AndroidHealthClinic

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober?

Bezoekers in dit topic

Leuke foto's!! Er zullen er binnenkort ook wel een hoop op Mascha haar site verschijnen en op die van Robin (Giant).

Ik heb helaas weinig in de zaal gezeten.. Meer buiten staan roken...

@Ryu: was jouw pappie bang voor ons? Is hij ook degene die toevallig foto's van ons gemaakt had? Er kwam een kerel die ons op de foto wilden zetten en dat zijn echt hele leuke foto's geworden, dus ik ben wel benieuwd... :)
 
BOEM!!! kijk .. dat zijn foto's ... jammer dat er zoveel mis ging bij die org. .. heb al diverse verhalen gelezen inmiddels. .
 
Blue steel!


ncfmet.jpg



leuke pics mensen! :D

[die met mn ogen dicht is echt klote :P zet die erop die we buiten de zaal later hebben genomen ^^
 
Jonko, jij had op elke foto je ogen dicht :D
(heb je je naam eer aangedaan? :p )

:kiss:
 
eeeuh wie zijn dat op die foto jonko vertel eens
verdomme helemaal vergeten om een foto van de hele bende te maken.....
 
OMG
jonko is echt zo 1 van die boys.... bREzarssss nu nog de olie erin spuiten en klaar is i
hahah
 
OMG
jonko is echt zo 1 van die boys.... bREzarssss nu nog de olie erin spuiten en klaar is i
hahah

hahaha dit geloof je niet maar jonko is op de zaterdag naar de kapper geweest met een pic van kemmy je weet toch en heeft ie gezegd en zo wil ik ze ook hebben......
 
Dikke triceps kale die foto van achter.:)
 
OMG
jonko is echt zo 1 van die boys.... bREzarssss nu nog de olie erin spuiten en klaar is i
hahah
quoted for truth
:roflol:
hahaha dit geloof je niet maar jonko is op de zaterdag naar de kapper geweest met een pic van kemmy je weet toch en heeft ie gezegd en zo wil ik ze ook hebben......

neeman, was een pic van jou, ze hadden et alleen verpest :(
 
hahaha dit geloof je niet maar jonko is op de zaterdag naar de kapper geweest met een pic van kemmy je weet toch en heeft ie gezegd en zo wil ik ze ook hebben......

hey....niet aan mijn kemmy komen heh?

-rodge
 
hahahaha ruy ik weet heel goed hoe dat is hahahaha je moest eens weten!!
 
Back
Naar boven