XXL Nutrition

wie kent hem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodybuilding

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
49
Waardering
0
weet iemand wie dit is
laat het me dan even weten of waar ik hem kan vinden op het net
groetjes
 
Opzich wel handig als je een foto oid erbij post ;)
 
Laatst bewerkt:
is da niet de transparante eddie ? :D
 
ja dat is hem zeker. kon al even niet op zijn naam komen, waarschijnlijk omdat ik hem niet goed herkende. Op het net is hij zo goed als onvindbaar trouwens. Behalve wanneer hij na het douchen een zak bloem over zich heeft gekregen.

:nana:
 
Nu je 't zegt, wat een beer zeg!
 
ikke! ik! ikkuh!! ikke! ik ik ! ikkee! ik ik ik ik! ik! ikke! ikkuh! ik! ik! ikke! IKKE! ik ! ik!!!!! ikke! ikkuh! ik! ik!!!!!!!! ikkuh! ikkuh! ikkuh! ikke! ikke! ik! ikkuh! ik! ikkuh! ikke! ikkuh! ikke! ik! ik! ik! ikkuh! ikke! ik! ikkuh!! ikke! ik ik ! ikkee! ik ik ik ik! ik! ikke! ikkuh! ik! ik! ikke! IKKE! ik ! ik!!!!! ikke! ikkuh! ik! ik!!!!!!!! ikkuh! ikkuh! ikkuh! ikke! ikke! ik! ikkuh! ik! ikkuh! ikke! ikkuh! ikke! ik! ik! ik! ikkuh! ikkuh! ikke! ik! ik! ik! ikkuh! ikke! ik! ikkuh!! ikke! ik ik ! ikkee! ik ik ik ik! ik! ikke! ikkuh! ik! IK!!!!! IKKUH!!!! IKKE!!!!!!!!!!



ik.
 
de fotos heb ik maar de administrator gezonden hij zet ze er binnen een paar dagen op
 
komtie

...

11781465-e9f8-028001E0-.jpg


11781466-a99b-028001E0-.jpg


11781467-f5ac-00C60140-.jpg
 
whaha op bb.com had iemand deze foto's gepost en hij beweerde dat die foto's van 'm waren. Maar toen had iemand anders foto's van die gast (vd foto) op gaysites gevonden en kwamen ze erachter dat ie een fake was... :D
 
capricik zei:
is da niet de transparante eddie ? :D

wie?..transparant is ie iig niet, je kan die vent moeilijk negeren:D


wat een kerel zeg, zal wel eens vragen of ie met me wil vechten:)
 
Hij ziet er super uit...

Een smakelijk hapje...
 
Nee Vinny´s kleine broertje :P:D
 
Als je foto 2 zou bekijken dan zie dat het maar een klein mannetje is. Het bed komt tot aan z'n bovenbenen en de deur is wel erg groot in verhouding. Maar desalniettemin het ziet er impressive uit.
 
Back
Naar boven