MuscleMeat

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben je helemaal vanuit BE naar Beverwijk gekomen? Das wel cool. :)

Maar iedereen kreeg een beker hoor. (???)

Oeps, je verbazing is terecht want ik heb het in de verkeerde topic gepost doordat ik meerdere dbb vensters tegelijk had openstaan :o Ik ben naar de IFBB Nationals gaan kijken op 13 oktober, blijkbaar gaat bodybuilding en correcte muziek niet echt samen.
 
Oeps, je verbazing is terecht want ik heb het in de verkeerde topic gepost doordat ik meerdere dbb vensters tegelijk had openstaan :o Ik ben naar de IFBB Nationals gaan kijken op 13 oktober, blijkbaar gaat bodybuilding en correcte muziek niet echt samen.

Oh, op die manier. :P
 
Hoezo kun je die twee kale koppen niet gezien hebben :p of was je al weer vroeg weg?

Nee ik ben er van het begin tot het einde geweest maar heb sommige mensen gemist (de Nijmegen-garde). Helaasch. :(
 
Ik moet niet liegen, natuurlijk heb ik Loca, Ryu, MissF, DavyO, G-men en AlysA ook gezien. En ik zag Jacky de zaal binnenkomen met z'n krukken.

tja en dan kom je niet even halloooo zeg we stonden allemaal bij elkaar in het dbb hoekje we zullen daar met een man of 15 hebben gezeten minimaal .....
 
verdomme en nu hab ik dus davey en g-men gemist tja vandaag weer vroeg dag zoals je ziet ....G-men gefeliciteerd met je overwinning sorry dat ik al weg was.Op de weg terug zaten we natuurlijk te balen want je je wil het einde toch zien en we hadden op de heenweg zo ongeveer 3 mooie files gehad:(waardoor we later als de bedoeling was daar waren.We hadden natuurlijk wel weer een idee waarom de ybf niet op de zaterdag doen????al bij al toch nog heel leuk geweest.oja voor de organisatie als jullie een keer de muziek goed geregeld willen hebben neem eens contact met mij op weet nog wel een proffesioneel bedrijf(hahahaha dat moest ik van Annuska zeggen).
 
2dblz03.jpg
 
heb meer foto's gemaakt zijn echter allem zo of nog slechter ;toch eens een nieuw toestel kopen misschien???
 
TheNose had een huge ass neus

Keyboardheld! :roflol:
Had jou wel wat drukker verwacht zoals ik je hier altijd zie posten. ;)

Ik heb verder ook een leuke (ietwat langdradige) dag gehad. Al die gekke DBB-ers eindelijk eens gezien, stuk voor stuk goede gasten! :thumb:

Niels jongen, boycotten die amateuristische zooi!

DavyO, zeer goede benen kerel, kunnen anderen wat van leren daar (benen was bij een hoop mensen een probleem).

G-Men: Het was lang wachten op je maar het was het zeker waard! Damn wat stond je er scherp bij! Zeer terecht eerste geworden! Het schreeuwen vanuit ons hoekje heeft dus ook nog iets geholpen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Iedereen gefeliciteert met z'n prestatie's

:thumbs: :clap:
 
Nou was zeker een mooie dag. Samen met Dave hawk en Terror hennep naar toe gereden. Paar keer verkeerd gereden maar uiteindelijk toch aangekomen ;)
Daar gelijk davyo gemeet die er erg goed uit zag. Voor de rest Kale nog gemeet en wat andere lui waar ik de naam van ben vergeten. Zag de DBB hoek nog wel zitten en die was ook goed te horen tijdens de optredens van Ryu, mass_builder en G-men.
Die laatste 2 gefeliciteerd trouwens :thumb:. Mass stond erg goed ten opzichte van vorig jaar en een verdiende 1e plek. G-men stond kurkdroog en had goede concurrentie van een neger die ik erg op flex wheeler vond lijken :P We zagen hem trouwens ook nog de kebabzaak binnen komen :P (ja wij waren die lui aan tafel :D). Bij ryu natuurlijk jammer van de muziek.

Al met al een zeer geslaagde dag :D
 
waarom klasses van 2 man maken en dan ook een klasse van 300man? De verdeling klopte van geen kant. Daarnaast 5!junioren klasse is wat overdreven. Muziek problemen maar dat is al bespreken..

verder wel een top wedstrijd en een leuke dag..

Missf- hele goede shape had moeten winnen

ryu- baalde zichtbaar(en terecht) van het falen van zijn muziek. tanning was niet donker genoeg en hield iets vocht vast. Over 2weken gaat hij knallen want kwa symetrie een hele mooie bodybuilder

massbuilder-had het zwaar met poseren. stond in goede shape en had zich duidelijk verbeterd t.o.z vorig jaar. Goed bezig

dayoo- Zat dus in de grootste klasse. Prima legs! jammer dat abs er nog niet helemaal uitkomen. Wel een heel mooi fysiek!

g-men- tja wat te zeggen. ****ing ripped. Zoals pinda zegt ader op ader:D. Grote klasse kan ook c wedstrijden draaien(winnen) als natural
 
heb meer foto's gemaakt zijn echter allem zo of nog slechter ;toch eens een nieuw toestel kopen misschien???

Foto's nemen is een vak apart :)
Nee, dit zijn echt de slechtste omstandigheden die je je voor kunt stellen voor een compact camera.

Gelukkig had ik mijn camera mee ;)
Heb een hele lading foto's (stuk of 400). In de loop van vandaag zal ik ze online gooien.





 
Foto's nemen is een vak apart :)
Nee, dit zijn echt de slechtste omstandigheden die je je voor kunt stellen voor een compact camera.

Gelukkig had ik mijn camera mee ;)
Heb een hele lading foto's (stuk of 400). In de loop van vandaag zal ik ze online gooien.

Kijk die zijn netjes !! scheelt toch een heel stuk he ,.. digi of SLR :(
 
Laatst bewerkt:
Als iemand kan vertellen wie de andere DBB-ers zijn kan ik er daar ook wat van plaatsen.

MissF (top gedaan meid en inderdaad een kikke outfit!!!)
 
Gisteren niet de puf meer om nog te posten.

Ryu: Alles is al gezegd, en ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.
Davyo: Nice, alleen vond dat jij en die andere kwa lengte een beetje verkeerd waren ingedeeld. De rest was minimaal een kop groter.

g-men: damn!!!!!!!!! Iemand zo hard zo droog, was bizar gewoon!
1 tip: Doe wat aan je haar:D

Verder wel gezellig met de gasten van DBB. Alleen snap ik niet waarom ze prejudging niet gewoon eerder doen, en alleen de optredens en de posedown in de avond. Ellenlang programma, werd er niet goed van.
Plus dat dansen gaat helemaal nergens over!
 
Foto's nemen is een vak apart :)
Nee, dit zijn echt de slechtste omstandigheden die je je voor kunt stellen voor een compact camera.

Gelukkig had ik mijn camera mee ;)
Heb een hele lading foto's (stuk of 400). In de loop van vandaag zal ik ze online gooien.

Super kwaliteit!
 
Back
Naar boven