MuscleMeat

Wie kent deze spullen?

Bezoekers in dit topic

zijn spullen van GS, weet niet of ze echt zijn, maar als ze dat zijn zijn ze in ieder geval top.

jongen toch,. Je weet niet wat het is en je hoort van 1 iemand dat ALS ze echt zijn top zijn en je beslist al om ze te proberen

Triestig!!!

hij is niet de eerste waar ik van hoor dat het goed is ...maar wou gewoon ff zeker weten. Dus zo triest is dat niet Jongen :)

^ja, indd. wat overhaast.
GS is een gerespecteerd underground lab.
maarruh, ik had 't eerder nie echt door, maar nu lijkt of je zelfs niet weet wat test. enanthaat en deca is???
dan willen kuren is ronduit dom!
voeding, training, rust, etc etc. moet allemaal 100% top zijn voordat je nog maar DENKT aan AS.

Heb al vaker gebruikt.Maar vond dit er zo goedkoop uitzien met die etiketten .

wat heb je al gebruikt?
wat zijn je stats?
nakuur in orde?
voeding en training in orde?
hoelang trainde je naturel?

Even voor de duidelijkheid, dit spul is NIET van GS, maar een ander UG-lab(je) denk ik. De spullen van GS hebben weliswaar dezelfde flesjes, de stickers zijn anders. fyi.

D.W.

Ziet er erg goedkoop uit, iig heb het nog nooit gezien. Missch een gast die zelf uit oost europa importeerd en zelf labelt :p

De vials die ik van GS ken zien er anders uit, staat dan een bodybuilder op de etiketten.

Bijvoorbeeld zoals deze:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

jord zei:
dan laat ik ze wel in de kast staan !!

ik heb dezelfde test prop van generics gebruikt (de simpele etiket)
toch ben ik van 70 kg naar 80 kg gegaan (78 kg overgehouden) in 8 weken. had last van prop pijn (af en toe). en ben maar 1 % in bf gestegen dus als nep is dan moet iemand iets anders in mijn eten of bidon hebben gedaan want die massa is niet door alleen aardappels en spagetthi eten onstaan.

Alle underground labs hebben een amateur labeltje.
De Generic van Jord's foto vond ik ook fantastisch spul.

ik had de Deca en Test prop gebruikt van het goedkope label van "Jord" voor 8 weken en kwam er 9 kilo mee aan en hield er 3 maanden later 8 van vast en mijn vetpercentage bleef ongeveer gelijk.

ik ken de foto niet zien maar ik weet zonder te zien dat het hier om de neppers gaat.het is zekker dat dit generic AS als het een AS bevat mee wiltliften met het merk generic supplements.de echte flesjes en potjes staan op www.bodypage.nl rubliek LABS groeten henkie

Back
Naar boven