MuscleMeat

Wie kent het verschijnsel..... (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zorg dat ze met je mee gaat trainen! Zeg haar dat je je zorgen maakt om haar gezondheid als ze zo door gaat. Want ieder jaar een kilootje... Maar ik vind wel dat je het allemaal plastisch stelt, it's the inside that counts. Wie het wijf trouwt om het lijft, verliest het wijf, maar verliest het lijf. Aantrekkingskracht zit naar mijn mening veel dieper dan het vel. Hoe wou je op je 60e anders nog coïtus gaan hebben met je partner?
 
Dani zei:
Als je van je partner houdt moet je haar nemen zoals ze is
Wat een ongelofelijke onzin. Mijn vriend is ook slachtoffer van het goede leven en wat zwaarden dan 10 jaar terug, no prob. Maar mocht hij in de loop van de jaren veranderen in een wandelende berg pudding hebben we toch echt een probleem.
Ik vind ook niet dat dat oppervlakkig is. Je groeit met je partner, je wordt samen ouder alla. Maar extremiteiten zijn (bij mij iig) niet meeverzekerd. Zeker niet als het door zoiets komt als gewoon gemakzucht of ontbrekend zelfrespect (iemand die zich zo laat gaan heeft dat imo niet).

Mss vinden mensen mij nu hard so be it maar ik weiger mee te doen aan politiek en sociaal maatschappelijk gewenste praatjes. Ik denk overigens dat een groot deel van de mannen/vrouwen die zeggen zijn/haar partner te nemen zoals ie is maar daar ondertussen flink op afknappen, dezelfde zijn die in het weekend overwerken of op businesstrip moeten met een collega.

Volledig mee eens ! :thumbs:

Wat ik ook zo'n prachtige drogreden vind waar ik me vreselijk over kan opwinden:
"als je ouder wordt, word je nu eenmaal zwaarder..."
Wat een gelul: ze bewegen minder en gaan omdat ze meer verdienen vaker uit eten, zakendiners etc.
Of ze zeggen: "Ja, maar je metabolisme wordt trager"
Wellicht, maar VREET DAN MINDER en BEWEEG WAT MEER !!!

Laatst bij de voedingsdeskundige (tegen mijn vrouw) U zit voor uw lengte en leeftijd aan de ondergrens van een gezond gewicht (vreemd, waarom had mijn vrouw dan allemaal vetrollen ??? )

Leeftijd, leeftijd wat heeft dat er mee te maken, rot toch op zeg :D
 
Hahaha :D :D :D geniaal verhaal, karma voor jou. Lach niet vaak als ik achter me pc zit, maar nu toch wel, geniaal beschreven.
 
Levi, wel eens gehoord van "sleur"?
Terwijl jij sport, heb je geen aandacht voor haar. En vrouwen willen aandacht (maar dan wel positief he!). Waarom zou ze er mooi bij lopen, als jij er toch niet bent om het te zien? (zo'n probleem had ik met mijn ex)

Neem haar een keer mee en laat haar sporten, wees een enthousiaste, positieve coach en geef haar alle aandacht en veel complimenten (don't over do it, though). Ondertussen niet te veel naar de strakke kontjes van andere meiden kijken, dat zou een blauw oog kunnen opleveren ;)

By the way: ga voor jezelf eens na... Wil je iemand die thuis voor je klaar staat met een warme knuffel of heb je liever een meid met een strak kontje om op een feestje mee te pronken?
 
Waarom kan optie 'C': Iemand met een strak kontje die je een warme knuffel geeft niet?
 
SlettieBettie zei:
By the way: ga voor jezelf eens na... Wil je iemand die thuis voor je klaar staat met een warme knuffel of heb je liever een meid met een strak kontje om op een feestje mee te pronken?

dat laatste toch
 
MrJ zei:
Waarom kan optie 'C': Iemand met een strak kontje die je een warme knuffel geeft niet?
Ik ben optie C. :D
 
MightyDuck zei:
Ennn dat is helemaal correct lieve Joyce je mag door voor de magnetron. Wat zeg je? Oh daar speelt Centaur al voor, dan doen we de koelkast om al dat lekkere eten in te bewaren en nog meer dicht te groeien! Tijdslot er bij om de schade te beperken?

Zeg Levi heeft ze nu ook grotere tetten? Dat is nl. wel mooi meegenomen he :D


slaat dit nu op mij of hoe moet ik het zien duck
 
MrJ zei:
Waarom kan optie 'C': Iemand met een strak kontje die je een warme knuffel geeft niet?


Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je MrJ.......
 
Subtiel aanpakken. Na het palen zeggen dat ze een slechtere conditie heeft gekregen en dat jullie daar wat aan moeten doen! Dit kan natuurlijk door meer te palen, maar je wil haar juist de sportschool inkrijgen, dus dan stel je voor om haar mee te nemen :D
 
M@rsel zei:
Subtiel aanpakken. Na het palen zeggen dat ze een slechtere conditie heeft gekregen en dat jullie daar wat aan moeten doen! Dit kan natuurlijk door meer te palen, maar je wil haar juist de sportschool inkrijgen, dus dan stel je voor om haar mee te nemen :D

of paal ze dagelijks en zei dan bovenop he ;)
 
da's toch geen taal voor een dame, he :D
 
DutchVince zei:
da's toch geen taal voor een dame, he :D

mijn ouders zeiden vroeger ook altijd, je had beter onze zoon kunnen zijn ;)
 
Back
Naar boven