AndroidHealthClinic

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober?

Bezoekers in dit topic

ja kale nou wil ik de zaak niet opnaaien maarrreeee doe eens:D
 
Ik maak alleen broodjes voor mezelf plus eet ik daar ook nog lekker wat:)
 
Ja, en dan smeer ik me stiekem van kop tot teen in met die stront en ga ik in mijn onderbroek op het podium naast Ryu staan :D

Doe maar. Ik doe niet mee in de welpen klasse. :D:p
 
Zorg jij nou maar dat je er ****ing goed bijstaat zondag, anders gaan we met alle dbb'ers jou als bitch gebruiken :D Loop je goed op schema trouwens?
 
Ik doe me best. Morgen mijn laatste deplete dag. Daarna 2 dagen laden. :)
 
Ik kom ook denk ik kijken! Succes aan alle deelnemers!
 
Ik ben er nu 2 jaar op rij bij geweest en zelf eten meenemen is nooit een probleem geweest. En in de pauze kun je ook altijd nog naar de shoarmatent verderop.
Weet nog niet of ik er zondag ook ben, maar wens iedereen(zelfs Ryu) veel succes!
 
Ik kom zekers kijken!! Robin Brantz (NL kampioen -90kg) komt ook!! :)
 
Ik kom zekers kijken!! Robin Brantz (NL kampioen -90kg) komt ook!! :)

Super fysiek die robin,heb nog met hem ge'PM'd op AR,die rug van hem is echt ongeloofelijk,wat een details allemaal.:bow:
 
Neem aan dat daar toch wel een goede Mac of een cafetaria in de buurt zit, om nou de hele dag te gaan zitten kouwen op broodjes en eiwitrepen:o.
Zo tussendoor heb ik altijd wel zin in een bereklauw met pindasaus:meal:.

F info mensen, dan hoeven we niet zo lang te zoeken:D.
 
Neem aan dat daar toch wel een goede Mac of een cafetaria in de buurt zit, om nou de hele dag te gaan zitten kouwen op broodjes en eiwitrepen:o.
Zo tussendoor heb ik altijd wel zin in een bereklauw met pindasaus:meal:.

F info mensen, dan hoeven we niet zo lang te zoeken:D.

Eiwit repen genoeg, Marjolein ( Untitled Document ) staat er ook met haar stand zoals elk jaar. Jammer genoeg mag ik geen eiwit repen haha. ;)

Er zit volgens mij een shaorma boer in de buurt, en er moet vast ook ergens een Mac zitten in Beverwijk haha :D

Zie je in Beverwijk !!!!! :D
 
Eiwit repen genoeg, Marjolein ( Untitled Document ) staat er ook met haar stand zoals elk jaar. Jammer genoeg mag ik geen eiwit repen haha. ;)

Er zit volgens mij een shaorma boer in de buurt, en er moet vast ook ergens een Mac zitten in Beverwijk haha :D

Zie je in Beverwijk !!!!! :D

Kijk dat is info:D:meal:.
Davy dan eet ik die eiwitrepies voor jou:D...en daarna de shoarma en de big mac's:burger::meal::laugh:.

Tot daar Davy en nog ff doorbijten he kerel !:thumbs:.
 
Advies is wel zelf ook mee te nemen, want er zit niet iets heel dicht in de buurt van theater weet ik van mijn moeder vorig jaar. En eten was vroeg op in theater zelf, misschien dat ze nu meer hebben ingeslagen. maar zou het zekere voor het onzekere nemen en zelf wat meenemen. Op de weg terug kan je langs de snelweg zijn er wel tenten uiteraard :)

Leuk je daar te zien, zie ik je x real-life :)

Ik laat maar 1 dag en op de dag zelf uiteraard om de 2uur happen..

Tot zondag
 
Gaan er nog mensen uit de omgeving van Breda?
 
Als jullie naar de Mac willen, dan zal ik wel onder de wedstrijd gaan. Als je aan het einde gaat, zit die hele Mac vol met atleten!!! :D
 
Als jullie naar de Mac willen, dan zal ik wel onder de wedstrijd gaan. Als je aan het einde gaat, zit die hele Mac vol met atleten!!! :D

Ben benieuwd wie meer honger heeft.
Ryu die maanden op dieet heeft gezeten, of een standaard mij:D

@Massallah en Jonko:
Regelt 1 van jullie het adres en een route of TomTom:D
 
hmz.. een hoop bekende gaan..


misschien wel gezellig om ook even te buurten, waar in beverwijk is het precies ?
 
Ben benieuwd wie meer honger heeft.
Ryu die maanden op dieet heeft gezeten, of een standaard mij:D

@Massallah en Jonko:
Regelt 1 van jullie het adres en een route of TomTom:D

hmz.. een hoop bekende gaan..


misschien wel gezellig om ook even te buurten, waar in beverwijk is het precies ?

Kennemer Theater in Beverwijk

handige site daarvoor ;)

Kennemer Theater
Kerkstraat 146
1941GD Beverwijk
Telefoon 0251 - 22 03 42
Fax 0251 - 22 37 41
 
Back
Naar boven