MuscleMeat

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober?

Bezoekers in dit topic

Ik doe een strik om mijn dikke peer.
 
haha :D

Word wel een flinke meeting zo te zien.

al is het alleen maar voor de rel ouwe gek ;) even bijkletsen.. moet ook gebeuren..

misschien volgende meet plannen. :roflol: (j/k)
 
Veel succes morgen,Pinda.

Laat weer wat moois zien daar!

Veel plezier,peeps.
 
deze meneer zal er ook zijn morgen mijn vrouwtje doet ook mee
iedereen die mee doet toy toy toy
 
Testo zei laatst tegen me dat ie niet kwam ........heb hem toen de huid vol gescholden maar dat heeft ook al geen effekt bij hem:D;;;;zo ik ben er al klaar voor hahaha nu nog op de aanhang wachten en ja die heeft veel meer werk ...ik ben makkelijk te herkennen heb een roze blouse aan van la martina en ik loop met krukken ...dus zie jullie daar wel strakkies.
 
Testo zei laatst tegen me dat ie niet kwam ........heb hem toen de huid vol gescholden maar dat heeft ook al geen effekt bij hem:D;;;;zo ik ben er al klaar voor hahaha nu nog op de aanhang wachten en ja die heeft veel meer werk ...ik ben makkelijk te herkennen heb een roze blouse aan van la martina en ik loop met krukken ...dus zie jullie daar wel strakkies.

hahahaa dat wordt "kickfun" tegen die krukken :P

heb je ook nog andere blousejes, je hebt altijd die aan ofnie? :p

kzie jullie straks, mij kun je herkennen aan de gast die nu met links handjes geeft :o
 
hahahaa dat wordt "kickfun" tegen die krukken :P

heb je ook nog andere blousejes, je hebt altijd die aan ofnie? :p

kzie jullie straks, mij kun je herkennen aan de gast die nu met links handjes geeft :o

Je gips is er toch af? Of kun je helemaal niets met je hand?
 
Je gips is er toch af? Of kun je helemaal niets met je hand?

gips is eraf, maar me pootje is nog blauw :p Ik weet hoe graag die huge krachtpatsers harde handjes geven, en die krijg ik liever niet bij mn blauwe nog niet helemaal geheelde pootske :p
 
hahahaa dat wordt "kickfun" tegen die krukken :P

heb je ook nog andere blousejes, je hebt altijd die aan ofnie? :p

kzie jullie straks, mij kun je herkennen aan de gast die nu met links handjes geeft :o

ach ik dacht jonko komt ook en die vind dat blousje mij zooooo leuk staan dus ik doe hem gewoon weer een pleziertje......oja en over die kickfun weet je hoever ik die kruk er bij jou in kan frommelen:D
 
ach ik dacht jonko komt ook en die vind dat blousje mij zooooo leuk staan dus ik doe hem gewoon weer een pleziertje......oja en over die kickfun weet je hoever ik die kruk er bij jou in kan frommelen:D

pffff, renwedstrijdje houden? :p
 
Jonko denk je aan het bier?!
 
Hoe laat is het en waar ook al weer? :D
 
k*tzooi..


mijn auto staat in de parkeergarage.. en die is dicht op zondag ..


helaas mensen deze moet ik overslaan. :(

of er moet iemand regio utrecht mij even oppikken :D
 
Back
Naar boven