Fitness Seller

Wie kent het verschijnsel..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
9.350
Waardering
2
.....dat vrouwen die binnen aanzienlijke tijd aardig wat overtollige kilootjes vet aanzetten, dat aan pilgebruik wijten?

Mn vriendin had echt een lekker geil slank lijf toen ik net met dr kreeg. Maatje 36.....you name it, she had it.

Nu heeft ze met name de afgelopen 1,5 jr wel aardig wat overtollige kilo's vet aangezet, waardoor dr ooit zo strakke kont ineens wel een beetje buitenproportioneel is geworden.

Daarmee zijn ook hier en daar wat lovehandles meegekomen, en begint dr onderbuik over dr broek te hangen.

Nog niet extreem, maar maatregelen op korte termijn zijn wel van toepassing.

Ik heb dr erinmiddels wel 1 of 2 keer minder subtiel op aangesproken, en ze wijt het aan de anticonceptiepil.

Nu kennen we allemaal het Syndroom van Verbaan (Georgina red.), maar bij haar begonnen slechts 2 vetbulten buitenproportionele vormen aan te nemen door louter anticonceptie gebruik :rolleyes: , die haar overigens niet misstaan!

Nu ben ik niet zo'n oppervlakkig type dat haar snel in zou ruilen (garantie is na bijna 3 jr ook verlopen), maar ik heb eenmaal een slagschip als vriendin gehad, en ik pas voor een 2e keer!

Ook mn desbetreffende ex-walrus had ooit een figuurtje om linea recta een harde knop van te krijgen, maar die was toch zeker tegen de 90kg aan (bij 1.65) op het laatst. Was al vrij heavy toen ik met dr kreeg, maar kende dr nog van betere tijden.


Wat te doen heren??

Achter draaideur nummer 1 hebben we......

-Liposuctie voor dr verjaardag.

-Draaideur nummer 2:

Abootje sportschool, alhoewel het sporten niet echt in dr zit.

Draaideur nummer 3:

- Doe wat je pik je ingeeft en zoek een ander die wel wat meer oog voor dr figuur heeft.


(De liefde is er wel tussen ons, maar mijzelf kennende zal dat met elk bijkomend kilootje er niet meer op worden).
 
:D kan je je dan voorstellen als je er ooit een kind mee koopt en sport is geen optie voor haar


Prepare for more fat , love handles and less visible underpants ( no strings attached ) :D
 
Sorry maar echt even een goed gesprek aangaan denk ik. Als ze alleen maar ontkent en verder geen wilskracht heeft voor voedingsschema of sport dan optie 3

Een goed lichaam onderhouden is ook een vorm van respect voor je partner. Als je vriendin een dikke zeug wordt getuigd dat van weinig respect voor jullie relatie.
 
Ow ow ow pas alsjeblieft op voor opmerkingen over te dikke reten, buiken enz tegen je vriendin, ik heb daar hele slechte ervaringen mee. Hoe subtiel je het ook probeert te brengen, ze vinden je altijd een eikel en je krijgt er alleen maar ellende van.

Toch is het af en toe gewoon nodig aan de handrem te trekken bij overmatige vetaanwas, maar hoe je dat succesvol aanpakt is mij nog steeds een raadsel.
 
Dude, bekend probleem.. Aan het begin van de relatie een slankie.. en langzaam aan komen de kilo'tjes zichtbaar te voorschijn..

En het wordt van kwaad tot erger :D Na het mannetje.. komt huisje boompje beestje.. in het huis een kleine en het beestje wordt beest genaamd de vrouw aka koe.

Probeer met d'r te praten voor het te laat is! subtiel aanpakken is wel een must, maar als het jou opvalt en stoort dan weet zij het ook donders goed.

Zelf hou ik niet van al te fragiele lijntjes, beetje vlees mag d'r wel opzitten. Maar die van mij weet als ze buiten proporties komt ik d'r niet lang mee blijf lopen. Ik walg namelijk van hangbuiken en dikke aarsen waar je in de kroeg je biertje op kwijt kan.
 
Zelda zei:
Ow ow ow pas alsjeblieft op voor opmerkingen over te dikke reten, buiken enz tegen je vriendin, ik heb daar hele slechte ervaringen mee. Hoe subtiel je het ook probeert te brengen, ze vinden je altijd een eikel en je krijgt er alleen maar ellende van.

Toch is het af en toe gewoon nodig aan de handrem te trekken bij overmatige vetaanwas, maar hoe je dat succesvol aanpakt is mij nog steeds een raadsel.

Tell me about it....nu ben ik nogal direct.....dus erg leuk vondt ze het niet.
 
Thanatos zei:
Probeer met d'r te praten voor het te laat is! subtiel aanpakken is wel een must, maar als het jou opvalt en stoort dan weet zij het ook donders goed.

Ze zei, na mijn 'subtiele' toespraak dat ze hetzelfde al van enkele vrouwelijke collega's te horen had gekregen.

Waarop haar antwoord was; Wat moet ik dan? Als een anorexia figuur gaan rondlopen?

Verder heeft dr vader dr ook al op aangesproken een tijdje terug, en mn overbuurman had het ook al tegen mn ouders gezegd dat er een beetje teveel extra's zijn bijgekomen in n jaartje tijd.
 
ja idd, je moet het gewoon zeggen.
het lastige is idd als ze er daarna niks aan doet, en om nou je wijffie er om te verlaten is ook weer zo iets. Ik zou het dus nog een paar keer wat subtiel zeggen en dan is aan haar de beslissing.

Maar interessanter is de vraag hoe het in godsnaam komt dat elk lekker wijf dat jij date verandert in een vetklep ???
 
en haar ook wat motiveren, kritiek moet opbouwend zijn.

Zo van 'zullen we eens samen gaan sporten dan', en een soort van voedingsschema'tje op stellen.

je kent het wel
 
boogie zei:
Maar interessanter is de vraag hoe het in godsnaam komt dat elk lekker wijf dat jij date verandert in een vetklep ???

Mn dikke ex uit mn verhaal was al dik toen ik bij dr kwam, ik kende haar alleen vanuit school toen ze er nog een stuk smaller uitzag. En van foto's toen ze een jaar of 15 was. (dat was nog jum-jum-jummie).

Alleen is ze in dat jaartje relatie van zo'n 85kg naar 90kg gegaan. Dus dik was ze al toen ik met dr kreeg.

Een maatje van me zegt altijd dat veel vrouwen zich gaan verwaarlozen in een relatie omdat ze zoiets hebben als; Ik heb toch al een vriend .

Hij begint steeds meer en meer gelijk te krijgen als ik mijn ervaringen zo optel.

boogie zei:
en haar ook wat motiveren, kritiek moet opbouwend zijn.

Zo van 'zullen we eens samen gaan sporten dan', en een soort van voedingsschema'tje op stellen.

je kent het wel

Heb al voorgesteld om samen met dr te gaan trainen.....ze wil niet met mij naar dezelfde sportschool. Geen idee waarom, ik denk omdat ze weet dat ik er naartoe ga om te trainen en dan weinig oog voor andere dingen heb.

(Behalve strakke kontjes ;) )
 
CQ_Demolisher zei:
volgens mij maakt de pil echt dik

Die estradiol zal er zeker wat aan doen, als ik alleen eens kijk hoe gevoelig ik ben voor aromatisering en overschot aan KH's tijdens een kuur.

Maar het wordt vaak ook te pas en te onpas als slap excuus gebruikt om maar verder te kunnen uitdijen.
 
die pil maakt echt dik bro .


het is kiezen of delen , met wat geluk dumpt ze die pil en speelt ze kilo's kwijt :)

mijn vriendin is ook niet aan de pil
 
Als het nu nog best is zou ik hooguit zeggen "dat het niet erger moet worden". Zeg iig niet "er mot wat af!" als ik me niet vergis was jij zelf ook niet de meest gecutte bber van Nederland Levi'tje? Dus steek het handje eerst/ook in het eigen boezempje wat dat betreft :D

Als je het op een fatsoenlijke manier brengt zal ze er wel voor waken dat ze nog veel vetter word, tenslotte vind ze dat zelf ook niet leuk. Push haar niet want eten komt vaak vanuit frustratie.

Wat je ook kunt doen is haar stripjes Mycrogenon of Diane of whatever ze slikt de komende maand vervangen voor wat Cytomel. Laat je in die tijd alleen ppen en het komt allemaal goed.
 
koetje zei:
die pil maakt echt dik bro .


het is kiezen of delen , met wat geluk dumpt ze die pil en speelt ze kilo's kwijt :)

mijn vriendin is ook niet aan de pil

Onzin lang niet alle wijven worden een molenpaard daarvan. Een kiloo'tje of 5 is wat anders dan 20kg aankomen.
 
MightyDuck zei:
Onzin lang niet alle wijven worden een molenpaard daarvan. Een kiloo'tje of 5 is wat anders dan 20kg aankomen.


mijn chick vind haarzelf nu al te dik bro .

ga ik haar dan ff de pil doen slikken
 
MightyDuck zei:
als ik me niet vergis was jij zelf ook niet de meest gecutte bber van Nederland Levi'tje? Dus steek het handje eerst/ook in het eigen boezempje wat dat betreft :D

Dat ontken ik ook niet :D Alleen doe ik er zoveel mogelijk aan om voor mezelf en de omgeving een goed figuur te boetseren, en daarintegen zie ik de andere partij 'het allemaal wel best vinden' . Althans zo komt het op mij over.

Als ik zo zou redeneren, zou ik, of weer erg mager worden, of de kilo's die ik er bij op heb gekregen mogen inruilen voor louter vetmassa.

MightyDuck zei:
Als je het op een fatsoenlijke manier brengt zal ze er wel voor waken dat ze nog veel vetter word, tenslotte vind ze dat zelf ook niet leuk. Push haar niet want eten komt vaak vanuit frustratie.

Wat je ook kunt doen is haar stripjes Mycrogenon of Diane of whatever ze slikt de komende maand vervangen voor wat Cytomel.

Speed in de koffie :thumbs:

Ze zegt het ook wel wanneer ik dankzij bulken een flinke pens neerzet, en dat komt er ook allerminst subtiel uit. Nu weet ik dat dat bij vrouwen gevoeliger ligt, maar ik ben niet zo iemand die kan zeggen dat het allemaal wel meevalt als ik dat in werkelijkheid niet zo vindt.

Ik zal dr nu langzaam maar zeker wel meer gaan stimuleren (op positieve wijze) om toch eens wat meer te gaan fietsen/lopen danwel naar de gym.

MightyDuck zei:
Laat je in die tijd alleen ppen en het komt allemaal goed.

Helaas bro, ze heeft begin dit jr een kaakoperatie ondergaan, en dr zitten nog steeds schroeven in. Ze kan dr mondje niet ver genoeg opendoen.

Ga hier niet lopen opscheppen over dat ik een grote leuter heb, maar hijs wel iets dikker als een chocolaatje ;)
 
Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Speed in de koffie :thumbs:

QUOTE]



nee...CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!!CLEN!!! :D
 
Back
Naar boven