MuscleMeat

Wie kent het verschijnsel..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb nog nooit problemen gehad met de pil dat ik dikker was geworden daardoor.. Ik ben aan de pil gegaan ver voordat ik sporte... Ben ook weleens 23 kilo zwaarder geweest maar dat was alleen te wijten aan mijn eetgewoontes.

Tuurlijk door de pil kan je wel iets aankomen misschien maar ik gheloof nooit 10 kilo.

Na de pubertijd zal je altijd wel wat meer vrouwelijke vormen krijgen en ik denk dat somige alles maar afschrijven op de pil niet echt terrecht. Jij bent haar vried je weet toch wel wat voor vioeding ze naar binnen werkt op een dag. Dus jij kan goed zeggen of het aan haar eetgewoontes ligt of niet.
 
Jo dude, laat je vriendin deze thread maar niet lezen. Het komt niet echt respectvol over. Maar dat even ter zijde.... Praat idd met haar over voeding en wellicht zal ze wat verstandiger gaan eten en inzien wat voeding met je lichaam kan doen. Misschien is ze dan op een gegeven moment zo fanatiek dat ze gaat trainen of een andere tak van sport gaat bedrijven. Mijn vriendin was in de loop van de tijd ook wat kilo's aangekomen waardoor zichzelf onzekerder is gaan voelen. Op een gegeven moment is ze steeds stricter geworden mbt tot voeding en training en is ze inmiddels besmet met het bb-virus. Suc6 man met je situatie
 
squeezer zei:
Jo dude, laat je vriendin deze thread maar niet lezen. Het komt niet echt respectvol over. Maar dat even ter zijde.... Praat idd met haar over voeding en wellicht zal ze wat verstandiger gaan eten en inzien wat voeding met je lichaam kan doen. Misschien is ze dan op een gegeven moment zo fanatiek dat ze gaat trainen of een andere tak van sport gaat bedrijven. Mijn vriendin was in de loop van de tijd ook wat kilo's aangekomen waardoor zichzelf onzekerder is gaan voelen. Op een gegeven moment is ze steeds stricter geworden mbt tot voeding en training en is ze inmiddels besmet met het bb-virus. Suc6 man met je situatie

Niet echt respectvol? Je zelf klem vreten, tientallen kilo's aankomen onder het motto "Ik heb toch al een vriend" en dan ook nog eens de schuld geven aan de pil. DAT is niet echt respectvol (vooral tegenover de partner).
 
Leviathan zei:
Ga hier niet lopen opscheppen over dat ik een grote leuter heb, maar hijs wel iets dikker als een chocolaatje ;)
ik heb een hele kleine, dus zal ik eens proberen? :thumbup:
 
Mijn vriendin vind zichzelf wel te dik (64kg bij 1,74m zie avatar ;)) maar heeft dat nog nooit aan de pil geweten. En hoop ook niet dat ze dat ooit gaat doen want dan stopt ze er meteen mee ben ik bang...Dus hopen dat ze niet toevallig eens een kijkje neemt hier op dbb :D
 
pak wat je pakken kan, en met meer kilo's erop heb je dus minder kans dat je misgrijpt!!



ik ben inmiddels bijna 3 jaar getrouwd met mijn antiliaanse schoonheid
( ze is niet te zwaar, hooguit wat te KLEIN voor haar gewicht:eek: )

:D

hoe meer kilo's, hoe BETER de training? ,
 
Hoe je op de pil reageert is te persoonlijk om er algemene uitspraken over te doen. Ikzelf was binnen een jaar 7 kilo zwaarder, een vriendin 2.

Ik vind overigens dat je best je vriendin er op aan mag spreken als ze te zwaar is vanwege een verkeerd leef/eetpatroon. Het hele 'ik heb al verkering' verhaal vind ik zo'n onzin. Je wilt toch ook voor je partner zo lang mogelijk fysiek aantrekkelijk blijven?
Ik denk dat je met subtiliteit niet zo ver komt, je kunt beter duidelijk zijn. Vertel haar dat je van haar houdt en dat haar gewicht daar los van staat maar dat je haar minder appetijtelijk vindt als ze te zwaar is.

Je zou het ook kunnen omdraaien: haar vragen waarom jij het niet langer waard bent voor haar om moeite te doen er goed voor jou uit te zien.
 
Dani zei:
[..]

Je zou het ook kunnen omdraaien: haar vragen waarom jij het niet langer waard bent voor haar om moeite te doen er goed voor jou uit te zien.

Wow, omgekeerde psychologie. Klinkt zeer goed het op deze manier aanpakken. :thumb:

Met een beetje goede aanpak kan je haar er ook nog een gigantisch schuld gevoel aanpraten dat zij denkt dat jij dacht dat je niet meer goed genoeg bent om er goed uit voor te zien. ;)

Heb je zeker een volle maand baat bij. :D
 
Ach, het oud hollands gezegde "De liefde van een man gaat door de maag", geldt ook zeer zeker voor de dames.
De anticonceptiepil kan de stofwisseling wel enig zins beinvloeden. Ik geloof ook zeer zeker niet dan je er 10 kilo mee aan kan komen.

Ik zou eens een weekje gezond koken, wat inhoud: veel groente, veel roerbakken, kipje erbij. Zelf ook een week doen natuurlijk, ff samen op de gezonde tour, misschien pakt ze het daarna van zelf wel op.
 
hehe... komt wel beetje bekend voor .. mijn vriendin was 17 toenik dr leerder kenne dus nog echt een strak tienerbody-tje.. nu is ze 21 en en zitten er maar slechts een paar extra kilotjes aan maar nog steeds lekekr figuur..het komt zeker niet door de pil...

wat ik zou doen: praat dr een schuldgevoel en minderwaardigheidscomplex aan.. dan zal ze wel op dieet gaan... bijkomend positief effect is dat ze denkt dat niemand anders dr wil dan jij.... :D

maar zoals sommige zeggen: de pil kan idd oorzaak zijn van de extra kilotjes bij sommige vrouwen... misschien moet ze eens een ander merk pil gebruiken... schijnt wel eens verschil in te zitten.
 
Als je echt van je vriending houdt, dan accepteer je hoe ze eruit ziet. Jij moet niet voor haar bepalen hoe ze eruit ziet. Als zij zich lekker voelt, gezond is en vrolijk door het leven gaat moet je daar vrede mee hebben. Het zou lekker zijn zeg, omdat jij je schaamt voor haar uiterlijk, moet zij op dieet??? Misschien vindt ze dat gespierde lijf van jou ook helemaal geen zak aan en heeft ze liever een bierbuikje (om bijvoorbeeld lekker op te liggen).

En dit is voor vandaag mijn enige serieuze antwoord. Vanaf nu wordt het weer vrijdag-sT flauw doen.

Dus... sloten op de koelkast en voorraadkasten, muilkorf om, zelf de boodschappen doen, geen geld meer meegeven, vastbinden aan een ketting, achter de auto aan laten hollen, zweepslagen, beledigen, spugen, belachelijk maken met haar uiterlijk, laxeermiddel toedienen, pesten enz enz enz....
 
Gewoon een maand geen coïtus geven. Gaat ze vragen stellen, waarom je niet meer wilt. Kun je zeggen: Schatje, ik houd nog steeds van je, echter doordat je wat flinker ben geworden, wind je me wat minder op.
Ik geef je 2 opties:
1.Of je gaat wat sporten en op je eetgewoontes letten.
2. Of we nken iedere dag 2 uur lang.

Als ik jou was zou ik optie 2 laten kiezen ;)
Gratis cardio voor jou en haar!
 
Dani zei:
Ik vind overigens dat je best je vriendin er op aan mag spreken als ze te zwaar is vanwege een verkeerd leef/eetpatroon. Het hele 'ik heb al verkering' verhaal vind ik zo'n onzin. Je wilt toch ook voor je partner zo lang mogelijk fysiek aantrekkelijk blijven?
Ik denk dat je met subtiliteit niet zo ver komt, je kunt beter duidelijk zijn. Vertel haar dat je van haar houdt en dat haar gewicht daar los van staat maar dat je haar minder appetijtelijk vindt als ze te zwaar is.

Je zou het ook kunnen omdraaien: haar vragen waarom jij het niet langer waard bent voor haar om moeite te doen er goed voor jou uit te zien.

Subtiliteit is niet mn sterkste kant. Ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik vindt dat er wel wat af mag, en dat ik zou liegen als ik zei dat het niet zo was.

Ze is al erg onzeker van zichzelf, en dan is het IMO niet verstandig om dan ook nog je ooit zo mooie figuur te gaan lopen verslateren.

Dat zal die onzekerheid niet ten goede komen.

Op dit moment valt het allemaal nog wel mee, maar het begin van is er.

Mn exvriendin had dus ook ooit een figuurtje om te zoenen, en dat is in haar geval destijds binnen 4jr helemaal veranderd. Zonder bullshit een transformatie van beauty naar een letterlijk beest!

Met dat in mn achterhoofd wil ik mn huidige vriendin graag behoeden voor zoiets, want dat zag er echt ranzig uit op het laatst.

(Ik snap nu ook waarom ik tijdens die relatie meer aangeschoten en stoned was als nuchter :D )

Ik geloof ook niet zo in genetische aanleg om dik te worden, want ik heb 1 transformatie gezien, puur vanwege 'snoeperij' en lui zijn. En als ik niet oppas maak ik de komende 2-3 jr nog een 2e mee.


squeezer zei:
Jo dude, laat je vriendin deze thread maar niet lezen. Het komt niet echt respectvol over.

Je moet mn cynisme ff scheiden van de rest, dan blijft er heus wel een minder bot doch serieus verhaal over ;) :D
 
koetje zei:
die pil maakt echt dik bro .


het is kiezen of delen , met wat geluk dumpt ze die pil en speelt ze kilo's kwijt :)

mijn vriendin is ook niet aan de pil
De pil maakt niet dik! De combinatie doet dat. Mijn vriendin is 26 jaar, jaar terug kind gehad en ze is nog 53kilo en aan de pil. Alsje vriendin al aanleg had voor zwaardere botten etc. dan helpt de pil wel mee, maar alleen van de pil wordt je niet dik.
 
Beste is natuurlijk nummer 2, als dat niet helpt zit er niks anders op dan nummer 3.

Zoals wij in Brabant zeggen: Karakter is belangrijk maar ge moet er ok mee over straat kenne..
 
Zoals al vaker wordt gezegd elk lichaam reageert anders. Dat jouw vriendin niet dik wordt, wil niet zeggen dat een ander dat ook niet word!
Is ze misschien als kind dikker geweest Levi....
 
een paar kg, hoogstend 4 kg kun je van de pil aankomen, de rest is ieder pondje gaat door het mondje.

Je vriendin moet zelf in gaan inzien dat ze een beetje overgewicht krijgt, en ik ben van mening iemand moet zich fijn voelen in een lichaam of je je nu fijn voelt bij een 50 kg licham of bij 150 kg, een mens moet gelukkig zijn.

Mijn vriend zei tegen mij ook ook dat ik wat zwaarder werd, eerste tijd heb ik er niets mee gedaan omdat ik zoiets had van ja duhh, als je beter kunt moet je beter gaan. Maar hij hield ook vanmij met mijn dikke kont. Ik voelde mezelf niet fijn en ben hulp gaan zoeken om af te vallen. Mijn vriend vindt dit natuurlijk mooier want hij heeft liever iemand langs zich lopen met maatje 38 als met maatje 42

probeer het subtiel te zeggen en niet zoiets als je krijgt een dikke reet , nee vraag hoe zich voelt en zegdat je het jammer vindt dat ze aangekomen is.
 
MightyDuck zei:
Onzin lang niet alle wijven worden een molenpaard daarvan. Een kiloo'tje of 5 is wat anders dan 20kg aankomen.

ik ben er gelukkig helemaal niets van aangekomen, het kwam meer door het vreten, en overstappen van een fiets naar een brommer :o
 
En ik ben van mening dat je nadat je helmaal bent uitgegroeid rond je 20e pas je echte figuur gaat vormen. vaak leer je je vriendin in pubertijd kennen, nog in de groei fietsend naar school ect ect ect en dan na een paar jaar ga je werken de groei stopt de hormonen ect veranderen in je lichaam waardoor je echte vrouwelijke vormen krijgt. zelf heb ik veel jongere vriendinnen, ik heb hun echt zien veranderen, super lijntjes rond hun 17e en nu zijn ze 20-22 jaar oud en ja hoor ze hebben ook meer vormen gekregen
 
Hmmm zet me toch aan het denken om de pil in mijn bulk schema op te nemen voor die extra kilo's die ik wel kan gebruiken :D
 
Back
Naar boven