AndroidHealthClinic

Wie kent dit merk?

  • Topic starter 3XL
  • Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 1K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.009
Waardering
3.621
Merk bestaat uit een driehoek met daarin een barbell waaronder/boven een V/omgekeerde V staat.

Het betreft oosteuropesche olympische schijven dus die Van kan ook een cyrillise het letter zijn.
20170330_133815.jpg
20170330_133815.jpg
 
Train er al jaaaaaaaaren mee en heb me altijd afgevraagd wat het merknaam is :)
 
russian-wl-plates-shoes.jpg

Is het zoiets?
 
Originally designed as the bumperplates for the 1980 Summer Olympics in Moscow (the one boycotted bij the USA). Part of a 'Rekordnaia Shtanga' barbell set (Рекордная штанга ), produced in Leningrad in the Soviet Union (sometimes referred to as 'Leningradka' (Ленинградка). The same set is still being produced by MB barbell (Markelov Vadim Barbell, Маркелов Вадим ).

Dit zijn dus de schijven die bij de russische barbells met geribbelde sleeves horen (die ik verdikke nog altijd zoek :( ).
Heb ook vaak de naam Vostok horen vallen, maar daar krijg ik helemaal niks van gevonden.

Dit zijn mijn favo rubber schijven btw. Ik heb 10x 25kg en 2x 50kg schijven hiervan liggen, maar ik zoek er nog meer om andere schijven te vervangen. Dus als iemand iets weet, let me know pls :o

 
Ik denk (weet) dat je niet de enige bent die er naar op zoek is :)

Body Reflex (Rotterdam, Katendrecht) heeft er aardig wat hangen -groen/50, rood/25, blauw/20, geel/15 en nog wat 10/5/2.5- en de eigenaar is volgens mij altijd op zoek naar meer. Heeft trouwens ook een aantal van die "geribbelde" stangen met bijhorende sluitingen.
 
Weet wel zeker dat ze gewild zijn! Op marktplaats is een set meestal binnen een dag weg. Zelf ook nog altijd op zoek!
 
Het logo kwam me bekend voor.
Is dit ook zo'n schijf?

plates.png
 
Yep
 
Originally designed as the bumperplates for the 1980 Summer Olympics in Moscow (the one boycotted bij the USA). Part of a 'Rekordnaia Shtanga' barbell set (Рекордная штанга ), produced in Leningrad in the Soviet Union (sometimes referred to as 'Leningradka' (Ленинградка). The same set is still being produced by MB barbell (Markelov Vadim Barbell, Маркелов Вадим ).

Dit zijn dus de schijven die bij de russische barbells met geribbelde sleeves horen (die ik verdikke nog altijd zoek :( ).
Heb ook vaak de naam Vostok horen vallen, maar daar krijg ik helemaal niks van gevonden.

Dit zijn mijn favo rubber schijven btw. Ik heb 10x 25kg en 2x 50kg schijven hiervan liggen, maar ik zoek er nog meer om andere schijven te vervangen. Dus als iemand iets weet, let me know pls :o


ben in januari geweest in de gym waar het bijbehorende platform nog lag :p
De gym was ook vol met die schijven uiteraard.
 
Back
Naar boven