XXL Nutrition

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober?

Users who are viewing this thread

jacky den bels

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
jullie kemmy verdomme dacht die algemeen dbb bezit was

Blowy

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
12 jan 2006
Supeerrrrrrr dag gehad!!!!!Leuke wedstrijd....veel deelnemers TOP!!,iedereen gefeliciteerd

punani

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
31 okt 2004
heheh hoe is het mogelijk dat altijd kemmy te spraken komt:D

hij traint wel hard hoor:p

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg

TheNose

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
3 mrt 2005
Ik heb je wel gezien maar durfde je niet aan te spreken omdat je 2x zo groot als mij bent :)
Klasse trouwens!

En ik denk dat veel mensen hier je toch wel als een PRO zien, althans ik wel en heb dan zoiets van, wat moet die nou met mijn gezeik haha

Idd! Masha herkende ik ook meteen, maar die durf ik ook niet zomaar aan te spreken. :o

Blokkieblok

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mei 2006
Lengte
1m84
Massa
110kg
Vetpercentage
11%
Vandaag nog 1 junk maaltijd :D daarna weer voorbereiden voor zondag (van af woensdag weer depleten ) :( Maarja je bent jong en je wilt wat

Mugje

Under the bar
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 apr 2003
Mugje, wie was jij dan? Pics?
Ik wacht wel even tot Mascha Tieken de foto´s plaatst want mijn familie heeft heeft met een gewone camera foto´s gemaakt (jaja ze bestaan nog:D)
Ik ben trouwens 4e geworden in de klasse heren fitness. De line up bestond uit 8 man. Dus voor mijn eerste wedstrijd ben ik zeer tevreden met deze plaatsing. Ik had eigenlijks nog wat harder op de benen moeten komen, maar dat is lastig voor mij aangezien het de eerste keer was dat ik zo laag in vet ging.

@Ryu
Tuurlijk is de routine belangrijk en ik had er ook veel op geoefend. Hoewel
hij bij mij verder wel redelijk goed ging. Maar het is niet anders en ik ben me dan meteen gaan focussen op de volgende ronde. Het gaat uit eindelijk dan nog altijd om de strijd met de andere atleten in de vergelijkingen bij een BB wedstrijd imo.

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 okt 2006
Idd! Masha herkende ik ook meteen, maar die durf ik ook niet zomaar aan te spreken. :o

Gewoon doen man,heb haar laatst nog gesproken bij de opening van ed's gym,ze is een heel sympatieke vrouw en een lust voor het oog.;)

MissF

Figure/Athletic dame
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
28 okt 2006
Lengte
1m62
Massa
52kg
Vetpercentage
10%
Vandaag nog 1 junk maaltijd :D daarna weer voorbereiden voor zondag (van af woensdag weer depleten ) :( Maarja je bent jong en je wilt wat

Voor mij geen junkmaaltijd..

Succes zondag!! Maar in jouw shape gaat t vast en zeker lukken..

Purple

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 apr 2003
Ryu balen hoor dat je het zo hebt ervaren. Hoop dat je nog wel paar mooie foto's aan over hebt gehouden van jezelf... Dat is dan wel weer leuk toch.

bartjeh

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Ik ben ook wezen kijken. Het was voor mij ook het eerst dat ik naar een BB-wedstrijd ben gaan kijken. Ik vond het een erg leuke ervaring. Ik ken helaas niet de mensen van dit forum, had daar ook wel even bij willen zijn. Misschien een volgende keer. Wat mij wel opviel was dat ik het slecht georganiseerd vond. Met name de muziek (wat al eerder is gemeld) die soms gewoon niet aanging...- staat je op het podium op je muziek te wachten...- of de verkeerde muziek etc erg irritant. Daarnaast vond ik dat dansen van die kinderen ertussendoor gewoon te veel was. Volgens mij na iedere klasse kwam er weer zo'n kinderklas op het podium. Vind het gewoon niet passen bij het BB. Ik heb niet tot het eind kunne blijven, mede omdat het allemaal zo opgerekt werd jmmr genoeg maar leuke ervaring en misschien dat ik ooit ook wel eens een wedstrijdje wil mee gaan doen!

gazearek

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 sep 2006
Ik (rechts) sta gewoon met Masallah (midden) op de foto ;)
AlysA een beetje stiekem foto's van ons maken he :P

Naar boven