en-keuken-kaneel?

thnx
 
Grappig, uitgerekend vandaag na lange tijd weer eens kaneel toegevoegd aan mijn kwarkje met wei plus 2 geprakte banaantjes voor de post-workout maaltijd!

Denk dat een halve theelepel ruim voldoende is. Je hebt nl. anders heel snel een gigantisch overheersende kaneelsmaak te pakken.
Huis-tuin-en-keuken kaneel volstaat denk ik. Kaneelstokjes kun je dacht ik niet vermalen of wel soms? Die zijn meer voor het meekoken in gerechten e.d.

Espi
 
Back
Naar boven